|

هزینه های سفر به همدان / مقصد توپی که میتونه دو سه روز عالی برات بسازه رو ارزون بگرد

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به همدان براتون صحبت کردیم تا دو سه روزه بی نهایت توپ رو در کنار خانواده در این شهر بگذرونید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما در حال گذروندن اولین تجربه ی زندگیمون در این دنیا هستیم و خب هر کسی داستان زندگیه خودش رو یه جوری مینویسه ولی ای کاش در آخر این داستان طوری رقم بخوره و پیش بره که وقتی به گذشته مون نگاه میکنیم حسرت مهمون دل خونه هامون نباشه چرا که در این دنیا هیچ چیزی نمیتونه بدتر از حس حسرت باشه و خب میدونید که ما بیشتر به خاطر کارهایی که انجام ندادیم حسرت خواهیم خورد پس شروع کنید به نوشتن راجع به کارهایی که علاقمند هستید در زمان محدودتون در این دنیا انجامشون بدید و برای این منظور قدمی بردارید مثلا شاید یه نفر توی پنجاه سالگی دوست داشته باشه بره ژیمناسیک هر چند که شاید دیگه بدنش انعطاف لازم رو نداشته باشه و مسلما هرگز نتونه مثل یه آدمی که از بچگی این ورزش رو انجام داده اون رو دنبال کنه ولی خب حداقل با رفتنش به این رشته اون حس خوشحالی که یه کاری برای خودش انجام داده رو خواهد داشت.

حالا در این بین یکی از راه هایی که شما میتونید با در پیش گرفتن اون برای خودتون خاطرات خوب بسازید سفر هست که به همون اندازه اگر در سنین جوانی اون رو دنبال نکنید در پیری حتما براتون حسرت خواهد شد چون کی دیگه تو سن و سال بالا حوصله ی تحمل کردن مشقت های سفر رو داره مسلما هیچ کس ولی خب تا جوون هستید هر سختی توی سفر رو به جون میخرید پس برای این منظور توی زندگیتون برنامه ریزی داشته باشید و قسمت مشخص کردن هزینه ها رو هم به ما بسپارید چون ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص هزینه های لازم برای سفرهای مختلف براتون صحبت میکنیم و حالا در این مقاله هم میخواهیم راجع به هزینه های سفر به همدان براتون بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

همدان

سفر به همدان وقتی پول برات چرک کف دسته

بخش اول به اون دسته ای تعلق داره که سفرهاشون باید لاکچری و دهن پر کن باشه و هیچ گونه اذیت و سختی رو در سفر متحمل نشن که خب اگر از این دسته از دوستان هستید برای سفرتون به همدان برید و بلیط هواپیماتون رو رزرو کنید که خب شما باید برای این منظور با یه پرواز اکونومی چیزی حدود 2 میلیون برای هزینه ی بلیط پرداخت کنید.

بعد از رسید به شهر تاریخی همدان هم می بایست به فکر محل اقامتتون باشید که برای این منظور میتونید از هتل های پنج ستاره ی این شهر استفاده کنید که خب به عنوان مثال در صورت اقامت در هتل باباطاهر این شهر که یه مجموعه ی پنج ستاره هست به ازای هر شب و برای دو نفر در یه اتاق دو تخته باید مبلغ ۲,۷۶۰,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

همدان1

برای خورد و خوراک و غذا هم میتونید از بهترین و لاکچری ترین رستوارن های این شهر خرید داشته باشید مثل رستوران میسان همدان که در یه منظره و ویوی بینظیر قرار داره و میتونه هم با غذاهاش غافلگیرتون کنه و هم با نمای داخلی و اطرافش.

همدان2

سفر به همدان وقتی پولتو سفت چسبیدی

خب این بخش از مطلب هم به اون دسته از دوستانی تعلق داره که سفر در برنامه هاشون جا داره حتی شده یکبار در سال و خب برای اون هم از ماه ها قبل برنامه ریزی میکنن و خب در صورتی که از این دسته از افراد هستید و برای سفر به همدان حاضر میشید بهتون توصیه میکنیم که به عنوان وسیله ی نقلیه برای رفتن به این شهر قطار رو انتخاب کنید که بلیط اون به ازای هر نفر با یه قطار کوپه ایه چهار ستاره و چهار تخته برابر با 174,650 تومان هست.

بعد از رسیدن به شهر هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که برای این منظور میتونید در هتل های سه ستاره ی این شهر اقامت داشته باشید به عنوان مثال در هتل وندیک همدان که سه ستاره هست برای هر شب و به ازای دو نفر در یه اتاق دو تخته باید مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

همدان3

برای خورد و خوراک هم میتونید از رستوران های باکیفیت موجود در سطح شهر خرید داشته باشید مثلا شما با خرید از مطبخ سیزان در این شهر برای یه سیخ خوراک جوجه همراه با دورچین باید مبلغ ۸۹,۶۰۰ تومان پرداخت کنید که خب خیلی اقتصادیه.

همدان4

سفر به همدان وقتی که پولت راه نمیده ولی دلت تصمیمشو گرفته

خب این قسمت هم برای اون دسته از دوستانی هست که موقع های بی پولی یادشون میفته برن سفر که خب اگر از این دسته از دوستان هستید توصیه میکنیم که برای این منظور با همون قطار برید چون ارزون تره هر چند شاید ترجیحتون اتوبوس باشه که باید در خصوص مبلغ اون بگیم که از تهران تا همدان برای بلیط به ازای هر نفر باید 255 هزار تومان پرداخت کنید.

برای اقامت در این شهر هم در ارزون ترین حالت ممکن می بایست مسافرخونه ها رو انتخاب کنید مثلا برای اقامت در مسافرخونه ی اردیبهشت این شهر به ازای دو بزرگسال و یک خردسال و در یه اتاق دو تخته باید مبلغ 750,000 تومان پرداخت کنید. برای غذا هم میتونید جهت صرفه جویی در هزینه ها کنسروی میل کنید و یا از فست فودهای سطح شهر که قیمتشون پایینه خرید کنید.

همدان5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها