|

تغییر چهره آقای مظفری خواستگار ستایش / چهره ای همچون سی ساله ها اما با سن 56 سال

شهرام پوراسد بازیگر مشهور ایرانیست که در سریال ستایش نقش آقای مظفری رو داشت و حالا با سن غیر قابل باورش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک سریال ستایش یکی از بهترین سریال های صدا و سیما محسوب می شود که در سه دهه اخیر ساخته شده. این کار اونقدری مورد توجه قرار گرفت که کارگردان جان تصمیم به ساخت فصل های بعدیه این کار رو هم کرد و تا فصل سوم پیش رفت. البته که همچنان هم مخاطب منتظره تا فصل چهارم این کار ساخته بشه و انگار درست به مانند پایتخت طرفداران فراوونی داره و تا هر چند که پیش بره بازم محبوبه. خونواده حشمت فردوس و ستایش خانوم اونقدری میون بیننده های خانوادگی مورد توجه قرار گرفتن که هنوزه که هنوزه، خیلی ها نرگس محمدی رو با نام ستایش صدا میزنند. در این کار ستایش خانوم که تو فصل سوم گل از گلش میشکفه، ازدواج میکنه و دوباره جوانیش رو به دست میاره. چرا چون مرد خوشتیپی همچون آقای مظفری وارد زندگیش میشه. نقش آقای مهدی مظفری رو شهرام پوراسد ایفا میکنه. این آقای بازیگر که چهره ای بسیار جوان دارد، در واقع دارای موهایی جوگندمی است که باعث شده تا وی خوشتیپ تر هم بشه. چندان قابل باور نیست چون بهش نمیاد اما شهرام پوراسد از هنرمندان دهه چهل است این روزها 56 سال سن دارد. در ادامه با این بازیگر مرد بیشتر آشنا شویم.

شهرام پوراسد

بیوگرافی شهرام پوراسد

واقعا عجیبه اما شهرام پوراسد از متولدین ۲۵ مرداد ۱۳۴۷ می باشد که در تهران چشم به جهان گشوده و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس معماری و دوره دیده عکاسی حرفه هستش که کارش رو از موسیقی شروع کرده و بعد هم اومده و شده بازیگر.

شهرام پوراسد

شهرام پوراسد و شروعش با موسیقی

شهرام پوراسد فعالیت هنریش رو از دبیرستان عالی موسیقی آغاز کرد و به شکل جدی هم ویولون می نواخت تا اینکه از طریق پدرش به هنری دیگر همچون عکاسی هم علاقمند شد و پیش رفت.

ورود به عکاسی

البته که این بازیگر جذاب سینما دوره های عکاسیش رو حرفه ای تر پیش رفت و با راهنمایی و پیشنهاد گدرش ابدا در ایران و بعد هم در آلمان به شکل حرفه ای گذروند. شهرام پوراسد در سال های 1361 تا ده سال بعدش چندین نمایشگاه عکاسی هم برگزار کرد.

شهرام پوراسد

شروع بازیگری و تئاتر های حرفه ای

شهرام پوراسد در زمان دانشگاهش و همزمان با کار عکاسی، بازیگری رو با تئاتر های دانشجویی شروع نمود. او بعدتر در تئاتر حرفه ای همچون آهو، اطلسی های لگدمال شده، آواز خان، دیکته، و گیلگمش تونست تجربیاتی بسیار درخشان و جذاب بدست آورد.

از سینما تا تلویزیون

شهرام پوراسد 32 سال پیش وقتی که تنها 24 سال سن داشت اولین تجربه خود را با فیلم "آخرین شناسایی" به کارگردانی علی حاتمی کسب نمود. البته که او سپس در سال 74 یعنی دو سال بعد تونست با سریال "فرار" به تلویزیون راه پیدا کنه.

شهرام پوراسد

علت کم کاری این چهره

آقای بازیگر بر این نظره که همیشه در انتخاب نقش به شدت وسواسی بوده و در ادامه میگه متاسفانه تو این چند سال هم اونقدری کیفیت کار ها اومده پایین که با هیچ تر و معیاری نمیتونستم بازی اونها رو قبول کنم.

ازدواج آقای بازیگر خوش فیس

او سالهاست که ازدواج کرده و ثمره زندگی اش هم یک دختر است. آقای بازیگر میگه خانومم با وجود اینکه خیلی رشتش با من مرتبط نبود اما باهام همیشه همراه بوده و عشق تو زندگیمون به شدت جاریه. وی در ادامه گفت خداروشکر از زندگی ام راضی هستم.

شهرام پوراسد

شغل اصلی

در رابطه با شغل شهرام پوراسد باید گفت که این آقای بازیگر هم بازیگر هستند و هم کارگردان که خب در هر دو زمینه فعالیت داشته اند. ولی بعد از چند سال یه مدتی رو فاصله انداختن بین کار بازیگری و در واقع رفتن که معماری بخونن و حالا هم در کنار بازیگری به شغل طراحی داخلی و خارجی میپردازند.

شهرام پوراسد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها