|

تغییر چهره و لباس شبنم قلی خانی بعد غیبتش / انگار خلقیات استرالیا ای درونشون مونده

شبنم قلی خانی بازیگر مشهور و محبوب ایرانیست که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و با تصاویر تغییر یافته اش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالبه که انگار شیطنت از یکسری میباره و از یکسری نم هم نمیزنه. حتی اگر دسته دوم خیلی از کارهای دسته اولی ها رو هم کرده باشند باز این مسئله اتفاق نمی افته چرا چون چهره ای معصومانه دارند. در واقع چیزی که گفتیم در میون بازیگران خیلی زیاد بولده و وجود داره. مثلا خانم بهاره افشاری رو می شناسید؟ انگاری این بازیگر تو نقش مثبت هم بازی کنه باز مخاطب باورش نمیشه و در حقیقت همیشه این هنرمند رو در قالب نقش های منفی دیده و باور کرده. اما برعکس هستند چهره هایی همچون خانم شبنم قلی خانی که فیس مثبت و معصومانه ای که دارند، جلودار هرگونه شیطنت از سمتشون میشه و اگر جنجالی هم عمل کنند، باز خیلی به چشم نمیاد. شبنم قلی خانی بازیگر مشهور و پر طرفدار ایرانیست که با ایفای نقش در فیلم "مریم مقدس" و در نقش مریم مقدس دیده و مشهور شد. وی در این کار 23 سال پیش نقش آفرینی کرد و پس از اون در سریال های فراوونی دیده شد و پله های ترقی رو یکی پس از دیگری اومد بالا. شبنم قلی خانی همیشه از دست هنرمندان کم حاشیه ای بوده که هیچگاه جنجال عجیبی ازش دیده و یا شنیده نشده. 

شبنم قلی خانی

تغییر استایل شبنم قلی خانی بعد از غیبت طولانی

شبنم قلی خانی درست به مانند خیلی از دیگر بازیگران زن به شدت اهل و علاقمند به عکاسی و انتشار تصاویر مختلف از خود می باشد که خب احتمالا اگر این حرکت رو مثلا سحر قریشی انجام میداد با کامنت های منفی همراه بود، اما شبنم بانو چون شخصیتی مثبت و بی حاشیه هستند، چندان مورد توجه منفی قرار نمیگیرند. 

شبنم قلی خانی در اینستاگرام فعالیت زیاد داره و با توجه به اینکه بیش از 1.7 میلیون کاربر دنبال کننده دارد، خب مشخصه که طرفداران زیادی هم داره. وی از نچرال چهره های سینمای ایران محسوب میشه که با فیس ساده و ظواهر مختص به خودش همیشه دیده شده. اما اینبار شبنم قلی خانی با تصاویری که به اشتراک گذاشت نشون داد در سبک استایل تغییراتی داشته و کمی هم در چهره متفاوت شده که خب برخی پیری دونستن و برخی هم لاغری. در ادامه مشاهده می کنید تصاویر جدید شبنم قلی خانتی رو.

878

9879

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی از متولدین 19 آبان 1356 می باشد که این روزها 47 سال سن دارد و در تهران به دنیا اومده و حالا بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر است. البته که خانوم بازیگر سابقه فیلمنامه نویسی هم درند و از فارغ التحصیلان لیسانس و فوق لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران می باشند و از طرفی هم فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا را دارد که در دانشگاه نیز تدریس داشت. 

شبنم قلی خانی

از تئاتر تا مریم مقدس و شهرت فراوون

شبنم قلی خانی اولین بار در سال 76 بود که با تئاتر "آنتیگونه" بر روی صحنه رفت تا اینکه در تئاتر شهر مورد توجه شهریار بحرانی (کارگردان) قرار گرفت.

همین شد تا او را با فیلم "مریم مقدس" و در نقش مریم مقدس دیدیم (مادر عیسی مسیح) و رفت جلوی دوربین تا اینکه با پخشش در سال ۱۳۷۹ به یکباره شهرتی فراوونی کسب کرد.

شبنم قلی خانی

از دیپلم تا تدریس در دانشگاه

شبنم بانو در دبیرستان ریاضی فیزیک خونده و در مقطع لیسانس تئاتر نیز با گرایش طراحی صحنه انتخاب نمود و با مقطع فوق لیسانس وارد رشته کارگردانی تئاتر شد و ادام داد. شبنم قلی خانی سال ۲۰۰۴ بود که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شد و کمی هم در یک موسسه فرهنگی برای کودکان تدریس بازیگری میکرد و فعالیتش به اینگونه گذشت.

شبنم قلی خانی

ازدواج شبنم قلی خانی

ازدواج بازیگران اغلب جذاب به نظر میاد و شبنم قلی خانی در سال ۱۳۸۶ وقتی که ۳۰ ساله بود با همسرش آقا رضا ازدواج کرد و ثمره این ازدواج شد دختری به نام شانا که گاهی در اینستاگرام تصاویری ازش به اشتراک گذاشته میشه. 

شبنم قلی خانی

و حالا ماجرای آشنایی و با آقا رضا

خواهر آقا رضا و خواهر شبنم بانو هردو از ایم زوج بزرگتر هستند و در واقع دوستان صمیمی همدیگه بودند. 

شبنم قلی خانی میگه وقتی که دانشجو بوده و برای درس ماکت سازی نیاز به احتیاج داشته، خواهرش گفته برادر دوستن معماره و میتونه کمکش کنه.

همین مسئله شد باب آشنایی این زوج که خب با هم ماکت ساختن و خواهرانشون هم نقشه ازدواجشون رو کشیدند و در نهایت در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند.

شبنم قلی خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها