|

ماسک و صرافی بایننس

توبیخ ایلان ماسک اثرگذار بود

 Cryptocurrency2 minutes ago (Nov 29, 2021 06:00AM ET)   Binance Exchange Resumes Dogecoin (DOGE) Deposit and Withdrawal

پس از توییت توبیخ گونه ماسک خطاب به مدیر اجرایی بایننس, این صرافی واریز و برداشت دوج کویین را از سر گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش سایت خبری Investing تیم بایننس به تازگی اعلام کرده است که هم اکنون تمام خدمات سپرده گذاری و برداشت دوج کوین را در صرافی خود از سرگرفته است. به گفته سران بایننس, آنها تمام مشکلات شبکه ایی را که در حین ارتقا کیف پول دوج کوین رخ داده و باعث دلسردی کاربران شده بود را با نگهبانان DogeCoine Core (کیف پول دوج کوین) حل کرده اند, این بدان معنا است که اکنون دارندگان این رمزارز می توانند سطح جدیدی از خدمات مرتبط با دوج کوین را در این صرافی تجربه کنند.

با استناد بر این گزارش, به محض رفع مشکل صرافی بایننس و DogeCoine Core بیش از 1634 کاربر تراکنش تکراری این رمزارز را در کیف پول خود دریافت کردند.

در یک اطلاعیه ی جداگانه نیز تیم بایننس توضیح داد که این مشکل از جانب آنها نبوده است و علاوه بر این آنها هرگز قصد نداشتند که چنین مشکل پیش بینی نشده ای رخ بدهد, همچنین تیم بایننس سناریوهای سریعی را درمورد برخی از عواملی که می توانند منجر به این نوع مشکلات شوند مطرح نمود و به کاربران اطمینان داد که بایننس و تیم DogeCoin Core برای تشخیص, حل و جلوگیری از بروز مشکلات مشابه در آینده با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

این طور که به نظر میرسد توییت توبیخ گونه ی ایلان ماسک باعث شد حتا سریع تر از آنچه که انتظار می رفت بایینس درصدد رفع مشکلات ایجاد شده بربیاید. با این وجود باید ببینیم که بزرگترین حامی دوج کوین چه واکنشی به این عمل بایننس نشان خواهد داد و آیا از نظر او از این پس می توان مجدد به صرافی های رمزنگاری شده اطمینان کرد؟

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی