|

سارا دختر شایسته مدلینگ آمریکا / اندامش مرزای مدلینگ رو جا به جا کرد شگفت‌انگیز!

همیشه دیدیم دخترانی رو که در صنعت مدلینگ ظواهری شبیه به باربی داشته اند اما اینبار با سارای متفاوت آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیا مدل های زن زیادی هستند که در مسابقات مدلینگ شرکت کرده و مقام نیاوردن، در حالی که شاید ظاهری به شدت زیبا داشته اند. اما اینبار میخوایم آشنا بشیم با یک مدل بزرگ سایز 23 ساله که مرز های مدلینگ رو جا به جا کرد! این چهره با کسب تاج ملکه زیبایی آلاباما در مسابقات ملی دختر شایسته آمریکا (NAM) به معنای واقعی خواستن توانستن است رو ثابت کرد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. البته که این پیروزی نه تنها دختر جوان رو به آرزوی هفت ساله اش سوند، بلکه با یه چالش جدید روبروش کرد. چالش مقابله با قلدری ها و توهین های آنلاین.

حالا این چالش چیه؟ در واقع دنیای سوشال مدیا دنیای بی رحم و بی انتهاییه. سارا نیز در دام این دنیای نامرئی افتاد و در حالی که در مسابقه برنده شد، با موجی از نظرات و انتقادهای توهین آمیز روبرو گشت. حتی خیلی ها سارا رو "ناسالم" خطاب کردند و زیباییش رو زیر سوال بردند. اما اونچه که جالبه اینه که سارا تسلیم این حرف ها نشد و راهش رو ادامه داد که البته حرفی تامل برانگیز هم زد و گفت: "حتی چیزی که پشت یک صفحه نمایش تایپ می‌شود، می‌تواند تأثیر ماندگاری بر افراد داشته باشد." که خب در واقع این صحبت ها مانع از رفتن سارا به مسابقات ملی در فلوریدا نشد و رفت تا به آرزوش برسه. 

دختر شایسته مدل

قصه از اونجایی شروع میشه که سارا اهل آتمور دو باری در مسابقات دختر شایسته شرکت کرد اما موفق به برد نشد. او در یکی از پست های اینستاگرامی خود نوشت "در ۱۵ سالگی، برای اولین بار در این مسابقه شرکت کردم و شدیداً می‌خواستم برنده شوم. در ۱۶ سالگی، خودم را کاملاً تغییر دادم تا به آنچه فکر می‌کردم آنها می‌خواهند، تبدیل شوم. اما یک پسر به من گفت که برای برنده شدن زیادی زشت هستم. شرکت کردم تا ثابت کنم او اشتباه می‌کند، اما باز هم رتبه‌ای کسب نکردم." پس سارا رفت و بعد از حدود هفت سال دوری جهت ثابت کردن توانایی هایی که دارد به عرصه بازگشت. سارا در مصاحبه ها و کارهای داوطلبانه مشارکت کرد و در نهایت بالاخره به آرزویش رسید و برنده شد. در واقع امتیاز دهی در این مسابقه برای داشتن اعتماد به نفس و ارتباط برقرار کردن بود و هدفش جشن گرفتن تنوع و یکتایی افراد هستش.

دختر شایسته مدل

پادکست ها تاثیر فراوونی بر افراد دارند و سارا هم میزبان پادکست Girls Gotta Glow می باشد که با هدف ترویج اعتماد به نفس و توانمندسازی زنان هستش. از طرفی باید گفت سارا بنیانگذار The Buddy System نیز می باشد که در سال 2020 جهت ایجاد دوستی میون نسل ها بوده است. جالبه که بدونید از دیگر موفقیت های سارا این بود که او یک آرایشگر حرفه ای و البته برنده جایزه خدمات داوطلبانه رئیس جمهور نیز شد. در واقع او اولین زنی بود از آتمور که چنین عنوان معتبری رو کسب نمود.

دختر شایسته مدل

نکته جذاب قضیه اینجاست که با وجود واکنش های منفی که ازشون گفتیم، اما سارا اینبار با حمایت فراوون طرفدارانش همراه شد و یه شبه 2500 دنبال کننده جدید در فیسبوک و اینستاگرام پیدا کرد. سارا در پیام اینستاگرامی اش اینبار نوشت: "چیزهایی که برخی از مردم می گفتند واقعاً نفرت برانگیز بود. من ترجیح می‌دهم به آنها توجه نکنم" و این در حالیست که دیگه سارا از زار ها نسبت به قبل در امان تره، اما از مردم خواست تا در مقابل دیگر قربانیان مهربان تر باشند. سارا بر این نظره که مادرامون به ما یاد دادن که اگر نمیتونیم حرف خوبی بزنیم حداقل میتونیم حرفی نزنیم. وی در ادامه تاکید کرد:"من زنان بسیار شگفت انگیز و موفق زیادی را ملاقات کردم. این قطعا بهترین بخش ماجرا بود."

دختر شایسته مدل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها