|

هتل از جنس طلا / این هتل هزار ستاره سر تا پاش رو طلا گرفتن میخوای آبم بخوری طلاس

اگر تا به حال هتل های خفن بسیاری رفته اید، بدونید که هنوز هم عقب هستید چرا که این هتل در ویتنام سرتا پا از طلا ساخته شده و غذای طلا نیز دارد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هر ثانیه ای که میگذره، تو دنیا اتفاقات عجیب و غریب زیادی میفته. تا همین حالا که شما این نیم خط رو خوندید، یه عالمه اتفاق در جهان رخ داد و کلی انسان متولد شده و کلی هم از دنیا رفتن! بله کره زمین و آدماش به همین میزان عجیب هستن و در حال زندگی. زندگی جریان داره اما برای هر کس به شکلی متفاوت. مثلا یکی شبها رو گوشه ای از خیابون میگذرونه و میخوابه، فردی دیگر هم در هتل هزار ستاره طلاکاری شده، در حال میل کردن استیک با طعم طلاست! درست متوجه شدین به همین میزان تفاوت وجود داره. اما سوالی که در اینجا به ذهن میاد اینه که کدوم هتل از طلا ساخته شده؟ اصلا چطور ممکنه که استیکش طعم طلا بده؟

در این مطلب قراره با هتلی بی نظیر از جنس گرون ترین فلز دنیا آشنا بشیم. هتلی که در ویتنام قرار داره و به اسم Dolce Hanoi Golden Lake شناخته شده هستش. این هتل به لطف طلاهای براقش، یک هتل زیبا با نمای داخلی و خارجی جذاب می باشد. هتل مورد نظر ما توجه زیادی رو به خود جلب میکنه و از اونجایی که در خیابانی شلوغ و مشرف به دریاچه زیبای Giang Vo قرار داره، خب به طبع نگاه بسیاری از افراد رو به خود خیره خواهد کرد.

هتل از جنس طلا

تجربه یک زندگی تمام عیار لوکس، با طلای 24 عیار!

در اینجا باید گفت تجربه یک "زندگی لوکس" به معنای واقعی، با اقامت در هتلی با آبکاری طلا بسیار آسونه! در این هتل بی نظیر می بینید مجموعه ای از لوازم با روکش طلای ۲۴ عیار که شامل وان، توالت، دیوارها و حتی استیک طلایی میشن. 

هتل از جنس طلا

تعداد طبقات و هزاران اتاق و استخری جادویی

این هتل که میشه گفت به نوعی آسمان خراش نیز محسوب میشه، دارای 25 طبقه می باشد که 4000 اتاق دارد. جالبه که بدونید تم تموم اتاق ها طلاییه و به هر طرف که نگاه می کنید تنها رنگ طلایی رو می بینید.

اما بی شک ساخت این حد از زیبایی و البته ظرافت زمان زیادی نیاز داشته، چرا که این هتل چیزی حدود 11 سال طول کشیده تا تموم بشه. یکی از نفسگیر ترین بخش های این هتل بخش استخره که برای شنا مهیاست.

هتل از جنس طلا

بفرمایید داخل استخر کاشی طلا! بعدش هم غذای طلا میل کنید

اما گفتیم استخر! استخر ۲۰۰ متر مربعی اینفینیتی در این هتل مشرف به خط افق شهر هانوی هستش که با کاشی هایی از جنس طلای 24 عیار داره. باورتون میشه استخری رو که با کشی های طلا ساخته شده باشه؟

بعد از اینکه مهمونا شنا کردن، میتونن از غذاهای به شدت لذیذی که داخل بشقاب های طلایی براشون سرو شده، و البته با استفاده از کارد و چنگال و سینی های طلا استفاده کرده و لذتش رو ببرند. غذاهای طلایی رو هم یادمون نره بگیم!!

مهمونا تو این هتل میتونن "استیک‌ های تاماهاوک پیچیده‌ شده در طلا" رو سفارش داده و تو هر کدوم از غذاهای داخل منو، ذره های طلا رو به راحتی مشاهده کنند. اونچه که مشخصه اینه که این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آسیا شناخته شده که در خود سوئیت های پر زرق و برق فراوونی همراه با مناظر خیره کننده جای داده.

هتل از جنس طلا

هتل از جنس طلا

و اما قیمت هر شب اقامت در هتل طلایی

بی شک دوستن قیمت چنین هتلی براتون جالب به نظر یاد و در اینجا باید بدونید که قیمت اقامت در این هتل برای یک شب از ۳۰۰ تا ۹۶۰ دلار می باشد. نگوین هو دوونگ، مالک این هتل دلش میخواد هتلش رو لوکس ترین هتل در سراسر جهان بخطاب کنند و اینگونه باشه.

هتل از جنس طلا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی