|

3 روش فوق العاده برا کراتینه مو در خانه/ اتو موهاتو میسوزونه اینجوری لخت و شلاقی میشن

در این مقاله چند روش فوق العاده برای کراتینه مو در خانه معرفی کردیم تا بدون نیاز به اتو و مواد شیمیایی موهاتون صاف بشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا افراد علاقه ی بسیار زیادی به این دارن که در پرفکت ترین حالت ممکن در جامعه ظاهر بشن که خب برای این موضوع در وهله ی اول شما باید استایل زیبا و صد البته چهره ی شیک و پیک داشته باشید که خب خوشبختانه هر دوش ساختنی هست و ممکن نیست که شما روش تمرکزتون رو بذارید و به نتیجه نرسید مثلا شما برای ساخت یه استایل شیک باید سبک های مختلف استایل رو بشناسید و به سراغ تست کردن اون ها برید تا ببینید که کدوم ها بهتون میان و کدوما نمیان و در این بین حتی باید این رو بدونید که با استفاده از استایل چه اطلاعاتی از خودتون به اطرافیان منتقل میکنید مثلا در صورتی که استایل اولد مانی داشته باشید و وارد یه جمع بشید به دلیل لوکس بودن آیتم های وجود در تیپتون خیلی ها فکر میکنن که ثروتمند هستید حتی با وجود این که اینطور نباشید!

برای ساختن چهره ی شیک هم که این روزا دست دکترهای زیبایی درد نکنه چرا که شما دیگه لازم نیست که با عیب و ایرادهای موجود توی صورتتون بسوزید و بسازید و میتونید به راحتی اون ها رو رفع کنید که البته پیشنهاد بی خطر برای این موضوع استفاده از ترفندهای آرایشی هست مثلا شما با آموزش کانتور بینی میتونید بینیتون رو کوچک تر از چیزی که هست نشون بدید که خب این واقعا فوق العاده هست چون بدون رفتن زیر تیغ و تنها با ایجاد خطای دید حاصل شده یا در خیلی از موارد شما میتونید کارهای زیبایی که با مواد شیمیایی انجام میشن رو با مواد طبیعی و در خونه انجام بدید مثلا کراتینه کردن مو در خانه اون هم با مواد طبیعی و خانگی یکی از این کارهاست که حالا در ادامه ی این مقاله راجع بهش بیشتر صحبت میکنیم، پس در صورتی که مایل بودید که این کار رو انجام بدید در ادامه با ما همراه باشید.

کراتینه مو در خانه

کراتینه کردن مو با سس مایونز

سس مایونز رو میشه یکی از قدرتمندترین و بهترین مواد خانگی برای کراتین بشمار آوورد که موهای لخت و شلاقی تحویلتون میده و دلیل این موضوع وجود روغن های مختلف در این سس هست مثل روغن کانولا و روغن سویل البته که دیگر مواد این ماده ی غذایی هم سبب حفظ سلامت و زیبایی هر چه بیشتر موهای شما میشن. نحوه ی استفاده از اون هم برای این منظور به شرح زیر هست:

در وهله ی اول موهاتون رو با کراتینه خیس کنید.

حالا سس مایونز رو با فرچه و یا با دست روی موهاتون بمالید و ماساژ بدید.

برای این که سس به صورت یکدست روی موهاتون پخش بشه از شونه و یا برس مو استفاده کنید.

در آخر موهاتون رو با یه کلاه و یا پلاستیک بپوشونید و برای نیم ساعت منتظر بمونید و بعد از گذشت این مدت زمان موها رو با آب ولرم بشورید.

اولین تاثیری که این سس روی موهای شما خواهد گذاشت اینه که رطوبت اون ها رو افزایش میده و از وز شدنشون جلوگیری میکنه و صد البته که به رشد و تقویت اون ها هم کمک میکنه.

کراتینه مو در خانه

استفاده از تخم مرغ و عسل برای کراتینه کردن موها

اون دسته از موهایی که خشک و آسیب دیده هستن مسلما مقدار زیادی رطوبت از دست دادن و از این رو ممکن هست که به شکل وز دربیارن که شما میتونید با ماسک عسل و تخم مرغ این مشکل رو در اون ها رفع کنید و حالت زیبایی بهشون ببخشید پس برای این منظور به روش زیر اقدام کنید:

یه دونه تخم مرغ رو همراه با دوتا قاشق غذاخوری عسل و همچنین سه تا قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کنید.

حالا قبل از حموم این ترکیب رو به موهای سرتون بمالید. و برای یه ربع صبر کنید و بعد از گذشت این مدت زمان موهاتون رو آبکشی کنید.

دقت کنید در صورتی که پوست سرتون حساس نیست میتونید برای اثربخشی هر چه بهتر و بیشتر این ماسک یه قاشق غذاخوری آبلیمو رو همراه با دو قاشق دارچین هم به این ترکیب اضافه کنید.

کراتینه مو در خانه

کراتینه کردن مو با آب برنج

یکی از دم دستی ترین راه ها که میتونه تاثیر فوق العاده روی صاف شدن موهای شما داشته باشه استفاده از آب برنج برای این منظور هست و البته که این ماده تنها سبب صاف شدن موهاتون نمیشه اون ها رو براق، نرم و ابریشمی هم میکنه. برای استفاده از اون هم برای این منظور باید به روش زیر اقدام کنید:

برای ساخت این ماسک کراتینه در وهله ی اول باید برنج رو با میزان کافی آب روی حرارت بذارید و بعد از این که برنج پخت آبکشش کنید و آب رو در یه ظرف بریزید.

در صورتی هم که مایل بودید چند قطره روغن رزماری و یا اسطوخودوس هم بهش اضافه کنید و بعد سرتون رو با این محلول بشورید و شروع کنید به ماساژ دادن کف سر و در انتها بعد از گذشت نیم ساعت موها رو با آب سرد بشورید و تمام.

کراتینه مو در خانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها