|

شیک ترین و جدید ترین دکوراسیون های بالکن / اینجوری همه چی بر وفق مراده

بالکن فضایی از منزل به حساب میاد که میتونه ساعات جذاب و نابی برای افراد بسازه و در این مطلب میخوایم با تز هایی که میشه برای داشت آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بالکن ها دست به مانند یک پیک نیک چند ساعته، حتی نیم ساعته ای هستند که نیازی به سوار ماشین شدن و هزینه و حتی لباس عوض کردن ندارند. بالن ها بخشی از هر خونه به حساب میان که ما رو از دنیای خفه و چارچوب دار داخل خونه ، به حال و هوای بیرون وصل می کنند. در واقع بالکن ها حتی اگر کوچک هم باشند باز لطف خودشون رو دارند و میتونن احوالاتی خوب برای ما بسازند. البته تمام مواردی که گفته شد در حالیه که شما برای این فضای جذاب خونه یه طراحی دلپذیر داشته باشید و در بالکن خونه پیاده‌اش کنید. این دلپذیر بودنه میتونه از نگاه هر کسی یه جور باشه. شاید شما خونواده ای باشید اهل طبیعت و شیفته گل و گیاه و زنبور و بویی که گل ها در فضا ایجاد میکنند. از طرفی هم شاید شما خونواده ای باشید اهل جوج بازی و دلتون بخواد هر چند شب یکبار حتما با همسر و تک فرزندتون جوجه به راه بیاندازید و در بالکن میل نمایید، پس نیاز به یک باربیکیو کوچیک دارید. و یا به صرف صبحانه صبح به صبح بر روی میز کوچیکی که در بالکن گذاشته اید چای داغتون رو نوش جان کنید. البته که یکسری هم هستند که عاشق کتابخوانی و آرامش و تنهایی اند. این دست از افراد میتونن با گذاشتن نیمکت و ساخت فضایی دنج و آروم در بالکن خونه، محیطی امن و جذاب در فضای آزاد برای کتابخوانی خود بسازند. 

ساخت یک بالکن ایده آل سخت نیست، با ما همراه باشید.

مدل های دکوراسیون بالکن

بی شک اولین گام برای دکوراسیون بالکنی زیبا و کاربردی، انتخاب یک مبل مناسب است. در واقع مبلمانی که در فضای کوچیک بالکن قرار می گیرند هم باید کارایی مورد نظر رو داشته باشند و هم زیبایی مورد نظر رو دارا باشند. برای بالکن یکی از بهترین گزینه ها استفاده از مبلمان تاشو و یا چند کاره هستش که جهت صرفه جویی در فضا نیز گزینه مناسبیه. مثلا، یک نیمکت با فضای ذخیره‌سازی در قسمت زیرش، نه تنها میتونه مکانی راحت برای نشستن فراهم کنه، بلکه به شما این امکان رو میده تا وسایل اضافی رو در اون محل نگهداری کنید.

گل های رنگی و گیاهان سبز میتونن به زندگی رنگ ببخشند. البته که به شرایط آب و هوایی و فصل هم مرتبطه! مثلا میتونید از گیاهان آپارتمانی به مانند فیکوس، سانسوریا و پوتوس برای بالکن‌هایی که نور مستقیم ندارند، استفاده نمایید. اگر هم بالکن آفتابگیری دارید میشه که از گیاهان گلدانی مثل رزماری، آلوئه ورا و لاوندر استفاده نمایید. اصلا و اصلا یادتون نره که از گلدان های دیواری که نصب میشن و یا قفسه های چوبی کمک بگیرید که در فضای عمودی بر روی دیوار قرار می گیرند. این سبک گلدان ها کمک کننده بی مظیری در زیبا سازی و حال و هوای خوش در دید بصری دارند. 

قطعا تو تابستون بالکن ها هم خیلی گرم خواهند شد. در این شرایط میتونید با استفاده از چتر، سایبان و یا پرده های پارچه ای سایه ایجاد نمایید تا به کم شدن گرما کمک کنه و فضایی راحت تر و بهتر جهت استراحت فراهم کنه. چترهای قابل حمل و سایبان‌های قابل تنظیم به شما این امکان رو میدن تا بسته به نیازی که دارید خودتون سایه رو تنظیم کنید.

یادتون نره که نورپردازی مناسب میتونه بالکن شما رو در شب به فضایی رویایی و جذاب تبدیل کنه. کمک و استفاده از چراغ‌های ریسه‌ای، فانوس‌های کوچیک و شمع‌های معطر میتونن جوی و فضایی گرم و دعوت‌کننده ایجاد نمایند و چراغ‌های خورشیدی هم گزینه‌ هایی عالی جهت صرفه‌جویی در انرژی و استفاده از نور طبیعی هستند.

مدل های دکوراسیون بالکن

مدل های دکوراسیون بالکن

مدل های دکوراسیون بالکن

مدل های دکوراسیون بالکن

مدل های دکوراسیون بالکن

مدل های دکوراسیون بالکن

مدل های دکوراسیون بالکن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها