|

بهترین داروخانه های تهران / داروهای کمیاب و مکمل های ورزشی اورجینال رو اینجا پیدا کن

در این مقاله چندتا از بهترین داروخانه های تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید محصولات مختلف رو از اون ها خریداری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروز ما دغدغه ی خیی از افراد دستیابی به بهترین هاست اون هم در هر زمینه ای مثلا خیلی از والدین میخوان که بچه هاشون در زمینه ی آموزش و تحصیلات بهترین ها در اختیارشون باشه به همین دلیل میگردن به دنبال بهترین دبیرستان ها در تهران تا فرزندانشون در این مدارس تحصیلات خودشون رو ادامه بدن و برای کنکور آماده بشن و یا خود والدین برای امور متنوعی که دارن به دنبال بهترین میگردن مثلا در صورتی که ماشینشون خراب بشه میگردن بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران رو پیدا میکنن و ماشین رو برای تعمیر به اون جا میبرن تا به قولی کار رو یه باره انجام بدن و دیگه نیازی به این که دوباره اون رو پیش یه اوستای تعمیرکار دیگه ببرن نیست.

پس همیشه با پیدا کردن بهترین ها در امور مختلف میتونیم یه جورایی کیفیت زندگیمون رو بالا و بالاتر ببریم و اینطوری حتی احترام بیشتری برای خودمون قائل باشیم ولی موضوعی که در این بین وجود داره اینه که بهترین ها رو چطور باید پیدا کنیم که خب در جواب میشه گفت که این موضوع اصلا کاری نداره و شما میتونید با یه سرچ ساده در اینترنت در زمینه های متنوع بهترین ها رو شکار کنید و بهشون برسید پس از این به بعد سعی کنید با یکم جستجو در اینترنت برای خودتون بهترین ها رو جذب کنید. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون برای این که به شما خوانندگان عزیزمون در پیدا کردن بهترین ها در تهران بزرگ کمک کرده باشیم به معرفی اون ها در زمینه های مختلف پرداختیم از بهترین فیزیوتراپی ها در تهران بگیر تا بهترین استخر و... و حالا هم در این مقاله میخواهیم در خصوص بهترین داروخانه ها در تهران صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین داروخانه های تهران

داروخانه صبا از بهترین داروخانه های تهران

یکی از داروخانه هایی که بیش از دو دهه در تهران مشغول فعالیت هست داروخانه ی صباست که در سال 1378 تاسیس و راه اندازی شد و حتی فروش اینترنتی هم داره که خب این موضوع میتونه تا حدود بسیار زیادی کار مراجعان این داروخانه رو راحت کنه. شما در این مجموعه میتونید علاوه بر این که محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو رو تهیه کنید همچنین میتونید محصولات آرایشی معتبر، عطر و ادکلن و مکمل های ورزشی اورجینال رو هم خریداری کنید.

در واقع میشه گفت که داروخانه ی صبا یه داروخانه ی مدرن هست که توی فروش محصولات خودش به سه تا اصل مهم بی نهایت اهمیت میده اصالت و کیفیت کالا، رضایت مراجعان و همچنین ارائه ی مشاوره ی تخصصی برای رضایت بیشتر مشتری ها و بیماران. پس با این حساب میشه گفت که شما در این داروخانه میتونه هر چیزی رو که برای زیبایی و سلامت جسمتون نیاز هست رو پیدا کنید.

آدرس: تهران- خیابان دکتر شهید بهشتی، نرسیده به تقاطع سهروردی، پلاک 108

تلفن: 02141971

بهترین داروخانه های تهران

داروخانه شبانه روزی ۱۳ آبان از بهترین داروخانه های تهران

بریم سر وقت یه داروخانه ی قدیمی دیگه در تهران یعنی داروخانه شبانه روزی ۱۳ آبان که توی سال 1386 تاسیس شد و به عنوان یکی از زیرمجموعه های داروخانه ها و مراکز اطلاعات دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت خودش رو آغاز کرده و همه اون رو به عنوان یکی از بهترین داروخانه ها در سطح شهر تهران میشناسن.

یکی از مهم ترین هدف های این داروخانه اطللاع رسانی و ارائه ی توصیه های پزشکی در مورد مصرف درست و به جای دارو به بیماران و همچنین ارائه ی اطلاعات تخصصی به کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، داروسازان و... هست.

آدرس: تهران، منطقه ۶، کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، پلاک ۳۱

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۴۹۰۱۱

بهترین داروخانه های تهران

داروخانه شبانه روزی ۲۹ فروردین از بهترین داروخانه های تهران

بریم سر وقت یه داروخانه ی دیگه یعنی داروخانه ی 29 فروردین که پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاسیس شده و خب در گذشته اسم دیگه ای داشته ولی در حال حاضر همه اون رو با این اسمی که ذکر کردیم میشناسن و خب شاید براتون جالب باشه که بدونید این داروخانه در گذشته تنها و تنها به پرسنل و خانواده های نظامیان خدمات ارائه میکرد در حالی که امروزه همه ی اقشار جامعه میتونن از خدمات این مجموعه استفاده کنن و نیازهای دارویی خودشون رو برطرف کنن.

آدرس: خیابان کارگر جنوبی – نبش خیابان جنگ

تلفن: ۶۶۴۰۱۰۱۶ – ۶۶۴۷۸۳۵۵ – ۶۶۴۷۸۳۵۶

بهترین داروخانه های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها