|

هزینه های سفر به هرمز / ملت فک میکنن این جزیره چقد گرون باشه نمیدونن هتل داره شبی 400

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به جزیره ی هرمز صحبت کردیم تا بتونید این سفر رو با خیال راحت برید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که همه ی آدم ها در اون همش این احساس رو دارن که جا موندن مثلا از رفیقاشون از هم سن و سالاشون و خب هی دوست دارن که در بازی زندگی بتازن و پیش برن و پیش برن و برای خودشون موفقیت های بیشتری کسب کنن که خب باید به این دسته از افراد بگیم یه مقدار مکث کنن چرا که ممکن هست که در این بدو بدوهای زندگی یه دفعه خودشون رو گم کنن و خب شما تو دوران پیری مسلما قرار نیست با یادآوری این که از صبح تا شب کار میکردید تا فلان خونه و ماشین رو بخرید خوشحال بشید و لبخند به لبتون بیاد پس وسط این دویدن ها که خب لازمه ی زندگی هست برای خودتون خاطره سازی هم کنید.

چرا که خاطرات میتونن در پیری روحتون رو پر بدن به جوونی که خب یکی از راه ها برای خاطره ساختن رفتن به سفر هست چرا که شما میتونید این کار رو به تنهایی، با خانواده، با دوستان و یا با یار انجام بدید که در هر حال کیف و لذت خودش رو داره وم براتون تجربه ی متفاوتی میشه و میتونه یه جهان بینی خاصی بهتون بده پس با این حساب حتما سفر رو در برنامه های خودتون داشته باشید و برای اون برنامه ریزی کنید ولی خب در این بین یه عده هستن که با سفر رفتن مشکل ندارن متنها هزینه های مربوط به اون براشون سوال هست چرا که میخوان با حساب کتاب دقیق پا در مسیر بذارن که خب ما در این سری از مقالات خودمون کار این افراد رو راحت کردیم و در خصوص هزینه های لازم برای سفرهای متنوع صحبت میکنیم و در حال حاضر هم میخواهیم در مورد هزینه های لازم برای سفر به جزیره ی هرمز صحبت کنیم، پس برای این که در جریان این هزینه ها قرار بگیرید در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به هرمز

سفر به جزیره ی هرمز وقتی میخوای سنگ تموم بذاری

خب برای خیلی ها سفر در صورتی که لاکچری نباشه و بریز و بپاش نداشته باشه اونقدرا که باید و شاید لذتبخش نخواهد بود و به قولی حال نمیده که خب صد البته که این دوستان باید پول کافی هم برای این منظور داشته باشن که خب در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید و پول براتون چرک کف دسته کمربندهاتون رو محکم ببندید که بریم برای یه هرمز گردی لاکچری.

خب در وهله ی اول برای رفتن به این جزیره در استان هرمزگان باید بلیط هواپیما تهیه کنید اون هم برای مرکز استان یعنی بندرعباس که خب برای این منظور برای بلیط هواپیما از تهران تا بندر عباس به ازی یه نفر و با یه ایرلاینی مثل ایران ایرتور با پرواز بیزینس کلاس باید مبلغ 5,000,000 تومان پرداخت کنید و بعد از رسیدن به این شهر هم باید از اسکله شهید حقانی بندرعباس با استفاده از قایق‌های تندرو به هرمز برید.

بعد از رسیدن به این جزیره هم شما باید در وهله ی اول محل اقامتتون رو باید تعیین کنید که برای این منظور میتونید توی هتل 5 ستاره ی هرموز اقامت داشته باشید که برای یه اتاق دو تخته و به ازای دونفر باید برای اون مبلغ 3,900,000 تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به هرمز

برای خورد و خوراک و غذا هم میتونید به رستوران های باکیفیت در این جزیره سر بزنید و انواع غذاهایی پلویی و دریایی رو با بالاترین کیفیت میل کنید مثل کافه رستوران سنگار.

هزینه های سفر به هرمز

سفر به جزیره ی هرمز وقتی میخوای هم خوش بگذرونی هم پولت ته نکشه

خب این بخش از مطلب به اون دسته از افرادی تعلق داره که برای مسافرت های خودشون برنامه ریزی های مالی دقیق دارن و دوست دارن منطقی و اصولی توی سفر خرج کنن که خب در صورتی که از این دسته از افراد هستید باید برای سفر به جزیره هرمز مجددا برید بندرعباس که خب برای این منظور بهتره با قطار برید که خب بلیط اون از تهران با یه قطار کوپه ای چهار تخته و چهارستاره به ازای هر نفر برابر با 845,450 تومان هست و خب بعد از رسیدن به بندرعباس هم مجددا باید با قایق های تندرو از اسکله ی شهید حقانی به جزیره برید.

بعد از رسیدن به هرمز هم باید برای محل اقامتتون یه فکری کنید که خب برای این منظور میتونید از اقامتگاه بومگردی در این جزیره استفاده کنید مثل اقامتگاه ماتوسکا که برای دو نفر و یه اتاق دو تخته می بایست هر شب 1,500,000 تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به هرمز

برای خورد و خوراک هم میتونید در رستوران های قیمت مناسب این شهر مثل رستوران بادیل هرمز غذاتون رو میل کنید.

هزینه های سفر به هرمز

سفر به جزیره ی هرمز وقتی جیبت تنگ و دلت بزرگه

خب این بخش هم برای اون دسته از افرادیه که میخوان برای رفتن به جزیره ی هرمز کمترین هزینه رو داشته باشن و اگر یه ذره بابت این موضوع سختی و مشقت هم بکشن براشون مهم نیست که خب این دسته از دوستان میتونن برای این منظور با یه قطار سه ستاره ی شش تخته که بلیط اون به ازای هر نفر از تهران برابر با 402,450 تومان هست برن به بندر عباس و بعد مجددا با قایق برن جزیره.

بعد برای اقامت هم یه اقامتگاه بومگردی مثل مادر حسن رو انتخاب کنن که خب اتاق ها تخت نداره و کف خوابه ولی قیمتش ارزونه و شما باید به ازای دو نفر مبلغ 445,000 تومان برای هر شب پرداخت کنید. برای ارزون در اومدن غذا هم کنسروی میل کنید.

هزینه های سفر به هرمز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها