|

تور سیشل / قرار نیست فقط بعد از مردن بریم بهشت حالا که زنده ای ببینش و کیف کن

تور سیشل از اون دسته از سفراست که نیازی به ویزا نداره ولی خب از ایران برای اون پرواز مستقیم وجود نداره و باید به یه کشور دوم برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سفر رفتن یکی از بهترین راه هایی هست که میشه از طریق اون روحیه رو به کلی عوض کرد چرا که شما پا در مسیری میذارید که نمیدونید چه اتفاقات هیجان انگیزی در انتظارتون خواهد بود و یا حتی سختی ها ولی موضوعی که سخت بهش باور دارید این هست که صد در صد قرار هست که بهتون خوش بگذره، بنابراین چرا ادم پس اندازه نکنه برای رفتن به سفر و فرقی هم نمیکنه که این سفر خارجی باشه و یا داخلی چرا که در هر صورت شما برد خواهید کرد چون اوقاتی رو رقم خواهید زد که شاید تا آخر عمرتون یادتون بمونه. حالا یکی از سفرهای بی نهایت خاطره انگیز براتون میتونه تور سیشل باشه.

در صورتی که برای اولین بار هست که اسم این کشور رو میشنوید توصیه میکنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی در خصوص تور سیشل به دست بیارید؛ سیشل رو در واقع میشه یه جزیره بشمار آوورد که توی اقیانوس هند واقع شده و حتی اسم پایتخت اون هم بی نهایت خاص و زیباست یعنی ویکتوریا. شاید براتون جالب باشه که بدونید این مجمع الجزایر تقریبا از 115 تا جزیره ی ریز و درشت دیدنی تشکیل شده که نزدیکی قاره ی آفریقا قرار داره و از قسمت شمالی با ماداگاسکار هم مرزه و همسایه. حالا در ادامه بریم که داشته باشیم شرایط یه تور به سیشل زیبا رو.

تور سیشل

اطلاعات تور سیشل

مطمئن باشید که تو این کشور به قدری از زیبایی ها غافلگیر خواهید شد که باید مراقب باشید که بعد از برگشتن دچار افسردگی نشید! شاید باورکردنی نباشه براتون ولی شما میتونید توی این کشور جزیره ای چیزی حدود صد تا جزیره ی بزرگ و کوچیک مرجانی رو که بینهایت فوق العاده هستن رو ببینید و نکته ی دیگه اینه که جزیره های بیشمار این کشور به سواحل واقع در قسمتی شرقی قاره ی آفریقا نزدیک هستن و دو نوع جزیره ی گرانیتی و مرجانی تشکیل دادن که زیباترین اون ها میشه به جزیره های لادیگ، ماهه و پراسلین اشاره کرد. اطلاعاتی که دونستن اون ها در این تور میتونه کمکتون کنه عبارتند از:

  • زبان ‌های رسمی: فرانسه، انگلیسی و زبان کرئول سیشلی
  • واحد پول: روپیه سیشل
  • پایتخت: ویکتوریا
  • کد کشور: 248+
  • پلیس: 999
  • اورژانس: 151
  • اختلاف ساعت با تهران: سیشل نیم ساعت از تهران عقب ‌تره

تور سیشل

بهترین زمان برای رفتن به تور سیشل

در خصوص بهترین زمان برای رفتن به این تور میشه گفت که تقریبا توی هر بازه ی زمانی داین کشور مملو از مسافر هست و میشه علاقمندان به تفریحات آبی و شیفتگان سواحل رویایی رو توی جزایر اون مشاهده کرد. پس با این حساب خبری از خالی بودن از مسافر توی این کشور نیست، اما در صورتی ک مایل هستید که توی بهترن زمان که شرایط آب و هوایی این کشور در مطلوب ترین حالت خودش قرار داره برید به این سفر میشه گفت که میتونید بین ماه های خرداد تا تیر به این سفر هیجان انگیز برید و در صورتی هم که میخواهید سفرتون ارزونتر دربیاد میتونید بین مهر تا اردیبهشت اقدام به رفتن کنید.

تور سیشل

جاذبه های گردشگری در تور سیشل

  • ساحل ماهه: این ساحل رو میشه از زیباترین های سیشل دونست که توی قسمت جنوبی اون قرار داره و هر کسی رو متحیر موج های وحشی و بزرگش میکنه و امکان نداره که توی این ساحل خیس نشید و لاک پشت های زیبا رو مشاهده نکنید.
  • ساحل آنس لاتزیو: این ساحل زیبا توی قسمت شمالی جزیره ی Praslin قرار داره که برای رسیدن به اون باید بیشتر از یه تپه رو طی کنید اما مطمئن باشید که ارزش پیاده روی کردن رو داره چرا که سرانجام میرسید به نخل های نارگیل کنار ساحل و میتونید زیر سایه ی اون ها لذت ببرید.
  • روستای بی لیزا: این روستای زیبا رو یه کاوشگر فرانسوی توی قرن هجدهم نامگذاری کرده. یکی از بهترین جاذبه های این روستای فوق العاده کلیسای بیگی لازار نئو گوتیک هست که شما رو پرت میکنه تو دل تاریخ و از طرف دیگه میتونه از دامان طبیعت هم با دیدن آب های شفاف حوالی این روستا لذت ببرید.

تور سیشل

ویزا و قیمت تور سیشل

یکی از بهترین نکاتی که در رابطه با رفتن به این کشور وجود داره میشه به این که شما نیازی برای اخذ ویزا نخواهید داشت اشاره کرد که با این حساب فقط کافیه که هزینه ی بلیط رو تهیه کنید و بعد از پرواز و به محض رسیدن به فرودگاه این کشور روی پاسپورت شما مهر میخوره که بر اساس اون میتونید اجازه ی ورود به این مجمع الجزایر رو داشته باشید و تا نود روز به راحتی میتونید توی این کشور اقامت داشته باشید. همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که از ایران به سمت این کشور پرواز مستقیمی وجود نداره و میبایست از یه کشور دوم به این جزیره برید که خب باید این رو چک کنید که اون کشورایی که پرواز دارن ویزا میخوان یا نه.

در خصوص هزینه ها باید بگیم که تور پنج شبه و شش روزه به این کشور در یه هتل پنج ستاره از 123.500.000 تومن شروع میشه.

تور سیشل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها