|

بازار لوازم یدکی ماشین در تهران؛ از مرحله پرتی اگه اینجارو نمیشناسی دوبله سوبله خریدی

در این مقاله چندتا از بازارهای لوازم یدکی در تهران رو معرفی کردیم که هر قطعه ای که مربوط به ماشین باشه رو میتونید در این مکان ها پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آدم این روزا نفس میکشه پول از حساب بانکیش کم شده یعنی شما یه سر تا مغازه میری و یه کیسه رو با چهارتا قلم جنس پر میکنی یهو به خودت میای میبینی که خداتومن پیاده شدی که خب از این رو میشه گفت که واقعا هزینه ها بالا رفته و هر کسی به فکر این هست که چطور اون ها رو به حداقل برسونه که با برنامه ریزی میشه این کار رو تا حدودی انجام داد و یه جورایی حساب کتاب دخل و خرج رو مدیریت کرد طوری که پول کم نیاوورد حالا پس انداز پیشکش ولی خب باید این رو قبول کنیم که ما نمیتونیم همه ی اتفاق های بیرونی رو کنترل کنیم چرا که یهو یه مشکلی پیش میاد که مسلما ما براش پیش بینی نداشتیم و خب برامون غیرمنتظره بوده ولی خب نمیشه که برای این موضوع زانوی غم بغل گرفت چون باید بالاخره به یه طریقی اون مشکل رو حل کنیم تا زندگیمون به نظم سابقش برگرده.

مثلا در این بین ماشین میتونه یکی از اون وسیله هایی باشه که از این دردسرهای غیرمنتظره و یهویی برامون به وجود میاره در اصل راست میگن که ماشین تا چهار چرخش بچرخه باید براش پول خرج کنی یعنی نبودش یه درده و بودنش هزار و یک درد و اندازه ی یه بچه خرج داره ولی خب یه جورایی توی زندگی هم عصای دست بشمار میاد از این رو باید مراقبتش باشیم و خب یه موضوعی که وجود داره این هست که در صورت بروز خرابی و مشکل در ماشین اگر شما تعمیرکار خوب داشته باشید و یه بار برای اون هزینه کنید مسلما احتمال دوباره خراب شدن ماشین در فاصله ی کوتاه بسیار کم میشه از این رو در مقالات قبلیمون چندتا از بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران رو برای این منظور بهتون معرفی کردیم که میتونید با مراجعه کردن بهشون ماشینتون رو در کمترین زمان ممکن و بهترین حالت درست کنید ولی یه سری وقت ها هست که شما لوازم یدکی های ماشینتون رو نمیتونید گیر بیارید و یا در صورتی که گیر میارید قیمتشون بالا هست که خب واقعا آدم دلش نمیاد پولشو بده ولی خب در صورتی که بازار لوازم یدکی در تهران رو بشناسید مسلما هزینه های این مدلیتون نصف میشه چرا که در این بازارها قیمت ها رقابتی هستن و از این رو مقرون به صرفه در میان به همین خاطر چندتا از اون ها رو در این مقاله بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بازار لوازم یدکی ماشین در تهران

بورس فروش لوازم یدکی ماشین های ایرانی و چینی

خیابان سعدی جنوبی و کوچه های اطرافش مثل کوچه ملت، کوچه آهنین، کوچه کاوه و... همچنین خیابان اکباتان در تهران میتونن بورس اصلی لوازم یدکی ماشین های چینی و ایرانی بشمار بیان و شما د ر این بخش از بازار ها میتونید نمایندگی های زیادی از سایپا یدک و ایساکو رو مشاهده کنید. بقیه ی فروشگاهها هم قطعات ماشین های ایرانی، چینی و مونتاژ رو میفروشن.

بازار لوازم یدکی ماشین در تهران

بورس فروش لوازم یدکی ماشین های خارجی

یکی از مهم ترین خیابان ها در تهران که میشه اون رو بورس اصلی لوازم یدکی خودرو بشمار آوورد خیابون ملت هست که شما میتونید در اون قطعات انواع ماشین های ایرانی و خارجی رو پیدا کنید اما باید این رو بدونید که بیشتر فروشنده های لوازم یدکی خودروهای خارجی توی پاساژهای بزرگ تهران هستن که در ادامه چندتا از اون ها رو اسم میبریم.

بازار لوازم یدکی ماشین در تهران

بورس فروش لاستیک و رینگ ماشین

کوچه زغالی ها رو میشه بورس فروش لاستیک و رینگ بین بازارهای لوازم یدکی بشمار آوورد.

بورس فروش باتری خودرو

خیلی ها ابتدای خیابان امیرکبیر پس از تقاطع سرچشمه رو به عنوان بورس فروش باتری خودرو در بازار لوازم یدکی ماشین میشناسن.

بازار لوازم یدکی ماشین در تهران

مرکز و بورس فروش لوازم جانبی خودرو

خیابون ملت، تقاطع خیابون اکباتان و ملت و خیابان امیرکبیر رو بعد از باتری فروش ها، مرکز فروش لوازم جانبی ماشین در تهران میشناسن که تو این محدوه میتونید کفی، روکش صندلی، وسایل تزئیناتی خودرو، سیستم صوتی، خوشبو کننده، قفل، دزدگیر، چراغ اسپرت و... رو تهیه کنید.

بازار لوازم یدکی ماشین در تهران

معرفی پاساژ های معروف برای لوازم یدکی ماشین در تهران

پاساژ بازرگانان واقع در ابتدای خیابان ملت

پاساژ کاشانی واقع در خیابان امیرکبیر، بعد از خیابان ملت

پاساژ امیران واقع در خیابان ملت، قبل از کوچه آذرطوس

پاساژ ولیعصر واقع در خیابان ملت، نبش کوچه کاوه

پاساژ معصومی واقع در خیابان اکباتان، قبل از کوچه آهنین

پاساژ آهنین واقع در خیابان اکباتان، کوچه آهنین

پاساژ پارسیان واقع در خیابان ملت، روبروی کوچه آذرطوس

پاساژ سپر واقع در خیابان امیرکبیر، قبل از کوچه اشراقی

بازار لوازم یدکی ماشین در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها