|

قبل و بعد پریناز ایزدیار / تو پنج کیلومتر تا بهشت روح بود حالا با این چهره نقش اول

پریناز ایزدیار بازیگر جذاب ایرانیست که حالا چهره ای بسیار زیبا دارد و بسیار متفاوت از سالها پیش، که خب همین تصاویر با توجه مخاطین همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید تو این دو سه ساله کمتر سریال پر مخاطب و جذاب از تلویزیون دیده باشیم، اما الحق که تو دهه هشتاد و تا اواسط دهه نود سریال های تلویزیون واقعا بی نظیر بودن به گونه ای که نوز هم در شبکه ای فیلم بازپخش میشن و جذابیتشون آخ نمیگه. این سریال ها هم در قالب مناسبتی برای عید نوروز و ماه رمضان ساخته میشد و هم همینجوری بی مناسبت. به هر حال فیلمنامه ای که ارائه میشد و بازیگرانی که ایفای نقش داشتن پر قدرت تر از امروزه بودن و حالا اون دست از چهره ها کم کار تر شده اند. مثلا سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" رو یادتون میاد؟ سال 1390 بود که این کار با ایفای نقش هنرمندانی همچون مهدی سولوکی و شبنم قلی خانی انجام شد. از طرفی هم چهره ای تازه وارد اومد و نقش روح رو بازی کرد. بله پریناز ایزدیار این کاراکتر رو به نمایش گذاشت و از اونجایی که هم استعداد خوبی داشت و هم چهره ای بسیار زیبا، مورد توجه کارگردان ها قرار گرفت. وی بعد تر با بازی در نقش اصلی سریال "زمانه" بولد شد و دیگه خانوم خانوما رو تو تلویزیون ندیدیم.

چرا که پریناز ایزدیار به سینما رفته بود و با دیده شدن بر رو پرده نقره ای و البته سریال شبکه خانگی "شهرازد" شهرتی عظیم پیدا کرد. حالا پریناز ایزدیار یکی از پایه ثابت های فیلم های سینمایی پر مخاطب هستش که اگر در کاری حضور داشته باشه بی شک اون کار بینندگان زیادی خواهد داشت. پریناز ایزدیار تا به حال عمل زیبای نداشته اما در جهت زیباتر شدن چهرش اقداماتی انجام داده که خب درادامه با دیدن قبل و بعد خانوم بازیگر با فاصله زمانی 13 سال، متوجه تغییرات و جوان تر شدن وی خواهید شد. پریناز ایزدیار از هنرمندان دهه شصتی می باشد که در سال 1364 متولد شده و حالا 39 سال سن دارد. پریناز ایزدیار آرتیست کاربلد سینماست که البته با انتقاداتی از سوی مخاطبین هم همراه بود و افراد بر این نظر بودند که خانوم بازیگر نقش هایی به شدت شبیه به هم بازی میکنه با گریم هایی که چندان با یکدیگر تفاوتی ندارند! در ادامه ببینیم پریناز ایزدیار رو از سالها پیش تا به امروز.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها