|

سفر به رشت / چطور ارزان به رشت سفر کنیم؟ لاکچری و با ویلای آنچنانی و خفن چقدر درمیاد؟

در این مقاله درباره سفر به رشت با هر بودجه ای صحبت کردیم تا همه ی اقشار جامعه سفر لذتبخشی رو به شهر باران ایران داشته باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کم کم داریم به آخرای تابستون نزدیک میشیم و خب یه چندتا تعطیلات تپل تو این شهریور در انتظارمون هست در حالی که پاییز سخت و بی رحم قراره باهامون تا کنه چون محض رضای خدا یه دونه تعطیلی هم بجز روزهای جمعه تو هیچ کدوم از ماه های این فصل پیدا نمیشه و باید مثل تراکتور از روز اولش تا روز آخرش رو بریم سره کار بدون این که ذوق داشته باشیم اوکی وسط هفته تعطیلی هست و میتونیم یه استراحت داشته باشیم! خب حالا برای این که این سه ماه سخت رو تحمل کنیم و ازش جون سال ببریم و بریم مرحله ی بعد باید چیکار کنیم؟ خب مشخصه زندگی رو باید زندگی کرد! یعنی دوست عزیز روحیه ات رو با خوش گذرونی در این تعطیلاتی که توی شهریور در انتظارت هست بالا ببر و شاد نگه دار تا پاییز رو با خاطرات خوشی که برای خودت ساختی سپری کنی.

خب آدمیزاد باید قدر فرصت ها رو بدونه چون در این صورت نمیتونه ادعا کنه که آدم زرنگی هست مثلا الان اگه از نعمت جوونی برخوردار هستید و دوستای پایه وهمراه دارید باهاشون برنامه برای سفر بچینید و بزنید به دل طبیعت که خب در پیری وقت و پول هم که برای این موضوع داشته باشید دیگه جونش رو ندارید که هیچ حتی حوصله اش رو هم ندارید مثلا با بچه هاتون قراره برید و خب اون ها جوونن و یه دونه آهنگ با صدای بلند بذارن قراره شروع کنید به غر زدن که ای وای گوشم رفت و از این حرفا که در این حالت سفر هم برا خودتون سخت میشه و هم برای اون ها پس به فکر این روزا در آینده باشید و برای این که حسرتی نداشته باشید از این روزهاتون استفاده کنید و خب ما هم برای این که بهتون در این زمینه کمک کرده باشیم میخواهیم در خصوص مسافرت به رشت با هر بودجه ای صحبت کنیم تا حتی توی ندارترین حالت ممکن هم این مسافرت بهتون خوش بگذره، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به رشت

سفر به رشت جوری که انگار بابات کارخونه ی چاپ اسکناس داره

خب دوست من این قسمت تنها و تنها برا مایه دارهایی نیست که هر موقع دلشون از شهر میگیره میرن ویلای کردانشون ریکاوری کنن خیر بعضی از وقت ها قشر معمولی هم یه جوری سفر میرن که قشر مرفه جلوشون کم میارن پس در اصل میشه گفت در صورتی که میخواهید لاکچری به رشت سفر کنید با این بخش همراه باشید.

خلب اول کاری بریم سراغ این که چطور قراره به این شهر زیبا سفر کنید خب دوست من در صورتی که میخواهید اصلا رانندگی نکنید میتوندی با هواپیما به این شهر سفر کنید که هزینه ی بلیط برای هر نفر از تهران با ایرلاین ایران ایر حدود 2 میلیون میشه ولی خب کیف شمال رفتن به مسیر و هم صحبتی با رفقاست که خب برای این منظور میتونید با ماشینتون به این هر سفر کنید که برای اون از تهران و از آزادراه قزوین رشت حدود 5 الی 6 ساعت توی راه خواهید بود که خب این ساعت میتونه با احتساب ترافیک وتوقف های شما متغیر باشه. 

و اما حالا که رسیدید به رشت باید به دنبال یه جا برای اقامت باشید که خب در صورتی که زوج و یا خانواده ی کم جمعیت و در حد چهار نفر باشید میتونید در هتل اقامت داشته باشید که برای این منظور میتونید یه هتل پنج ستاره مثل هتل کادوس رشت رو انتخاب کنید برای اقامت در یه اتاق با تخت دبل برای دو نفر چیزی حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان باید پرداخت کنید. اما در صورتی که تعداد نفراتتون بیشتر هست میتونید یه ویلا لوکس سوئیسی همراه با استخر و دو خواب رو که 160 متر هست و میتونه میزبان 8 نفر باشه رو شبی 8 میلیون اجاره کنید.

سفر به رشت

هتل کادوس رشت

سفر به رشت

ویلا  سوئیسی

برای غذا هم در صورتی که نمیخواهید کسی اذیت بشه و آشپزی رو به عهده بگیره میتونید به بهترین رستوران های رشت سر بزنید که خب برای پلویی و چلویی رستوران شکم الملوک عالیه که موسیقی زنده هم داره و در کنار هتل کادوس که اسم بردیم هم واقع شده برای فست فود هم میتونید از فست فود پیزریا استفاده کنید غذاهای ایتالیایی هم در اون سرو میشه و میتونه مناسب انواع سلیقه ها باشه.

سفر به رشت

رفتن به رشت به شکل اتو کشیده

خب برسیم به اون دسته از افرادی که میخوان یه سفر تر و تمیز و کارمندی طور به رشت داسته باشن که خب برای چطور رفتن این دسته از دوستان میتونن یه قطار 5 ستاره ی کوپه ای برای چهار نفر رزرو کنن که بلیط برای هر نفر برابر است با 581 هزار تومن ولی خب شاید شما هم بخواهید با ماشین خودتون سفر کنید که توصیه میکنیم به جای  رفتن از  جاده چالوس از آزاد راه قزوین برید.

بعد از این که به مقصد رسیدید باید به فکر اقامت خودتون باشید که خب در صورتی که یه خانواده ی کوچک هستید و با بچه هاتون سفر کردید میتونید در یه هتل دو ستاه مثل هتل پارک رشت که نزدیک میدون شهرداری هست اقامت داشته باشید که به ازای یه اتاق دو تخته برای هر شب از شما حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان دریافت میکنه و یا در صورتی که تعداد بالا هستید میتونید ویلا اجاره کنید مثل ویلای وبلکس پژواک که تا 8 مهمان رو میتونه ساپورت کنه و از شبی 2 میلیون و 800 شروع میشه. 

سفر به رشت

هتل پارک رشت

سفر به رشت

ویلا دوبلکس پژواک

برای غذا هم میتونید هم خودتون آشپزی کنید و هم از رستوران های مرکز شهر خرید داشته باشید مثل رستوران محرم که میتونید هم غذاهای مختص رشت و گیلان رو در اون میل کنید و هم سایر غذاهای ایرانی ها رو.

سفر به رشت

سفر به رشت با جیب خالی ولی پز عالی

خب برسیم به موقع هایی که نه ماشین هست و نه پول قطار و هواپیما که خب در این بین یه وسیله داریم به اسم اتوبوس که میتونید به راحتی برای سفر به رشت برای اون بلیط تهیه کنید و برای این منظور به ازای هر نفر میتونید 254 هزار تومن پرداخت کنید و بعد از رسیدن به رشت هم به باید به دنبال اقامتگاه باشید که مهانپذیر بهترین گزینه هست که برای یه مهمانپذیر مثل مهمانپذیر فارس به ازای هر شب در یه اتاق دو تخته باید چیزی حدود 550 هزار پرداخت کنید.

در صورت زیاد بودن نفرات هم میتونید یه سوییت پنج نفره در مرکز شهر برای 5 نفر رو شبی 980 هزار تومن اجاره کنید. در خصوص غذا و خورد و خوراک هم برای این که براتون ارزون دربیاد بهتره که خودتون آشپزی کنید.

سفر به رشت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها