|

بیش از 1000 ارز دیجیتال در ایرانیکارت لیست شد!

مبادلات در جهان امروزی در حال گذر از مرزهای سنتی است و اکنون با ظهور رمز ارزها دیگر افراد می‌توانند از سراسر جهان با هم مبادله مالی داشته…

لینک کوتاه کپی شد

ارزهای دیجیتال این روزها به محبوب همه دل‌ها تبدیل شده‌اند و دیگر همه آماده روبه‌رو شدن با انقلاب دنیای مالی سنتی هستند. در این بازار پر هیاهو هرروز ده‌ها ارز دیجیتال جدید لیست می‌شوند که به چشم سرمایه‌گذاران باهوش موقعیتی تازه برای سرمایه‌گذاری هستند؛ این یعنی یک پلتفرم صرافی ارز دیجیتال با لیستی کامل از جدیدترین ارزهای دیجیتال منتشر شده، مهم‌ترین چیزی است که سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال به آن نیاز دارند.

اما اگر به دنبال بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال با بیشترین تعداد رمزارز می گردید، باید اعلام کنیم بیش از 1100 ارز دیجیتال در ایرانیکارت لیست شده است و می‌توانید به معامله مستقیم آن‌ها در این صرافی بپردازید.

معرفی ایرانیکارت و خدمات آن

بیش از ۱۴ سال سابقه و یک میلیون کاربر فعال، کارنامه‌ درخشانی است که ایرانیکارت در طی مدت فعالیت خود به جای گذاشته است. این پلتفرم که با هدف هموار کردن مسیر ارتباط مالی بین‌المللی برای ایرانیان کار خود را آغاز کرد، خدمات گسترده و سطح بالایی را ارائه می‌دهد تا حتی با وجود شدیدترین تحریم‌های بانکی جهانی، ارتباط ایرانیان با جهان قطع نشود.

خرید از سایت‌های جهانی مانند آمازون، نقد کردن درآمدهای ارزی، خرید کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال و از همه مهم‌تر خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها بخشی از ۲۰۰ خدمت بین‌المللی ایرانیکارت است که در این پلتفرم ارائه می‌شود. ایرانیکارت همواره در تلاش است تا بتواند همگام با تکنولوژی جهانی حرکت کند و معاملات ساده و ارزان بین‌المللی را برای ایرانیان فراهم آورد.

اهمیت ارزهای دیجیتال در بازار امروز

مبادلات در جهان امروزی در حال گذر از مرزهای سنتی است و اکنون با ظهور رمز ارزها دیگر افراد می‌توانند از سراسر جهان با هم مبادله مالی داشته باشند. ارزهای دیجیتال جدیدترین کلاس دارایی هستند که امکان تراکنش ارزان، سریع و آسان را فراهم می‌کنند تا دیگر افراد برای خرید و فروش و سرمایه‌گذاری نیاز به واسطه نداشته باشند و بتوانند در هر ساعت از شبانه روز معاملات خود را انجام دهند.

از آنجا که ارزهای دیجیتال می‌توانند تکنولوژی‌های مختلفی را با هم ترکیب کنند، چه در دنیای واقعی و چه جهان اینترنتی کاربردهای مختلف و فراوانی دارند. بنابراین، فرصت‌های فراوانی را برای رشد شرکت‌های بزرگ و صنایع مختلف فراهم می‌کنند و اینگونه یک بستر بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری پرسود را به وجود می‌آورند.

افزایش تعداد ارزهای دیجیتال در ایرانیکارت

به طور معمول، ارزهای دیجیتالی جدیدی که در بازار لیست می‌شوند پتانسیل‌های جذابی برای رشد دارند. علاوه بر این، در بازار ارزهای دیجیتال چیدن یک سبد متنوع از رمزارزهای مختلف بجز بیت کوین که شامل مواردی مانند میم کوین، پروژه‌های متاورسی، بلاکچین‌ها و ... ریسک ترید و معامله را به حداقل می‌رساند.

با همه این مزایا و یا بهتر بگوییم ضرورتی که در ترید انواع مختلف ارزهای دیجیتال وجود دارد، ایرانیکارت با هدف این که به کاربران ایرانی امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال را بدهد و فرصت‌های کسب سود مختلفی را برای آن‌ها فراهم آورد، تعداد ارزهای دیجیتالی که امکان معامله مستقیم آن‌ها وجود دارد را به ۱۱۰۰ عدد افزایش داده است. اکنون شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از رمزارزها را به صورت ریالی و با کارت بانکی خود خرید و فروش کنید.

دلایل افزایش تعداد ارزهای دیجیتال در ایرانیکارت

ایرانیکارت به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات با کیفیت و به‌روز، نظر انواع کاربران را به خود جلب کند. حال ایرانیکارت با افزایش تعداد ارزهای دیجیتال، بار دیگر تعهد خود به ارائه خدمات متنوع و پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران را نشان داده است.

اما چرا ایرانیکارت لیست ارزهای دیجیتال خود را به ۱۱۰۰ ارز دیجیتال گسترش داده است؟

  • تنوع بخشیدن به معاملات کاربران
  • جستجوی فرصت‌های جدید
  • رقابت با سایر صرافی‌ها
  • تقاضای کاربران برای افزایش تعداد ارزهای دیجیتال

مزایای خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق ایرانیکارت

ایرانیکارت پلتفرمی است که راحتی کاربران خود را در اولویت قرار داده و بیش از ۱۴ سال است که در این راستا تلاش می‌کند. از آنجا که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی ایرانیان دیگر نمی‌توانند در صرافی‌های مشهوری مثل بایننس حساب کاربری داشته باشند، پلتفرم صرافی ایرانیکارت بستری را فراهم آورده تا تریدرهای ایرانی نیز بتوانند معاملاتی با کیفیت در سطح جهانی داشته باشند و بدون دردسر در بازار ارزهای دیجیتال حاضر شوند.

به غیر از تنوع ارزهای دیجیتالی که ایرانیکارت ارائه می‌دهد، لیست قیمت ارز دیجیتال، چارت‌ها، نمودارهای لحظه‌ای قیمت، تحلیل های روزمره نیز برخی دیگر از خدماتی است که کاربران ایرانیکارت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. مزایای خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی به این موارد محدود نمی‌شود پس بیاید تا کمی بیشتر با این مزایا آشنا شویم.

امنیت و اطمینان در معاملات

پلتفرم ایرانیکارت مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح ایرانی اخذ کرده است و تحت نظارت آن‌ها فعالیت می‌کند. فعالیت این صرافی در ایران کاملا قانونی انجام می‌شود و اینگونه کاربران می‌توانند در محیطی امن به معامله بپردازند. علاوه بر این، برای امنیت بیشتر تمامی کاربران در این صرافی احراز هویت می‌شوند و می‌توانند از اقدامات امنیتی مختلفی برای معاملات خود استفاده کنند.

سرعت و سهولت در خرید و فروش

در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، همه چیز در نهایت سادگی و سرعت انجام می‌شود. با خرید ارزهای دیجیتال و پرداخت اینترنتی دارایی دیجیتال به سرعت به ولت شما منتقل و با فروش ارزهای دیجیتال به ایرانیکارت معادل ریالی دارایی فروخته شده به کارت بانکی شما واریز می‌شود.

پشتیبانی 24/7 و خدمات مشتری

اما یکی از مهم‌ترین مزایایی که ایرانیکارت به کاربران خود ارائه می‌دهد، راه‌های مختلف برای ارتباط و پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته است. بازار ارزهای دیجیتال جایی است که تعطیلی ندارد و از این رو معامله‌گرانی که این در این بازار فعالیت می‌کنند ممکن است هر لحظه از شبانه‌روز به پشتیبانی نیاز داشته باشند. ایرانیکارت دارای تیمی مجرب و متخصص در زمینه ارز دیجیتال است که به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته از طریق تماس تلفنی، ایمیل، چت آنلاین و شبکه‌های اجتماعی به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهند.

علاوه بر این، در سایت این صرافی مقالات، وبینارها و دوره‌های آموزشی مختلفی را در زمینه ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌شود تا بتوانید با دانش و آگاهی بیشتر در این بازار سرمایه‌گذاری کنید.

راهنمای استفاده از خدمات ارز دیجیتال در ایرانیکارت

صرافی ایرانیکارت به گونه‌ای طراحی شده تا همه افراد با هر میزان دانشی از بازار ارزهای دیجیتال بتوانند به سادگی و بدون مشکل از بخش‌های مختلف این پلتفرم استفاده کنند. برای استفاده از خدمات این صرافی، شما به یک حساب کاربری تایید شده نیاز دارید و سپس می‌توانید بدون محدودیت از کلیه خدمات بهره‌مند شوید.

نحوه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری

ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در ایرانیکارت، به سادگی وارد کردن شماره موبایل و دریافت یک کد است.

با مراجعه به سایت اصلی ایرانیکارت و مراجعه به قسمت ثبت‌نام در بالای صفحه گزینه ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید.

سپس با وارد کردن شماره موبایل خود و کد ارسال شده به آن، وارد حساب کاربری خود می‌شوید.

البته برای این که بتوانید خرید و فروش ارز را در ایرانیکارت آغاز کنید باید احراز هویت شوید و حساب کاربری شما تایید شود. احراز هویت در ایرانیکارت بسیار کوتاه است و با ارائه مدارکی مثل کد ملی، عکس سلفی و یک شماره حساب حساب شما در کمتر از ۱۰ دقیقه تایید می‌شود.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

پس از این که احراز هویت حساب خود را انجام دادید، می‌توانید به راحتی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پلتفرم ایرانیکارت بپردازید. برای خرید ارزهای دیجیتال در این صرافی:

  • از پنل کاربری و منوی سمت راست گزینه رمزارز را انتخاب کنید.
  • نماد ارز دیجیتال مورد نظر را جستجو کنید.
  • گزینه خرید را انتخاب کنید.
  • بلاکچین مورد نظر را انتخاب و مقدار ارز برای خریداری را وارد کنید.
  • آدرس ولتی که می‌خواهید ارزهای خریداری شده به آن واریز شود را وارد کنید.
  • اطلاعات را بررسی و تایید کنید.
  • وارد درگاه پرداخت بانکی شوید و تراکنش را انجام دهید.

همینطور برای فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ایرانیکارت:

  • پس از جستجوی ارز دیجیتال مورد نظر این بار گزینه فروش را انتخاب کنید.
  • بلاکچین و مقدار ارز دیجیتال موردنظر برای فروش را وارد کنید.
  • رمزارز خود را به آدرس ولت ایرانیکارت ارسال کنید.
  • پس از تایید تراکنش معادل ریالی ارزهای فروخته شده به حساب شما واریز خواهد شد.

نکات مهم در مورد معاملات ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان‌ترین بسترهای سرمایه‌داری است و معاملات آن ریسک بسیار بالایی دارند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم اگر تازه‌وارد این حوزه هستید، حتما به کمک منابع آموزشی که در بخش بلاگ سایت صرافی ایرانیکارت وجود دارد درباره بازار بخوانید، استراتژی‌ها را یاد بگیرید و با نمودارها نیز آشنا شوید.

علاوه بر این، هیچ وقت با سرمایه اصلی زندگی خود وارد این بازار نشوید و در معاملات مدیریت ریسک را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید اگرچه بازار ارزهای دیجیتال یک بستر با پتانسیل‌های فراوان است اما نوسانات آن بسیار خطرناک هستند و از آنجا که اخبار تاثیر زیادی بر آن دارد ممکن است در یک لحظه دارایی شما را به باد دهد. بنابراین، حتما برای معامله از استراتژی‌های شخصی استفاده کنید و برای آموزش بازار تلاش کنید.

کلام آخر

صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت در مسیر معاملات ارزهای دیجیتال از اولین قدم یعنی آموزش و آشنایی با بازار، همراه شما خواهد بود و بستری امن برای معاملات ساده و ارزان ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. حال که بیش از ۱۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف در ایرانیکارت لیست شده است، شما می‌توانید به خرید و فروش ریالی تمامی این رمزارزها بپردازید و سود خود را از این بازار دریافت کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها