|

قیمت بیت کوین در روز شکرگزاری؟

قیمت بیت کوین (BTC) در روز شکرگزاری تغییر کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه سال 2023 مطمئناً برای صنعت دارایی های دیجیتال مثبت بوده است، سال گذشته چنین اتفاقی نیفتاد. متعاقبا، با وجود لحظات مثبت در سال جاری، نگاهی به عملکرد بیت کوین در سال گذشته می اندازیم.

داستان اصلی سال 2022 سقوط FTX بود، یکی از بزرگترین شکست هایی که صنعت تا به حال دیده بود. بنابراین، تعداد زیادی توکن در پایان سال عملکرد ضعیفی داشتند. پس از آن، 12 ماه از آن حذف شد، روز شکرگزاری آینده باید داستان متفاوتی را ارائه دهد.

قیمت بیت کوین در روز شکرگزاری 2022

از زمان پیدایش ارزهای دیجیتال، بیت کوین برجسته ترین بازار باقی مانده است. حتی در حال حاضر، کل صنعت تحت تأثیر عملکرد کلی دارایی قرار گرفته است. متعاقباً، با تحولاتی که در طول سال 2023 رخ داد، به جریان اصلی تبدیل شد.

با این حال، با نگاهی به گذشته، قیمت بیت کوین (BTC) در روز شکرگزاری 2022 چقدر بود؟ به طور جالبی، Statmuse اشاره می کند که در سراسر نوامبر همان سال، بیت کوین با قیمت 17600.81 دلار معامله می شد که در کل ماه 16.2 درصد کاهش داشت.

علاوه بر این، در روز شکرگزاری 2022، بیت کوین با قیمت 16611.64 دلار باز شد که نشان دهنده کاهش میانگین ماهانه است. علاوه بر این، این دارایی با قیمت 16771.48 دلار بسته شد که نشان می‌دهد در مقایسه با اندکی افزایش قیمت به پایان رسیده است. با این حال، به نظر می رسد که نوامبر ماه کاهش عملکرد کلی این دارایی باشد.

فقط دو روز قبل از روز شکرگزاری 2022، بیت کوین در پایین ترین سطح 15782.30 دلار معامله می شد که نشان دهنده یک شیب واضح برای توکن بود. در نهایت، ماه شاهد نوسانات آن در سراسر آن محدوده بود. با این حال، نتوانست با قیمت 20000 دلاری که در ابتدای ماه پیمایش کرده بود، مطابقت داشته باشد.

در واقع، بیت کوین در ماه های ابتدایی نوامبر به قیمت بیش از 21000 دلار رسیده بود و در 6 نوامبر به 21345.38 دلار رسید. در مجموع، قیمت سکه در طول سال جاری شاهد چرخش سریعی بوده است. در حال حاضر، بیت کوین (BTC) بالاتر از مرز 36000 دلار معامله می شود که در طول سال جاری تجدید حیات گسترده ای داشته است.

این عملکرد بسیار بیشتر از عملکرد دارایی در ماه جاری در سال گذشته است. با این حال، شرایط زیادی وجود داشت که از عملکرد ضعیف آن در ماه نوامبر سال گذشته خبر داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی