|

برای سفر به کیش چقدر پول لازم است؟ / هر جور بخوای بری لوکس یا اقتصادی هزینه اشو گفتم

در این مقاله در خصوص هزینه ای که برای سفر به کیش لازم خواهید داشت صحبت کردیم تا با برنامه ریزی دقیق تری به این سفر برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زندگی این روزا به قدری سخت شده و مشغله ها زیاد شدن که وقتی برای سر خاروندن هم برای آدم نمیمونه ولی خب موضوعی که در این بین وجود داره این هست که این وسط عمر ما داره میگذره و چه بخواهیم چه نخواهیم نمیشه اون رو به عقب برگردونیم و در نهایت اگر از لحظاتمون به خوبی استفاده نکنیم حسرت ها هستن که برامون باقی میمونن مثلا یکی از مواردی که شاید در دوران پیری برامون حسرت بشه مسافرت نرفتن در دوره ی جوونی هست چرا که تو این سن و سال آدم حوصله اش و روحیه اش رو داره که بره سفر در حالی که سن و سال که یه مقدار میره بالا شاید دیگه حوصله ی آدم به این که سفر و دردسرهای اون رو به جون بخره و بهش خوش بگذره رو نداشته باشه.

پس امروز و فردا کردن برای این موضوع کار بیهوده ای هست و شما باید جوری در سال برنامه ریزی کنید که حداقل دوتا سفر رو برید که البته در این بین شاید بحث هزینه برای شما مطرح باشه و این موضوع باعث بشه که از رفتن به سفر صرف نظر کنید در حالی که شما در صورتی که یه برآوردی از هزینه ها داشته باشید و به طور تقریبی بدونید که چقدر باید پول برای این منظور کنار بذارید به راحتی سفرتون رو خواهید رفت و حسابی هم بهتون خوش میگذره به همین دلیل ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص هزینه های مربوط به سفرهای مختلف صحبت میکنیم تا این مسیر رو برای شما هموارتر کنیم حالا هم در این مقاله قصد دارم که در خصوص هزینه های سفر به کیش صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرج و مخارج سفر به کیش

سفر به کیش وقتی پول برات علف خرسه!

خب سفر رفتن یه سری از دوستان اینطوره که برای این موضوع جیبشون رو هم خالی کنن اصلا مسئله ی مهمی نیست چرا که لاکچری و راحت سفر کردن براشون هیجان انگیز تره که خب در صوتی که شما هم از این دسته از افراد هستید مسلما برای سفر به کیش باید بلیط هوایپما رزرو کنید که خب در حال حاضر با ایرلاین قشم ایر از تهران به این مقصد برای هر نفر باید 32,418,000 پرداخت کنید و چیزی حدود یک ساعت و چهل دقیقه در راه خواهید بود.

حالا که رسیدید به جزیره ی زیبای کیش باید به سمت محل اقامتتون حرکت کنید که مسلما قبل از سفر اون رو رزرو کردید و بدون شک یه هتل پنج ستاره خواهد بود و خب به عنوان مثال شما در هتل پنج ستاره ی داریوش کیش برای یه اتاق دونفره ی استاندارد که ویو رو به دریا داره برای هر شب باید چیزی حدود 8,550,000 پرداخت کنید.

خرج و مخارج سفر به کیش

در خصوص غذا هم شما میتونید از بهترین رستوران های این شهر مثل رستوران پنگوئن خرید داشته باشید که هم رستوران هست و هم کافه.

خرج و مخارج سفر به کیش

سفر به کیش وقتی براش اصولی برنامه ریزی کردی که یه وقت پول کم نیاد

خب کسی که برای سفر کردن در سال برنامه ریزی میکنه و درآمد متوسط داره مسلما برای سفر به جزیره ی کیش پس انداز کرده و میخواد همه چی طبق برنامه و  روی اصول باشه که ما هم در ادامه برای راحت تر شدن برنامه ریزی این افراد کمک میکنیم.

در صورتی که شما هم از این دسته از دوستان هستید میتونید برای یه سفر راحت، امن و مقرون به صرفه با استفاده از قطار به کیش برید ولی خب میدونید که مسیر ریلی مستقیم به این جزیره وجود نداره و شما باید با استفاده از قطار به بندرعباس برید و بعد با استفاده از کشتی یا لنج به مقصد برسید که خب هزینه ی بلیط قطار برای هر نفر از تهران تا بندرعباس برای یه قطار چهار ستاره و کوپه ای در یه کوپه ی چهار تخته برابر با 845,450 تومان هست و هزینه ی تقریبی هم برای لنج از بندرعباس تا کیش 320 هزارتومان هست.

خرج و مخارج سفر به کیش

بعد از این هم که به مقصد رسیدید برای محل اقامتتون میتونید یه هتل دو ستاره مثل هتل شباویز رو انتخاب کنید که برای یه سوییت سه تخته و برای سه نفر همراه با صبحانه برای هر شب باید 1 میلیون تومان پرداخت کنید. 

خرج و مخارج سفر به کیش

برای خورد و خوراک هم شما میتونید رستوران هایی که قیمت مناسب و کیفیت خوب دارن رو در اسنپ فود پیدا کنید که یکی از اون ها رستوران دستپخت هست که رضایت ازش خوبه و شما میتونید یه غذا مثل چلو کباب کوبیده رو همراه با دوسیخ به قیمت 342 هزار تومان میل کنید.

خرج و مخارج سفر به کیش

سفر به کیش وقتی جیبت میگه نرو ولی دلت میگه برو

یه تایم هایی هست که آدم دلش سفر میخواد ولی خب چون یهویی این حس اومده سراغش هیچ برنامه ریزی براش نکرده خصوصا از لحاظ مالی ولی خب جای هیچ نگرانی نیست چرا که میشه این سفر رو به اقتصادی ترین شکل ممکن هم برنامه ریزی کرد. خب برای این منظور می بایست وسیله ای که باهاش میرید رو انتخاب کنید که قاعدتا با قطار بهتره و مجددا باید برید سمت بندرعباس ولی این بار یه قطار کوپه ای شش تخته و سه ستاره رو میتونید انتخاب کنید که قیمت بلیط اون برای هر نفر از تهران برابر با 402,450 تومان هست.

حالا باید به فکر محل اقامتتون باشید که خب برای این منظور میتونید سوییت اجاره کنید که خب برای سوییت زیر که واقع در شهرک صدف کیشه و عکسش رو براتون گذاشتیم ظرفیت سه نفر رو داره باید شبی 690 هزار تومان پرداخت کنید. خوبی هم که این سوییت ها دارن این هست که از آشپزخونه هم برخوردار هستن و از این رو شما میتونید خودتون آشپزی کرده و اینطوری هزینه ی غذا رو نصف کنید.

خرج و مخارج سفر به کیش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها