|

بیوگرافی مهدیس توکلی با تولد های کارتونی‌ / مینوی از سرنوشت سوار بر آفرود پر نقاشی‌اش

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت است که این روزها شهرت فراوانی پیدا کرده و با تصاویر تولدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلیامون این شبها سریال "از سرنوشت" رو می بینیم. سریالی که چهار فصل داشت و به دلیل جذاب بودنش تا به اینجا رسید و جالبه که یک بار در صدا و سیما پخش شد، و بار ها در آی فیلم بازپخش شد. چرا که این سریال رو بسیاری از کاربران دوستش داشتند و هنوز هم بعد از چند بار نشون دادن همچنان مخاطبین و بینندگان خاص خود را دارد. این سریال چند تایی بازیگر ثابت داشت مثل خانوم لیلا بلوکات و مجید واشقانی، اما خب از طرفی هم یه عالمه بازیگر کمتر شناخته شده یا جدید داشت که با این سریال شناخته و مشهور شدند. درست مثل دارا حیایی و کیسان دیباج یا همون هاشم و سهراب خودمون. البته که بازیگران نقش کودکی این دو کاراکتر هم به شدت معروف شدند و سر از جدول بازیگران شهرت یافته در آوردند، اما بی شک هنرمندان بزرگسال بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. دست مثل خانم مهدیس توکلی که کاراکتر مینو رو نقش آفرینی کرد. مینو میشه تنها فرزند و تک دختر خونواده مینا ماجدی که با ایفای نقش خانوم بلوکات هست. مینو یه دختر ساده و مثبته که از بچگی غرق در پول بزرگ شده و حالا در فصل چهارم پررنگ تر دیده میشه. وی شیفته و عاشق پسر دایی اش شده و ماجراهای با او را به تصویر میکشد.

مهدیس توکلی

تولد مهدیس توکلی

البته که این روزها مثل قدیم نیست که بازیگران تنها با روش بازیگری و استعداد و دویدن در این راه ها شهرت پیدا کنند. بلکه کافیه تا کمی چهره داشته باشند اونوقته که در پیج اینستاگرامشان انفجاری جذاب رخ خواهد داد. این روزا دیگه سوشال مدیا حرف اول رو میزنه و خیلی ها بدون هیچ هنر و حرفه ای توسط این فضا مورد توجه قرار گرفتند، دیگه چه برسه به اینکه فرد بازیگر باشد. به طور مثال خانم مهدیس توکلی چهره ای بسیار زیبا دارد و خب از اونجایی که هنوز جوان است و پر نشاط، خب تصاویر ژورنالی خوشتیپی از خود گرفته و به اشتراک میگذارد. وی از این طریق در اینستاگرام بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و بولد شد. مهدیس توکلی بازیگر سی ساله ایرانیست که به تولد هایش توجه فراوانی دارد و تصاویرش رو هم منتشر می کند.

مهدیس توکلی

مهدیس توکلی

بیوگرافی مهدیس توکلی

مهدیس توکلی دختری از دهه هفتاد است که این روزها 30 سال سن دارد. وی متولد ۶ شهریور ۱۳۷3 در تهران می باشد که یک خواهر به نام مهسا نیز دارد. خانوم بازیگر در یک خانواده چهار نفر زندگی میکند و نام مادرش زهرا مالکی هستش.

مهدیس توکلی درست مثل بسیاری از هنرمندان دیگر کار خود را از تئاتر شروع کرد و سابقه خوبی در این زمینه هم دارد.

نقطه عطف بازیگری و تئاتر مهدیس توکلی

مهدیس توکلی از سنین کم جوانی به سمت و سوی تئاتر پیش رفته و از همون ابتدا هم با چند نقش آفرینی که داشت، تونست تجربه های ارزشمندی رو بدست بیاره. گذشت تا اینکه رسید به سال 1397 و نقطه عطفی که در کارنامه تئاتر او رقم خورد. وی در این سال در تئاتر "افرا یا روز میگذرد" به کارگردانی سهیل ساعی به شدت خوش درخشید و از طرفی هم جایزه بازیگری گروهی در خانه تئاتر رو از آن خود نمود. 

به علاوه اینکه خانوم بازیگر چند سال بعدش هم در دیگر نمایش هایی همچون "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" و "روزهای روشن شب های تاریک" و "رفقا رقبا" و "ایمولیتور" ایفای نقش داشت. در واقع این بازیگری ها به او کمک کرد تا در دنیای تئاتری ها بسیار شناخته شود. 

مهدیس توکلی

ورودش به تلویزیون

اما خانوم بازیگر در بین عموم همچنان نا مشهور بود تا اینکه در سریال از سرنوشت نقش آفرینی کرد. البته که او در سریال "پدر پسری" هم حضور داشت اما بی شک شهرتی که از سرنوشت به او داد هیچیک ندادند. مهدیس توکلی در این سریال و در ظاهر مینو افشار دیده شد و با استقبال گرم بینندگان همراه گشت. 

مهدیس توکلی

ازدواج مهدیس توکلی

مهدیس بانو هنوز ازدواج نکرده و تا به حال عکسی با این موضوع هم به اشتراک نذاشته است.

مهدیس توکلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها