|

هزینه های سفر به یزد؛ سفر وقتی خوش میگذره که بدون ترس و لرز خرج کنی قیمتارو بدونی حله

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به یزد صحبت کردیم تا بدون استرس مالی به این مسافرت برید چرا که میدونید چقدر براتون هزینه در برخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عمر در حال گذره و لحظات میان و میرن و نمیشه اون ها رو تکرار کرد چرا که زمان نه متوقف کردنیه و نه به عقب برگردوندنی پس تنها کاری که در این بین ما باید انجام بدیم این هست که به بهترین شکل ممکن از زمانمون استفاده کنیم و بهترین خاطرات رو برای خودمون رقم بزنیم طوری که وقتی به عقب نگاه میکنیم با خودمون بگیم یادش بخیر چه دوره های خوشی رو سپری کردیم که خب برای این منظور باید یه آدمی باشید که برای ثانیه به ثانیه تایمش برنامه ریزی میکنه اون هم یه برنامه ریزی جامع و اصولی که هر چیزی در اون جای خودش رو داره مثل کار، ورزش، مطالعه و... که در بین همه ی اموری که باید تو برنامه ریزیتون باشه سفر هم یکی از اون موارد هست که در صورتی که جاش خالی باشه مسلما بعد از یه مدت احساس افسردگی از پا درتون خواهد آوورد.

چرا که سفر کردن میتونه یه جون به جون های شما اضافه کنه و جوری حال و هواتون رو تغییر بده که هیچ جایگزینی براش وجود نداشته باشه پس حتما برای این منظور یه برنامه ریزی داشته باشید و سعی کنید که در سال برای یکبار هم که شده به سفر برید تا این بخش از زندگیتون نلنگه. البته که شاید خیلی ها بگن که برای این منظور نیاز به پول زیاد دارن و تا وقتی که پول نباشه خبری از سفر نیست در حالی که سفر کردن یه تجربه هست که هر کسی میتونه اون رو به یه شکلی از آن خودش کنه مثلا یکی میتونه به شکل لاکچری و پرخرج سفر بره و یکی هم میتونه به صورت کم خرج ترین حالت ممکن سفر کنه که در هر حالت هر دو نفر برای خودشون حال خوشی رو به ارمغان خواهند آوورد، حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون برای این که سهمی در ایجاد حال خوش برای شما داشته باشید در مورد هزینه ی سفرهای مختلف چه داخلی و چه خارجی صحبت میکنیم و در حال حاضر هم در این مقاله میخواهیم در خصوص هزینه های سفر به یزد صحبت کنیم اون هم با هر بودجه ای که دارید، پس در صورتی که مایل هستید که برای فصل های سرد امسال به این سفر برید با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به یزد

سفر به یزد برای اونایی که صفرای حساب بانکیشونو نمیشه شمرد

لاکچری سفر کردن مسلما دردسر و اذیت خاصی برای افراد نخواهد داشت پس در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که این مدلی سفر میکنید باید برای رفتن به یزد بلیط هواپیما برای خودتون تهیه کنید که خب برای این منظور به ازای هر فرد از مبدا تهران با ایرلاینی مثلا ایران ایر باید مبلغ 2,307,000 تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به مقصد هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که برای این منظور هم رزرو کردن یه هتل پنج ستاره در این شهر میتونه بهترین کار باشه مثل هتل داد یزد که برای اقامت در اون به ازای هر شب برای دو نفر باید 4,070,000 تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به یزد

بریم سر وقت بخش خوشمزه ی داستان که مربوط به خورد و خوراک هست و خب شما برای این که در این زمینه بهترین طعم و مزه ها رو بچشید میتونید از رستوران های لاکچری در یزد غذاتون رو تهیه کنید مثل رستوران ایتالیایی ربانزو.

هزینه های سفر به یزد

سفر به یزد وقتی که ریز به ریز هزینه ها رو باید دربیاری

خب این بخش به اون دسته از دوستانی تعلق داره که از مدت ها قبل برای رفتن به سفر برنامه ریزی میکنن و دوست دارن یه سفر برن که هم براشون حسابی خاطره ساز بشه و هم به صرف دربیاد که خب به این دسته از دوستان توصیه میکنیم که برای رفتن به یزد قطار رو انتخاب کنن که بلیط اون به ازای هر نفر از تهران با یه قطار چهار ستاره ی کوپه ای چهار تخته برابر با 438,050 تومان هست.

بعد از رسیدن به شهر زیبا و تاریخی یزد هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که برای این منظور میتونید از هتل های دو ستاره ی واقع در این شهر استفاده کنید مثلا در هتل کهن کاشانه این شهر که تصویرش رو میبینید و مشخصه که در زیبایی زبانزده باید به ازای هر شب اقامت در یه اتاق دو تخته برای دو بزرگسال و یه خردسال مبلغ 1,260,000 تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به یزد

برای غذا هم میتونید به رستوران های با کیفیت این شهر که از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن سر بزنید مثلا کافه خانه دوست که هم در اون نوشیدنی های کافه ای و هم غذا سرو میشه یکی از این مکان هاست که طرفدارهای بیشماری بین توریست ها داره.

هزینه های سفر به یزد

سفر به یزد در ارزون ترین حالت ممکن

خب بریم سر وقت دوستداران سفر که عشق سفر رو همیشه دارن و ازش استقبال میکنن ولی خب جیبشون یاری نمیکنه ولی باز هم هر طور که شده سفرشون رو میرن و خب این دسته از دوستان میتونن سفر به یزد رو در اقتصادی ترین حالت ممکن برن و برای این منظور هم میتونن از تهران با یه قطار سه ستاره سفر کنن که در کوپه ی شش تخته به ازای هر نفر باید 211,000 تومان پرداخت کنن.

برای محل اقامت هم میتونید از سایت های معتبر واحد اجاره کنید مثلا برای واحد تکخواب زیر که برای دو نفر ظرفیت داره باید شبی 580 هزار تومان پرداخت کنید و خوبی هم که داره این هست که آشپزخونه داره از این رو آشپزی رو هم خودتون به عهده میگیرید و از این طریق در هزینه هاتون صرفه جویی میکنید.

هزینه های سفر به یزد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها