|

فرش های لاکچری جدید/ اینا انقد شیک و خاصن که پاهای آدم خجالت میکشه روشون راه بره والا

در این مقاله نمونه ای از فرش های لاکچری جدید رو بهتون نشون دادیم که میتونید با وجود اون ها خونتون رو بی نهایت باکلاس کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی مایل هستن که دکوراسیون شیک و پیکی توی خونشون داشته باشن چون یه دکو خوب میتونه شما رو بین  چهارتا آدم سربلند میکنه و خب در نهایت تعریف و تمجید اون ها رو هم در بر داره که همین موضوع میتونه حس خوبی رو به آدم منتقل کنه ولی خب واضحه که این روزا به علت تعداد منابع و دسترسی راحت تر به اون ها ما بین یه عالمه اطلاعات گیر افتادیم که نمیدونیم از کدومشون استفاده کنیم تا در انتها بتونیم یه دکور خوب داشته باشیم مثلا وقتی برامون سوال پیش میاد که امسال چه رنگ فرشی مده شاید با سرچ های مختلف به جواب های مختلف برسیم و در انتها این خود ما هستیم که باید اطلاعات به دست اومده رو کنار هم بذاریم و با جمع بندی به یه نتیجه ای برسیم و متوجه بشیم که دقیقا به سراغ چه رنگ فرشی بریم.

پس اعتماد کردن به یه سری از اطلاعات اون هم چشم بسته نه تنها نمیتونه برای شما یه دکور خوب و زیبا رو به همراه داشته باشه میتونه حتی توی دکور شما نازیبایی هم به وجود بیاره ولی خب در این بین فراموش نکنید که به روز هم باشید مثلا در جریان جدیدترین فرش های بازار باشید و بدونید که سلیقه ی عمومی به چه سمتی هست و به قولی مد روز چیه تا اینطوری دانسته هاتون رو آپدیت کنید و به سمت دمده بودن پیش نرید که اصلا خوب نیست اون هم توی این دور و زمونه. حالا احتمالا هم متوجه شدید که در این مقاله هم میخواهیم در خصوص فرش صحبت کنیم چرا که این وسیله در دکور و دیزاین خونه ی ما ایرانی ها بسیار مهم و با اهمیته پس در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه ای از فرش های لاکچری جدید رو ببینید و یه سری نکات در خصوص اون ها یاد بگیرید.

فرش های لاکچری جدید

فرش لاکچری چه رنگی استفاده کنیم؟

شما به هیچ وجه نمیتونید معجزه ی فرش های لاکچری رو توی دکور و دیزاین خونتون نادیده بگیرید چرا که یه فرش لوکس و لاکچری میتونه به خونه و زندگی شما زیبایی دوچندان ببخشه خصوصا که به سراغ یه فرش دستبافت گونه برید که که کیفیت و وضوح بالا در طرح و رنگ برخورداره که این روزا هم به وفور میتونید در بین فرش ها ببینیدشون و جالبیه این مدل از فرش ها این هست که افراد حتی خیلی بیشتر از فرش های دستبافت بهشون علاقه نشون میدن که این موضوع میتونه به علت طرح های مدرن و لوکس اون ها هم باشه که همونطور که حس دستبافت بودن رو القا میکنن میتونن به روز و مدرن بودن خودشون رو هم به رخ بکشن.

در این بین شما حتی میتونید با رفتن به سراغ اون دسته از فرش هایی که رنگ روشن دارن خونتون رو بزرگتر از حد ممکن نشون بدید مثلا چی بهتر از یه پذیرایی شیک و مدرن که با فرش گل برجسته ی لاکچری که از قضا رنگ روشن و مدرنی هم مثل سیلور داره و بزرگ تر و دلبازتر از متراژی که هست هم دیده میشه؟ پس اصلا در انتخاب این مد از فرش ها تعلل نکنید.

فرش های لاکچری جدید

فرش های لاکچری جدید

باید و نباید ها در مورد فرش لاکچریتون

برای نظافت و جارو زدن هر فرش نفیسی پیشنهاد میکنیم که هفته ای یه بار و با جاروبرقی اقدام کنید. دقت کنید که در صورتی که به صورت مداوم  جاروبرقی بکشید میتونید سبب پایین اومدن استحکام گره های فرشتون بشید  و از طرف دیگه هم اگر اصلا جارو نزنید احتمالا باعث بشید که با گذشت زمان گرد و خاک لا به لای پرزهای فرشتون نفوذ کنه و در نهایت به بافت اون آسیب برسونه بنابراین حد تعادل رو در این موضوع رعایت کنید.

نکته ی دیگه ای که در خصوص خرید فرش باید اون رو رعایت کنید این هست که سعی کنید اندازه ی فرشتون رو یه مقدار کوچک تر از فضاتون انتخاب کنید تا فرشتون با دیوار کاملا کیپ نشه و به علت تحت فشار بودن بهش آسیبی وارد نشه که در برخی از مواقع حتی میتونه سبب شکستن فرش هم بشه.

دقت کنید که به هیچ وجه فرشتون رو تا نزنید و در صورتی که مایل به جابجایی اون بودید حتما لوله اش کنید چرا که در صورتی که فرشتون رو تا بزنید با توجه به گره های به کار رفته توی اون باعث شکسته شدن فرش خواهید شد.

فرش های لاکچری جدید

فرش های لاکچری جدید

فرش های لاکچری جدید

اینجوری عمر فرش لاکچریتو بالا ببر

در خصوص افزایش طول عمر و دووم فرش لاکچریتون باید سعی کنید تا جایی که امکان داره فرش رو تو نقطه ای پهن کنید که تو معرض نور مستقیم خورشید نباشه البته که فرش های آکریلیک دارای مقاومت نسبتا بالایی در مقابل حرارت و نور خورشید هستن اما در صورتی که فرشتون رو که حالا میخواد کیفیت بسیار بالایی هم داشته باشه رو برای مدت زمان طولانی در معرض نور مستقیم خرورشید قرار بدید باید منتظر باشید که کیفیت اولیه اون دچار تغییر بشه پس برای پنجره ها حتما از پرده استفاده کنید تا اینطوری طول عمر فرشتون به مرور پایین نیاد.

فرش های لاکچری جدید

فرش های لاکچری جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی