|

فال برگشت معشوق امروز 22 مهر؛ با این فال ببینید که چه بلایی سر رابطه احساسیتون میاد!

فال ازدواج

این فال برای تمامی روابط هست که به صورت ماهانه بر اساس چند عنصر اصلی آورده شده است!

لینک کوتاه کپی شد

این فال برای تمامی روابط هست که به صورت ماهانه بر اساس چند عنصر اصلی آورده شده است توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند ممکن است ندای بیش نباشد برای تسکین آرامش و انگیز فال احساسی امروز خود را ببینید!

عنصر آتش(مرداد آذر فروردین)

شخص احساسی شما خیلی به شما فکر میکنه و درگیری ذهنی داره درمورد شما. احتمالش هست که تا6 وعده دیگر به سمت شما برگرده. اگر خودتون متوجه رقیبی توی رابطتون شدید حواستون رو جمع کنید چون ممکنه بخواد با هردوی شما همزمان ارتباط داشته باشه ولی دوستتون داره و هنوز به شما فکر میکنه اما فعلا به فکر ازدواج نیست!

عنصر خاک( دی اردیبهشت شهریور)

شخص احساسی شما الان به فکر یک نفر دیگه هست از طرف دیگه شخصی داره بینتون دخالت میکنه که باعث دوری بیشتر شما میشه. ممکنه از سمت او خبری به گوشتان برسد ولی به معنی ازدواج یا آشتی نیست بیشتر باعث اعصاب خوردی شما می شود.

عنصر آب( تیر و آبان و اسفند)

شخص احساسی شما حالت پشیمونی و عذاب وجدان داره و به شدت به شما فکر میکنه تازه الان از دستتون داده فهمیده براش چه کسی و چقدر خوب بودید و چه خوبی هایی به او کردید. تا 7 وعده زمانی دیگه به شما بر می گرده ولی سعی کنید خیلی محتاط رفتار کنید چون ممکنه زیر حرف هایش بزند!

عنصر باد(مهر و خرداد و بهمن)

شما خیلی دلتنگ و بی قرار شخص مقابل خود هستید و فکرش لحظه ای شما را آزاد نمی گذارد و خیلی وقت ها خوابش را می بینید انگار فکرش اصلا شما را راحت نمیزارد دوست دارید هرچه زودتر برگردد به رابطه ولی متاسفانه آن شخص خیلی بی خیال تر از این حرف هاست. اما بازهم تا 9 وعده دیگر برگشت داره اما ممکنه حق به جانب رفتار کنه اگه دوستش دارید صبوری کنید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی