|

بیوگرافی نازلی سریال دکتر معجزه‌گر / سینم اونسال با قامت بلند جلوی پسر اوتیسمی فسقله

سریال دکتر معجزه گر یکی از سریال های به شدت محبوب این روزهای ترکیه می باشد که نقش نازلی در این کار طرفداران بسیاری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انگاری ذات سریال های ترکیه ای کمی لوس بودنه. گاهی حتی از فیلم های هندی هم سبقت گرفته و اونقدری وارد تخیلات میشن که گویی در یک افسانه کارتونی زندگی می کند. داستان ها عجیب و اگر یک داستان هم کمی جذاب باشه، باز بعد از مدتی نه چندان طولانی به ذات لوس خود برمیگرده. نمونه بارز این موارد سریال "دکتر معجزه‌گر" می باشد که خب در این کار قصه پزشکی جوان رو میبینیم که مبتلا به بیماری اوتیسم هستش و در واقع چیز هایی از داخل بدن افراد بیمار می بینه که پزشک های معمولی نمی بینند. این سریال به زیبایی و با موضوعی متفاوت از دیگر سریال های عشق و عاشقی و خیانت ترکیه میگذشت که چند شبی میشه وارد داستان های پدر این پزشک ها شده ایم. جالبه که یهو بابای همشون مریض میشن و همگی هم در این بیمارستان در حال مداوا و در نهایت مرگ هستند. این مسئله کمی تا قسمتی مخاطبین سریال دکتر معجزه گر رو ناراحت کرده چرا که کیم وارد تخیلات شده. به هر حال در این سریال بازیگران جذابی همچون اونور تونا در نقش دکتر فرمان و تانر اولمز در نقش علی وفا حضور دارند و طرفداران فراوونی پیدا کرده اند. اما این بار رفتیم سراغ پزشکی دیگر که از نقش های اصلی کار هستش. نازلی دختر محبوب سریال می باشد که سینم اونسال اون رو ایفا میکنه. در ادامه با نازلی بیشتر آشنا خواهیم شد.

987896

بیوگرافی سینم اونسال

سینم اونسال از متولدین دهه نود میلادی است که در ۲۱ ژوئن ۱۹۹۳ به دنیا اومده و زاده ازمیر ترکیه است. وی از فارغ التحصیلان رشته ادبیات تطبیقی دانشگاه اسکی شهیر عثمان قاضی می باشد که خب در سریال انگاری قد و قامتی کوتاه دارد در حالی که قد او ۱۶۸ هستش و وزنش نیز ۵۴ کیلوگرم می باشد. این چهره از سن ۲۴ سالگی وارد دنیای بازیگری شده و از خوردن گوشت هم به شدت متنفره.

خانواده خانوم بازیگر سی ساله

تاریخ تولد سینم اونسال (Sinem Ünsal) به تاریخ شمسی میشه ۳۱ خرداد ۱۳۷۲ که خب به عنوان فرزند دوم خونواده چشم به جهان گشود. پدر نازلی خانوم اصالتا از ترک های آذربایجان هستند و مادرشون هم اهل چرکس می باشند.

sinem-unsal-biography-2

بچگی سینم و شوکی ترسناک بعد از اومدن به استانبول

سینم دوران بچگیش رو تو شهر قوچا ازمیر گذرونده و بزرگ شده. وی بر این نظره که اونجا محله ای کوچیک اما گرم و به شدت صمیمیم بود که خب من هم با دوستانم داخل کوچه بازی میکردم از تابستون های طولانی نهایت لذت رو میبردم.

سینم میگه از کودکی همیشه نقش بازی میکردم و از همون موقع هم نقش بازیگر رو به خودم میگرفتم. به تئاتر خیلی علاقمند بودم بعد از نقل مکان به استانبول هم دچار یه حس ترس و شوکی شدم که به دلیل متفاوت بودن و شلوغیه شهر بود.

تحصیلات سینم اونسال و ذهنیتش در مورد رشتش

سینم میگه همیشه سینما و بازیگری رو خیلی دوست داشتم اما در ادامه بر این نظره که هیچوقت از هم خطور هم نمیکرده که یه روز در کنسرواتوار تحصیل کنه. این بازیگر جوان در اسکی شهیر عثمان قاضی ادبیات تطبیقی خونده و خودش میگه این رشته تحصیلی در درک و تحلیل نقش ها ، فهم شرایط و حالات کاراکتر و بهبود بازیگریش کمک فراوونی بهش کرده.

848

ورود به قاب تلویزیون

خانوم بازیگر در سال ۲۰۱۷ زمانی که در ۲۴ سالگی به سر میبرد، با سریال Coban yildizi حرفه بازیگری رو شروع کرد و بعد هم با ایفای نقش در سریال های بسیار موفقی همچون "kizim, siyah "beyaz ask شناخته شد، اما نقطه شهرت خانوم بازیگر با سریالی دیگر بود.

شهرت و محبوبیت نامزد علی وفا

سینم اونسال پنج سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۹ با بازیگری فوق العاده ای که در در سریال دکتر معجزه داشت به شهرت و محبوبیت بسیار فراوونی دست پیدا کرد و حالا خیلی ها هستند که او را می شناسند.  او در این سریال با بازیگر موفقی مثل تانر اولمز همبازی می باشد. این سریال داستان پسری مبتلا به اوتیسم رو حکایت میکنه که در نوع خود یکی از اولین سریال های ترکی ساخته شده در این زمینه می باشد و با بازخورد بسیار مثبتی همراه شد.

354

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها