|

بهترین مزون های لباس عروس در تهران / لباساشون طوریه که داماد با دیدنت از ذوق گریه کنه

در این مقاله چندتا از بهترین مزون های لباس عروس در تهران رو بهتون معرفی کردیم تا در شب عروسیتون به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انسان در موقعیت های مختلف لباس های متنوع میپوشه و به قولی بسته به شرایط استایل میکنه مثلا یه سری از لباسایی که با کلاس ها هیچ وقت برای عروسی نمیپوشن وجود داره که در بین اون ها لباس هایی به رنگ سفید بسار منع شده چرا که شما نمیتونید برای عروسی یکی دیگه لباس به این رنگ بپوشید چون تنها و تنها باید عروسی خانوم لباس سفید و این رنگی بپوشه و ماه درخشان مجلس باشه و یا مثلا پوشیدن لباس سفید اون هم توی ختم باز هم کار ناپسندی خواهد بود و ممکن هست که شما بابت این موضوع مورد شماتت اطرافیان قرار بگیرید که مسلما این رو نمیخواهید پس باید با توجه به موقعیت لباس پوشید و تیپ زد.

همچنین در این بین باید به ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودمون هم توجه کنیم مثلا در صورتی که چاق هستیم باید بدونیم که خانم های چاق چگونه لباس میپوشن تا با استفاده از آیتم های مختلف در تیپمون خودمون رو تنها و تنها و با استفاده از لباس هامون لاغرتر نشون بدیم. البته که در این بین یه موضوع مهمی هم که وجود داره این هست که شما لباس هاتون رو از کجا میخرید چرا که بالاخره کیفیت لباس هاتون هم شرط هست مثلا در صورتی که میخواهید مانتو بخرید باید اون ها رو از بهترین مانتو فروشی ها در تهران خریداری کنید که هم مدل های جدید رو عرضه میکنن و هم جنس پارچه ی کارهاشون بسیار خوبه و یا خیلی از خانوم ها برای بهترین شب زندگیشون یعنی عروسیشون به دنبال این هستن که لباس عروسی زیبا و شکیل تهیه کنن که این دسته از افراد هم باید بهترین مزون های لباس عروس تهران رو شناسایی کرده و لباسشون رو از این مجموعه ها تهیه کنن که در ادامه قصد داریم چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مزون های لباس عروس در تهران

مزون فابرا از بهترین مزون های لباس عروس تهران

یکی از بهترین مزون ها که شما میتونید با قیمت های بسیار اقتصادی و صد البته تنوع بسیار بالا از اون لباس عرس تهیه کنید مزون فابرا هست که گزینه های اضافه مثل دستکش، آستین و... رو هم عرضه میکنه. پس هر عروس خانومی که به دنبال یه لباس عروس رویایی میگرده میتونه بدون شک یه سر به این مزون بزنه و از شدت شیک بودن کارهای اون شوکه بشه. 

از خوبی هایی که این بوتیک داره این هست که لباس های جدید زیادی داره که هر ماه به کالکشن اضافه میشن و از این رو شما میتونید هر ماه بار جدید در اون مشاهده کنید. همچنین یه خوبی دیگه که این مزون داره اینه که شخصی سازی رو هم به عهده میگیره از این رو شما میتونید لباس مخصوص برای خودتون داشته باشید که لنگه نداره. راه های دسترسی به این مزون هم به شرح زیر هستن:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان طهرانی مقدم (کاج ابتدای سرو شرقی، پلاک 155، واحد 3، طبقه 3

شماره تلفن: 02122358687

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 11 تا 20

بهترین مزون های لباس عروس در تهران

 مزون شقایق تفرشی از بهترین مزون های لباس عروس تهران

مزون شقایق تفرشی رو میشه یکی از مزون های فوق العاده شیک برای تهیه ی لباس عروس بشمار آوورد که خیلی از تهرانی ها باهاش آشنایی دارن چرا که بسیار پر آوازه هست و در این سال های فعالیت خودش تونسته رضایت خیلی از مشتری هاش رو جلب کنه. لباس عروس هایی که در این مجموعه عرضه میشن هم تنوع بالایی در سبک دارن و هم دست دوز هستن که خب این موضوع باعث میشه اون ها خیلی لوکس و لاکچری به نظر بیان.

همچنین این بوتیک مجموعه ای جامع از اقلام اضافی لباس عروس رو عرضه میکنه از تور های ساده بگیر تا تورهای پیچیده و... . این رو هم اضافه کنیم که شما در این مجموعه میتونید سفارشی سازی هم داشته باشید و با استفاده از لباس بینظیرتون که تو دنیا تک هست اعتماد به نفستون رو به عرض اعلا رسونید. راه های دسترسی شما هم به این مزون به شرح زیر خواهد بود:

آدرس: اتوبان ارتش، بلوار نیروی زمینی، کنار گذر اتوبان بابایی به سمت غرب، کوچه گلبهار، پلاک 7، مجتمع کیمیا

شماره تلفن: 02122194108

اینستاگرام: shaghayeghtafreshi.bride

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18، پنجشنبه 10 الی 14

بهترین مزون های لباس عروس در تهران

مزون عروس تایسیز از بهترین مزون های لباس عروس تهران

آخرین مزونی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم مزون تایسیز هست که همه ی لباس هایی که در اون عرضه میشن با دقت بالایی طراحی شده و میتونن به زیبایی روی تن بشینن. مهم نیست که شما چه سبکی رو دوست داشته باشید چرا که با هر سلیقه ای میتونید لباس مورد علاقه تون رو در این مجموعه پیدا کنید و دست خالی نخواهید نمونید پس در صورتی که یه فرد سخت پسند هستید که حالا حالا لباسی به دلش نمیشینه توصیه ی ما به شما سر زدن به این مزون شیک هست. راه های ارتباطی شما با این مزون هم به شرح زیر هستن:

آدرس: تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، 34 غربی

شماره تلفن: 09002151767

اینستاگرام: mezon_aroos_taysiz

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 22

بهترین مزون های لباس عروس در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها