|

از بین بردن سوسکای ریز آشپزخانه / اسمشون آلمانیه کار بد کردن خدا تو ایران سوکسشون کرد

در این مقاله ترفندهایی برای از بین بردن سوسکای ریز آشپزخانه بهتون یاد دادیم تا این حشرات ریز و موذی رو تار و مار کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه یه بحثی وجود داره که خونه دار بودن خیلی راحته و انجام دادن کارهای خونه مثل آب خوردنه و در این بین خیلی از آقایونی که به بلوغ فکری نرسیدن این نظر رو دارن ولی خب این دوستان رو دو روز که خونه تنها بذاری روز سوم خونه رو در فجیع ترین شکل ممکن تحویل میگیری چون هر کاری سختی های خودش رو داره و کارهای خونه هم از این قضیه مستثنی نیستن چون شما تا میای یه کاری رو شروع کنید صدتا کار دیگه از بغلش میزنه بیرون و به خودت میای میبینی که چند ساعته درگیری و یه عالمه کار دیگه مونده هنوز ولی خب چرا نیاییم انجام امور خونه رو با استفاده از ترفندها برای خودمون لذتبخش و راحت نکنیم؟ چون بالاخره ما برای این منظور وقت میذاریم و دوست داریم که بهترین نتیجه رو هم ازش بگیریم ولی بعضی وقتا اون نتیجه حاصل نمیشه و خستگی کار میمونه تو تنمون در حالی که با کمک ترفندها احتمال این موضوع به صفر میرسه.

چرا که ترفندها راهکارهای حساب شده ای هستن که قبل از شما خیلی ها اونا رو تست کردن و ازشون استفاده کردن پس درصد خطاشون خیلی کمه و شما میتونید برای کارهای سختی که نمیدونید از کجا و چطور اون ها رو شروع کرده و پیش ببرید ازشون استفاده کنید مثلا یه سر به آشپز خونه بزنید که یه عالمه کار ریز داره برای تمیز کاری مثل تمیز کردن میله و چدن های روی گاز و ببینید که چه کاری هسیت که شما در انجامش عاجز شدید بعد برای انجام درست و اصولی اون به دنبال ترفند بگردید که خب با وجود اینترنت این کار راحته حالا ما هم تو این مقاله میخواهیم تو همون آشپزخونه نگهتون داریم و یه سری ترفند برای از بین بردن سوسک های ریز در این فضا که بهشون سوسک آلمانی میگن بهتون یاد بدیم تا به اندازه ی سهم خودمون به شما در تمیز کردن خونتون کمک کرده باشیم، پس در ادامه برای یاد گرفتن این ترفندها با ما همراه باشید.

سوسک1

با ترکیب جوش شیرین و شکر برای سوسک ها گودبای پارتی بگیرید

یکی از ساده ترین مخلوط ها که میتونه سوسک ها رو بکشه و به سرعت جمعیت اون ها رو کم کنه و جامعه شون رو روبه نابودی ببره ترکیب جوش شیرین با شکر هست که هر چقدر از میزان تاثیر اون بگیم کم گفتیم اما برای این که این ترکیب بتونه به خوبی اثر خودش رو بذاره باید مکان هایی رو که بیشتر سوسک ها توش قایم میشن رو پیدا و شناسایی کنید تا طعمه شون رو کار بذارید و نقشه ی تار و مار کردنشون رو بتونید عملی کنید! برای این منظور هم به مواد زیر نیاز خواهید داشت:

جوش شیرین

شکر

یه فنجون

برای استفاده از اون ها هم باید از هر دو ماده به اندازه ی یک چهارم فنجون تهیه کرده و اون ها رو با هم مخلوط کنید و بعد تو مناطقی که سوسک ها دیده شدن بریزید. در اصل این ترکیب میتونه تو معده ی سوسک ها براشون مسمومیت ایجاد کنه و اون ها رو به دنیای مرگ هدایت کنه.

سوسک4

با مخلوط بوریک اسید و شکر پودری سوسک ها غزل خداحافظی رو میخونن

شاید اسم بوریک اسید براتون آشنا باشه که در خصوص اون باید بگیم که یه نوع اسید ملایم مخصوص ضد عفونی کردن هست که برای نابودی سوسک ها با استفاده از اون باید با یه مقدار شکر پودری مخلوطش کنید، در اصل شکر یه نوع فریب برای جذب سوسک ها بشمار میاد در حالی که نمیدونن با خوردن این شکر زهرآلود که بوریک اسید قاطیش هست زندگی خودشون رو به پایان میرسونن و یه جوری خودکشی ناخواسته میکنن.

البته که باید دقت کنید که بوریک اسید برای انسان و حیوان سمی هست پس اون رو استشمام نکنید و مواظب باشید که دستتون هم بهش برخورد نکنه و با دستکش اون رو پخش کنید و برای نابودی کامل سوسک ها اون رو در مکان های غیر قابل دسترس مثل پشت یخچال، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، لبه های کابینت ها و... بریزید و منتظر ترکوندن سوسک ها توسط این ماده باشید.

سوسک2

با برگ بو پیشگیری کنید

از قدیم گفتن پیشگیری بهتر از درمان هست پس در صورتی که به جای کشتن سوسک ها هدفتون دور کردن اون ها از خونتون هست بهتره از برگ بو استفاده کنید. همچنین شما میتونید بعد از تار و مار کردن کامل سوسک ها برای این که یه بار دیگه گذرشون به خونه ی شما نیفته از این ماده استفاده کنید چون این حشرات از بوی برگ بو نفرت دارن و هر جایی که این ماده باشه خبری از سوسک نخواهد بود. پس برای فراری دادن سوسک ها یه کاسه رو بردارید و چندتا برگ بو رو در اون پودر کنید و حالا اون رو در هر جایی که به نظرتون محل رفت و آمد سوسک ها هست بریزید و از زندگی بدون سوسک ها لذت ببرید.

سوسک3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها