|

رونمایی لاکچری ساره بیات از میز عصرانه / چیدمان فخر فروشانه با قهوه خوری های سفالی

ساره بیات بازیگر مشهور ایرانیست که علاقه فراوونی به انتشار تصاویر لاکچری از خانه خود دارد و اینبار نیز مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که مسیر شغلی شون رو به سرعت طی کردن و حالا برای خود چهره ای اسم و رسم دار شده اند که دارای اعتبار و ابروی بسیار بالاییه. مثل یکی از این دست افراد خانوم ساره بیات می باشد که درست بعد از دومین نقش آفرینی اش بود شد و طعم شهرت رو به حدی قابل توجه چشید. خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما اولین بار با سریال "یک مشت پر عقاب" بود که دیده شد اما بعد تر با ایفای نقش در فیلم "جدای نادر از سیمین" بود که شهرت رو به حدی فراوونی به دست آورد و بعد تر هم که با سریال نمایش خانگی "عاشقانه" این شهرت سر به فلک کشید . درسته که ساره بیات با این سریال چهره ای منفور به خود گرفت، اما شهرتش رو بدست آورد. 

برخی از نقش ها اونقدری منفی و به دور از ذائقه مثبت بیننده هستند که وقتی با نقش آفرینی یک بازیگر خوش استعداد به نمایش گذاشته می شوند، برای مخاطب بیش از اندازه باور پذیر میشن و دیگه اون بیننده فرد رو به همون شکلی که در نقش دیده تصور میکنه. مثلا خانوم فریبا نادری درست بعد از بازی در سریال ستایش و کاراکتر پری سیما بود که در خیابان از دست مردم ناسزا می شنید، چرا که نقشش رو خیلی خوب بازی کرد و نقش هم به منفور ترین حالت ممکن بود! ساره بیات نیز بعد از عاشقانه اینچنین شد، به خصوص در چشم طرفداران محمدرضا گلزار.

sare-bayat

شهرت از فقر تا شهرت

چرا که خانوم بازیگر در این کار همسر محمد رضا گلزار بود و در حق این نقش داشت ظلم میکرد!

اما ساره بیات در فیلم پیشینش که خیلی هم سر و صدا کرد و مورد توجه قرار گرفت، یعنی "جدایی نادر از سیمین" نقشی کاملا متفاوت از عاشقانه رو داشت. او در این کار زنی فقیر و مطیع همسرش بود. اما جالبه که هر دو چهره به خانوم بازیگر میومد و در واقع هم فقر و هم ثروت به تن ساره بیات نشست. 

ساره بیات اما در واقعیت چگونه است؟ 

5454

لایف استایل شیک و لاکچری ساره بیات

خانوم بازیگر یعنی ساره بیات که این روزها 45 سال سن دارد، در اصل و در واقعیت بانویی بسیار پولدار و ثروتمند است که از ابتدا در پر قو بزرگ شده! او که یک خواهر کوچیکتر از خود به نام سروین دارد، در خانواده ای دارا و خارج نشین بزرگ شده است. ساره بیات حالا نیز همراه با همسرش در لایف استایلی بسیار لاکچری و پولدارانه زندگی می کنند و لایف استایلی لوکس دارند. وی که شیفته عکاسی از نوستالژی ها و ظروف و زیبایی های اینچنین است، تا به حال بارها و بارها تصاویری از خونه و زندگی خود به اشتراک گذاشته که نشون میده خانوم بازیگر تا به چه اندازه در رفاه هستند. این بار نیز ساره بیات با انتشار یک عکس از میز عصرانه اش همراه با ظروف قهوه خوری سفالی و جذاب، مورد توجه کاربران قرار گرفت.

7697

افتتاحیه سالن مجلل ساره بیات و پلمپش 

ساره بیات سال گذشته بود که در جهت راه اندازی شغل دوم سالن آرایشی افتتاح کرد که خب درست بعد از افتتاحیه پلمپ شد. خانوم بازیگر که با انتشار ویدیویی از این مراسم بانوان بی حجاب رو نشون داده بود، خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و بسته شد! البته که بعد از مدتی نه چندان زیاد سالن باز شد اما دیگر خبری از عکس و ویدیوهای اینچنینی نبود! ساره بیات خود از دست چهره های نچرال سینما محسوب میشه که در میکاپ دستی بر آتش دارد، اما خب نه به ماند هنرمندانی همچون خانوم نیوشا ضیغمی!

YJGTUYGFU

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات از متولدین ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد می باشد که حالا بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه است که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شده و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پر عقاب جلوی دوربین رفت. البته که در ابتدا خانوم بازیگر با مخالفت شدید مادر و پدرش برای این حرفه مواجه بود اما در نهایت با تلاش پنهانی خود به آنچه که دوست داشت رسید. 

lyKi1fgGgUiq

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها