|

قسمت هشتم سریال مردم معمولی

عشق پیروز است!؟

لج و لج بازی خسرو و رومینا در مسیر هدایت عاشقانه ی اخی و آوا، این دو را به مرز تنفر از یکدیگر می رساند.

لینک کوتاه کپی شد

هشتمین قسمت از سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان، پنجشنبه بیستم خرداد ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

اخی و آوا سعی می کنند از فرصتی که در کلاس کنکور به دست آورده اند نهایت استفاده را ببرند و به هم ابراز علاقه کنند. در این کار آن ها ستاره را به عنوان بزرگترین مانع در مقابل خودشان می بینند اما خسرو و رومینا که در ظاهر قرار است به آن ها کمک کنند خود به موانعی بزرگتر تبدیل می شوند.

خسرو بی محلی کردن و بی توجهی را راه رسیدن به معشوق می داند و پیشنهاد می کند که اخی هیچ وقت به آوا مستقیما ابراز علاقه نکند. رومینا هم معتقد است فرمول نگاه سه ثانیه ای بهترین روش برای جذب اخی  است.

اما نهایتا رومینا و خسرو وقتی رد افکارشان را در اخی و آوا می بینند تصمیم می گیرند که در مقابل هم بایستند و کاری می کنند که همان طور که خودشان از هم متنفر شده اند، اخی و آوا هم از هم متنفر شوند.

مردم معمولی پیشرفت چشم گیری نسبت به گذشته نداشته است. صحنه ها ریتم بهتری پیدا کرده اند اما هنوز هم اصرار به چند ژست اغراق شده ی بی مزه از بعضی کاراکتر ها مثل خسرو و بردیا از سرعت روایت می کاهد.

موضوع ها هنوز هم دم دستی اند و پرداخت به آن ها هم مستعمل و دست چندم است. میزان رضایت چند قسمت اخیر نسبت به قسمت های اولی که از سامانه ی  فیلیمو پاک شد بیشتر است اما هنوز هم درصد بالایی محسوب نمی شود و از سریالی با این همه نام و تبلیغات انتظار بسیار بیشتری می رود.

انتظاری ‌که بعید هم هست محقق شود اگر چه در تبلیغات و رپرتاژ ها خبر از جا افتادن و روی غلتک افتادن و تعجب آور شدن می دهند اما چیزی که تا کنون از مردم معمولی دیده ایم ابدا پتانسیل بهتر شدن و خنده دار شدن ندارد. سازندگان این سریال بیش از حد برای چنین کاری عبوس هستند و همین که کمی از شکل های زمخت خودشان جدا شوند را کافی می دانند برای این که برای مخاطب جذاب شوند اما واقعیت این است که آن ها فاصله ی بسیار بسیار زیادی با سلیقه مردم معمولی دارند و اتفاقا بر خلاف آن چه تصور می کنند این سلیقه ی آن ها است که از سلیقه ی مخاطبانشان نازل تر است...!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی