|

بیوگرافی نازنین بیاتی و بازگشت با عکس های ژورنالی‌اش / پری شادروان و صداپیشگی شکرستان

نازنین بیاتی بازیگری بسیار محبوب و مشهور است که در فیلم و سریال های بسیاری حضور داشته و حالا با یک ویدیو مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران سینما هستند که تا به حال رنگ تلویزیون را ندیده و احتمالا هم نخواهند دید. این افراد اغلب با پرده نقره ای اولین تجربه شهرت خود را کسب کرده اند و حالا دیگر راضی به کمتر از سینما و فوقش شبکه خانگی نیستند. البته که تلویزیون مخاطب خاص و فراوون خودش رو داره و میتونه افراد رو خیلی راحت و آسون بولد و مشهور کنه، اما ظاهرا اونچه که برای این افراد اهمیت دارد، حضور در فیلم و سریال هاییست که بتوان در آن زیبایی خود را نشان داد و نقش های منفی بازی کرد. نازنین بیاتی یکی از این دست هنرمندان است که از همون ابتدا هم کار خود را با نقش آفرینی در سینما آغاز کرد. البته که نازنین بانو چندان نقش منفی بهش نمیاد و انگاری حتی اگر بخواد منفور هم باشه، باز چهره محبوب و دوست داشتنی اش پذیرا نیست. نازنین بیاتی اولین بار با بازی در فیلم "دربند" بد که بازیگری رو به شکل حرفه ای تست نمود و با همون کار هم شهرت را از آن خود کرد. نازنین بیاتی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری حضور داشته که هم ژانر طنز داشتن مثل "شادروان" با حضور سینا مهراد و هم اجتماعی مثل "مانکن"، که خب این نشان از استعداد وی در هر دو زمانه دارد. چرا که بی شک سخت است هم توان خنداندن مخاطب رو داشته باشی و هم استعداد جدی بودن رو.

نازنین بیاتی

نازنین و مولانا

نازنین بیاتی در ابتدای دهه نود بود که دربند رو بازی کرد. درست 12 سال پیش که البته نازنین بانو رو این یک دهه و اندی گذشت عمر گیر نکرد، بلکه زیبا و جوان تر نیز شد. نازنین بیاتی که از هنرمندان دهه شصت است در سن 23 سالگی بود که طعم شهرت رو چشید. اون زمان سعنتی در سال 1391 خبری از اینستاگرم تا به این اندازه نبود و بازیگران هم با انتشار عکس و ویدیو از خود شهرتشون رو صد برابر نمیکردند. بلکه با بازی و تلاش خودشون بود که دیده میشدند و میومدن بالا. اما خب از یک جایی به بعد دیگر اینستاگرام اون رنگ و بوی خاکستری رو نداشت و اتفاقا افراد رو حتی بدون ذره ای توانایی و هنر، مشهور میکرد. حالا هر کدام از بازیگران در هر سن و سالی پیجی برای خود دارند که با تولید محتوا های مختلف دیده می شوند و مورد توجه قرار می گیرند. نازنین بیاتی نیز یکی از آنهاست و اصلا از این قافله عقب نیست. خانوم بازیگر عکس و ویدیوهای متفاوت و جذابی از خود به اشتراک میگذارد که هر روز مهر تایید شهرتش را غلیظ تر کرده است. اینبار نیز این بانوی پر طرفدار ویدیویی از تصاویر خود منتشر کرد که شعری زیبا از مولانا بر روی آن بود. در ادامه مشاهده می کنید این ویدیو رو.

بیوگرافی نازنین بیاتی

همونطور که اشاره شد نازنین بیانی در دهه شصت به دنیا اومده و این روزها 35 سال سن دارد. او متولد 15 دی 1368 است که در تهران چشم به جهان گشوده. خانوم بازیگر سینما فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی رو هم به فعالیت هایی مثل طراح لباس و صداپیشگی و البته کار موسیقی گذرانده است.

نازنین بیاتی

خانواده نازنین بیاتی و اصالت پدری

نازنین بیاتی خود در شهر تهران به نیا اومده اما پدرش اهل تفرش از توابع استان مرکزی است و مادرش نیز اصالتی قمی دارد. خانوم بازیگر در یک خونواده پنج نفره بزرگ شده که دو خواهر به نام های نغمه و ندا نیز دارد.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی از طراحی تا صداپیشگی شکرستان

نازنین بیاتی در سال 1391 بود که با فیلم دربند وارد بازیگری شد. وی در همان سال 91 و همزمان با ورودش به سینما، طراحی دکور و عروسک گردانی رو هم دنبال میکرد و یکی از عروسک های شکرستان بود و صداپیشگی شخصیت رویا و پیشگو رو هم انجام میداد.

نازنین بیاتی

ازدواج نازنین بیاتی

این چهره هنوز ازدواج کرده و مجرد است که البته بیشتر اوقات با یک انگشتر در انگشت حلقه دیده می شود. اما مدتها پیش خبر ازدواج او با شخصی به نام احسان احمدی منتشر شد که اخباری کذب بیش نبود.

نازنین بیاتی

تفاوت بعد از بازیگری

دوستای قدیم نازنین بیاتی بر این نظر هستند که او بعد از بازیگر شدن خودش رو واسشون نگرفته و حتی شاید گرم تر هم شده. نازنین بیاتی می گوید خیلی راحت همه جا میرم و اتوبوس و مترو هم سوار میشم و با مردم زندگی می کنم.

نازنین بیاتی

از فوبیا تا ژانر مورد علاقه

خانوم بازیگر بر این نظر است که فوبیای خاص ندارد اما خب از مار و خزندگان حس خوبی نمیگیره و حالش بد میشه. از ارتفاع هم نمیترسه و وسواسی هم نداره. وی در ادامه افزود اغلب سریال دیدن تو تموم ژانر ها رو امتحان میکنه اما خب فیلمی که طنز باشه اخرین انتخابشه! مگه اینکه خیلی از اون فیلم تعریف شنیده باشه.

نازنین بیاتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها