|

پاکیدن رد و جوهر خودکار از رو لباس و کیف / میخواد یه خط نازک باشه یا یه دایره ی گنده

در این مقاله درباره پاک کردن رد و جوهر خودکار از رو لباس و کیف صحبت کردیم چرا که در این روزهای گرم ممکن هست که براتون اتفاق بیفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن این روزا که دوست دارن کارهاشون رو سریع و فشنگی جلو ببرن و انجام بدن چرا که معتقد هستن در این حالت میتونن برای خودشون زمان سیو کنن و از تایم اضافه برای رسیدگی به کارهایی که دوست دارن استفاده کنن و یا حتی استراحت کنن که خب برای رسیدن به این هدف شما یه راه دارید و اون رفتن به سراغ ترفندهاست چرا که برخی از اوقات پیش میاد که سرعت عمل شما بالاست ولی دقتتون پایینه که خب اینطوری کار خراب میشه ولی با ترفندها شما هر دوی اون ها یعنی سرعت و دقت رو در بالاترین حد خودش خواهید داشت چرا که یه جورایی مثل چراغ راه هستن و گام به گام بهتون توضیح میدن که کارها رو چطور انجام بدید و از کجا پیش ببرید.

در این بین هم اصلا فرقی نمیکنه که ترفند مورد نظر شما راجع به چه چیزی باشه یعنی میخواد طریقه ی جا انداختن زیپ در رفته باشه و یا یه ترفند آشپزی و حتی آرایشی و... شما در هر زمینه ای که بخواهید میتونید در جستجوری ترفند باشید و در بیشتر مواقع هم اون رو پیدا کنید پس از این به بعد هر موقع درمورد نحوه چطور انجام دادن یه کاری براتون سوال پیش اومد تنها کاری که باید برای رسیدن به جواب انجام بدید این هست که در اینترنت به دنبال ترفند بگردید. حالا در این مقاله هم برای این که اطلاعات شما بیشتر بشه و یه چندتا ترفند جدید یاد بگیرید میخواهیم در مورد شستن رد و جوهر خودکار از رو لباس باهاتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جوهر خودکار

پاک کردن لکه ی خودکار با استفاده از ژل ضد عفونی کننده

برای استفاده از این روش جهت پاک کردن لکه و جوهر خودکار از روی لباس باید زیر لکه ی خودکار یه پارچه ی تمیز قرار بدید تا موقعی که دارید لباس رو تمیز میکنید سایر قسمت های اون آغشته به لکه نشه. حالا روی قسمت جوهری شده یه مقدار ژل ضد عفونی کننده بریزید طوری که همه ی سطح لکه پوشونده بشه. حالا به ژل فرصت بدید که اثر کنه و برای چند دقیقه منتظر بمونید حالا که پارچه و یا لباستون یه مقدار نمناک شد با دست ژل ضد عفونی کننده رو خیلی آروم روی لباس بسابید تا هم قسمت داخلی پارچه و هم قسمت بیرونی اون آغشته به ژل بشن، این کار رو برای چند دقیقه انجام بدید و در انتها لباستون رو با یه مقدار آب بشورید.

در صورتی هم که خودکار کیف و یا کاپشن چرمیتون رو کثیف کرده باشه میتونید با الکل و یا تافت اون رو از بین ببرید البته که باید قبل از خشک شدن لکه اقدام به این کار کنید و سرعت عمل بالایی داشته باشید.

جوهر خودکار

از بین بردن جوهر خودکار با سرکه و آرد سفید

خب برای استفاده از این روش واضح هست که به سرکه و آرد سفید احتیاج دارید و باید در وهله ی اول لکه ی موجود روی لباس رو به سرکه آغشته کنید و موقعی که این قسمت از لباس یه حالت خمیری با سرکه پیدا کرد حالا نوبت به مخلوط کردن دو قسمت سرکه و سه قسمت آرد سفید باهم هستش که بعد از به دست آووردن این ترکیب باید اون رو روی پارچه بزنید و برای چند دقیقه صبر کنید تا اثرش رو بذاره و بعد بشوریدش.

دقت کنید که در صورتی که میخواهید بعد از این مرحله لکه رو با شوینده ی شیمیایی بشورید باید دقت کنید که رد جوهر به کلی از بین رفته باشه که خب در غیر این صورت باید مجددا از ترکیب سرکه و آرد استفاده کنید و بعد شوینده بزنید.

در مورد کیف هم این روش موقعی به درد میخوره که کیف شما از جنس پارچه باشه و خب طریقه ی کار اینطوریه که:

اول قسمت جوهری شده رو خیس میکنید تا لکه تازه بشه.

حالا سه پیمانه آرد سفید رو با سرکه مخلوط و بعد خمیر به دست آووده رو روی کیف قرار میدید تا لکه کم کم جذب خمیر بشه.

جوهر خودکار

استفاده از لاک پاک کن بر ای از بین بردن جوهر خودکار

این روش برای اون دسته از  جوهرها که دائمی هستن مناسبه ولی شاید به لباس و یا کیف شما آسیب بزنه که خب برای جلوگیری از این منظور ابتدا باید اون رو در یه بخش دور از دید امتحان کنید یعنی در مورد لباس اون رو در بخش داخلی لباس امتحان کنید و در مورد کیف هم اون رو در قسمت انتهایی اون و کفش امتحان کنید و خب در صورتی که تغییری در ظاهر هیچ کدوم از اون ها پیش نیومد میتونید به راحتی از لاک پاک کن برای پاک کردن جوهر خودکار برای کیف و لباستون استفاده کنید.

جوهر خودکار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها