|

بیوگرافی بهرام افشاری و فیزیک خاص‌اش / دو تای خانوم بازیگرو بذارن رو هم میشه قدش

بهرام افشاری بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که با پایتخت شهرت یافت و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که با یک سری موارد خاص در چهره و یا اندام و حتی مدل بازیشون میون دیگر بازیگران بولد میشن و واضح تر دیده میشن. مثلا بهرام افشاری رو به یاد دارید که اولین بار به ایفای نقش در سریال "پایتخت" خیلی به چشم اومد؟ البته که آقای بازیگر پیش از این کار هم تجربه بازیگری داشت اما پایتخت بود که از وی بهرام افشاری اسم و رسم دار ساخت. بهرام خان با قد بسیار بلندی که داره در بین هنرمندان خانوم و آقا بسیار بولد تر است و همین شد تا در حال حاضر بهرام افشاری رو داشته باشیم در فیلم و سریال هایی که به عنوان نقش اول حضور دارد و محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده. بهرام افشاری رو میشه از دست هنرمندانی دونست که خیلی زیاد استعداد بازیگری داره و با توجه به اینکه در ژانر های مختلف هم نقش آفرینی داشته، نشون داد که به خوبی میتونه در هر سبک چهره ای در بیاد و اون کاراکتر رو در باور پذیر ترین حالت ممکن به نمایش بزاره. بهرام افشاری از یک طرف فیلم "فسیل" رو در سابقه کاری خود داره و از طرفی دیگر هم فیلمی همچون "جوجه تیغی".

بهرام افشاری

بیوگرافی بهرام افشاری و استعداد که کشوند سمت خودش

بهرام افشاری اینم بازیگر جذاب ایرانی از دهه شصتی هاست که در ششمین روز از خرداد ماه، سال 1366 در تویسرکان به دنیا آمد. وی از سال 1382 یعنی زمانی که تنها 16 سال سن داشت کار تئاتر رو در سطح آماتور در همدان آغاز نمود اما خب بر این نظره که کار تئاتر رو جهت دوری از روزمرگی هاش شروع کرده و دلیل خاص دیگه ای نداشته.

بهرام افشاری

اما خب وقتی شما استعداد رو در وجود خود داشته باشید اینچنین میشه و توانایی بهرام افشاری هم این چهره ور به سمت خودش کشوند و کم کئ به بازیگری علاقمند شده. وی سرانجام در سال 1388 بود که بزرگترین تصمیم زندگی رو گرفت و از همدان به پایتخت مهاجرت کرد. بهرام افشار در کلاس های استاد سمندریان شرکت نمود و بازیگری رو آموخت. همین شد تا بهرام افشاری بخواد فعالیتش رو در تئاتر بیشتر کنه و قسمت اعظم فعالیتش در بخش تئاتر می باشد. به طوری که در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پررنگی داشته است.

بهرام افشاری

حضور در جشنواره فجر در سن 24 سالگی

بهرام افشاری اولین بار در جشنواره تئاتر فجر بود که کاندید شد و این تحرب رو در سن 24 سالگی کسب کرد. 

وی در فعالیتهای اخیر خود در حوزه تئاتر نمایش جوجه تیغی رو کارگردانی نمود که اتفاقا در این نمایش داستان زندگی خودش رو نوشته بود و بر روی صحنه برد. نکته جالب توجه اینجاست که این نمایش با استقبال قابل توجهی روبرو و همراه شد.

بهرام افشاری

فیزیک خاص و مشکلات او در ایفای نقش

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، بهرام افشاری دارای فیزیک بدنی خاصی هستش که خب حدود 2 متر (198 سانتی متر ) قد داره و به همین دلیل در ابتدای ورودش به عرصه بازیگری اعتماد به نفس کمی داشته و حالت بازدارندگی از سوی خود برایش ایجاد شده بود. از طرفی هم کارگردانها و عوامل پشت صحنه همیشه قد او را مانعی برای پیشرفت میدونستن و روی این موضوع تاکید داشتند، اما سرنوشت قد او را پله ای ترقی برای وی تبدیل کرد و حالا بهارم افشاری محبوبیتی عجیب دارد. 

ناگفته نمونه یکسری مثل منوچهر هادی هم این نکته رو مثبت میدونستن و از همون اول هم از این نکته برای آثارشون استفاده کردند.

بهرام افشاری

تم شخصیتی در بازیگری

بهرام افشاری استعداد و توانایی خود را در ایفای شخصیت های متنوع در کارنامه هنری خود به ثبت رسونده. اگر کمی به سوابق کاری او در کارنامه کاری اش دقت کنیم متوجه این خواهیم شد که نکته مشترک نقش هایش قد و فیزیک او بوده که توانسته تم های مختلف و تفکیک شده رو به خوبی ایفای کنه و به نمایش بگذاره.

بهرام افشاری

بهرام افشاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محسن رمضانی ماهر ارسالی در

    سلام بهرام جان خسته نباشی همشهری

  • . ارسالی در

    واو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها