|

لپ تاپ هایی که خاطرخواه بیشتری دارن / میخوای بخری اول یه سر اینجا بزن مغزت روشن شه

پرفروش ترین لپ تاپ ها

لپ تاپ دیگه تبدیل شده به وسیله ای که به شدت مورد استفاده قرار میگیره و به همین علت در این مطلب با پرفروش ترین ها جهت خریدی آسون آشنا میشین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه خیلی از کارها و درس ها با استفاده از لپ تاپه که حل میشه و چجوری به یه وسیله ضروری تبدیل شده که اصلا اگه تو خونه ای نباشه قطعا کار اون خونه بالاخره یه جایی لنگ میمونه. اگر از دست افرادی هستید که قصد خرید لپ تاپ رو دارید ابتدا باید ببینید اصلا قصدتون از خرید لپ تاپ چیه و برای رفع چه نیازی لپ تاپ میخواین. دونستن این موضوعات به شدت به شما کمک میکنه که بفهمید چه لپ تاپی بخرید بهتره!

این رو هم بگیم که گفتن جمله همه باید لپ تاپ داشته باشن اصلا جمله غلط نیست چرا که امروزه دیگه به مانند قدیم نیست که آدما با حضور در فضایی به کاراشون و آموزشی که میخوان برسن. اینترنت این امکان رو به شما میده که از این سر دنیا در اون سر دنیا حضور داشته باشید بدون حضور فیزیکی!

از این ها گذشته، در این مقاله قراره با پرفروش ترین لپ تاپ ها آشنا بشیم تا کمکی بشه به شما دوست عزیز که قصد خرید لپ تاپ رو دارید و میخواید بدونید کدوم مدلا بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته اند.

پرفروش ترین لپ تاپ ها

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020 LLA (قیمت 42/289/000 تومان)

اگر قصد خرید مک‌ بوک ایر رو دارید، باید بگیم که  این محصول به‌ لحاظ ظاهر و طراحی هیچ فرقی با نسخه‌ اینتل نداره و همانند قبلشه. جالبه که بدونید تغییرات اصلی مک‌ بوک ایر در داخلش اتفاق میوفته؛ اونجایی‌ که تراشه اختصاصی M1 توان پردازشی مورد نیاز کاربر رو با بهره‌ وری بالاتر و مصرف انرژی کمتر فراهم میسازه. براساس ادعایی که اپل کرده، تراشه‌ M1 موجود در داخل مک بوک ایر از "98 درصد لپ‌ تاپ‌ های فروخته‌ شده در سال گذشته" سریع‌ تر می باشد. اپل میگه به‌ لطف کنترلر حافظه‌ی موجود در M1 و حافظه‌ های جدید، ماژول‌ های SSD مک‌ بوک ایر بیشتر از 2 برابر سریع‌ تر از گذشته هستند.

اولترابوک محبوب اپل جک 3٫5 میلی‌متری هدفون و دو پورت USB 4 با پشتیبانی از USB 3.1 Gen 2 (پهنای باند 10 گیگابیت‌ برثانیه) و تاندربولت 3 (پهنای باند 40 گیگابیت‌برثانیه) رو در اختیار کاربر میذاره.مک بوک ایر اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، ماژول Wi-Fi 6 و بلوتوث 5 رو در خودش داره.

پرفروش ترین لپ تاپ ها

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-A 8GB 256SSD Radeon (قیمت 11/150/000 تومان)

این محصول از لنوو از خوش قیمت ترینای شرکت لنوو محسوب میشه که با ظاهری ساده اما عملکردی بالاتر از حد انتظار حسابی فروش و طرفدار خودش رو پیدا کرده. از ویژگی ها این لپ تاپ میشه به وزن سبک، طراحی بسیار ساده، قدرت سخت افزاری مناسب و استفاده از تکنولوژی‌ های روزش اشاره کرد که اون رو به یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ ترین گزینه‌ها برای انجام امور روزمره شما تبدیل کرده است.

این مدل لپ تاپ به پردازنده مرکزی Athlon Silver 7120UAMD با فرکانس نهایی 3.5 گیگا هرتز مجهز شده که در کنارش هشت گیگا بایت رم و 256 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی ssd دارد تا در مجموع سرعت بالای خود را در همه آیتم ها به رخ بکشه.

پرفروش ترین لپ تاپ ها

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB119 (قیمت 31/500/000 تومان)

این مدل از لپ تاپ ایسوس سازنده پردازندش intel می باشد با سری پردازنده core i7. محدوده سرعت پردازنده نیز ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر است که فرکانسی ۳.۵ تا ۴.۷ گیگاهرتز نیز دارد. حافظه این لپ تاپ Cache 12 مگابایت است و ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگا بایت می باشد.

تاچ پد چند لمسی دارد و شارژدهی باتری بین 2 تا 4 ساعت است. از دیگر امکاناتش میشه به Bluetooth ۴.۱ / HDMI ۱.۴ / بدنه فلزی / توان شارژر: ۴۵ وات اشاره کرد و صفحه نمایش ماتی که داره با وبکم و اسپیکر.

پرفروش ترین لپ تاپ ها

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15ITL05-i5 8GB 512SSD MX450 (قیمت 24/600/000 تومان)

این لپ تاپ علاوه بر طراحی زیبایی که داره، با امکانات و قابلیت هایی که در اختیار گذاشته باعث شده تا شما هم بتونید کارای روزانه رو انجام بدین و هم برای موارد مالتی مدیا ازش استفاده کنید. این لپ تاپ با توجه به وزنی که داره جابجاییش راحته و با وضوح Full HD و روکش مات طرفداران بسیاری رو همراه خود کرده است.

این محصول بلندگو های قوی داره و سعی داشته در کنار امکانات متعددش سخت افزار های خوبی هم داشته باشه.

پرفروش ترین لپ تاپ ها

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3-15IAH7-i5 16GB 512SSD RTX3050 (قیمت 36/250/000 تومان)

و باز هم لنوو که با محصولات قابل اعتمادش مورد توجه قرار گرفت و از پرفروش تریناست. این شرکت که یکی از مطرح ترین تولیدکننده های لپ تاپ در جهان می باشد که محصولات متونعی رو با قیمت های مختلف روانه بازار میکنه. این مدل با پس زمینه کیبورد سفید رنگ، دارای پردازنده ای قدرتمند نیزهست. 

لپ تاپ های گیمینگ از محصولات رده بالای هر شرکتی هستند که این لپ تاپ  از کارت گرافیک GeForce RTX 3050 شرکت انویدیا بهره میبرد. میدوندی که این کارت گرافیک توان پردازشی لپ‌تاپ رو در کنار رم 16 گیگابایتی در حد ایده‌‌ آلی بالا میبره. ناگفته نمونه نکته مهم اینه که این لپ تاپ یک گزینه مناسب برای رندرگیری و انجام کارهای روزمره و دانشجویی نی می باشد.

پرفروش ترین لپ تاپ ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی