|

با این ترفندا ناخنات سریع رشد میکنن که هیچ خیلیم جون دار میشن؛ کاشتو ببوس بذار کنار

داشتن ناخن های سالم و بلند همیشه جز علایق خانوم هاست که با انجام دادن یه سری ترفندهای خونگی میتونین همیشه با نگاه کردن به ناخناتون عشق کنین.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- یه سری چیزها برای خانوم ها مهم هست که شاید برای آقایون اصلا ملاک نباشه و حتی تا به حال ذهنشون رو هم مشغول نکرده باشه مثلا هر ماه یه بار خانوم ها میرن سراغ خوشگلاسیون ناخن هاشون و ژل و کاشت و لاک و امثال اون ها رو انجام میدن و انتظار دارن که آقا نسبت به این موضوع ری اکشن نشون بده در حالی که شاید آقایون اصلا به این موضوع واکنشی نشون ندن که اینجا گور خودشون رو با دستشون کندن و باید منتظر یه جنگ بزرگ باشن و غر زدن خانوم که الا و بلا تو به من توجه نمیکنی! بنابراین در آخر بهتره که به این موضوع برسیم که خانوم ها فقط برای پز دادن جلوی خانوم های دیگه هست که چیتان پیتان میکنن و نه برای دیده شدن توسط پارتنرشون! 

اما یه موضوع قر و فر دار هست که بین خانوم ها و آقایون هنرمند مشترکه که اون هم بلند شدن ناخن هاست که همونطور که میدونین آقایون هنرمندی که گیتار میزنن باید ناخن های بلندی داشته باشن و خانوم ها هم که کلا عشق ناخن بلند هستن و این موضوع بین تمام زنان جهان مشترکه و مورد داشتیم تو ایران به جای درس خوردن رفته بود ناخن کاری یاد گرفته بود و با همون هم مهاجرت کرده بود و الان بازارش طلاست! بگذریم ضعیف بودن ناخن زود شکستن اون و دیر رشد کردنش همیشه از دغدغه های خانوم ها بوده هر چند که این روزا کاشت ناخن این موضوع رو تا حد ز یادی کمرنگ کرده ولی خب بعضی ها هستن که از کاشت خوششون نمیاد و از طرفی هم ناخن هایی میخوان که که زود رشد کنه و محکم باشه که برای رسیدن به این هدف یه سری از ترفندهای خوب و خونگی وجود داره که با انجامشون میشه به این هدف رسید فقط استمرارا تو انجام این ترفندها بسیار مهمه و باید یه مدت دندون روی جیگر بذارید تا اون نتیجه ای که میخواهید رو ببینید، پس دیگه وقت رو هدر ندیدم و بریم سراغ این ترفندهای کارآمد.

ناخن546464

استفاده از آب لیمو برای رشد سریع تر ناخن و استحکام بیشتر اون

آب لیمو سرشار از ویتامین C هستش که میتونه سبب رشد سریع ناخن ها بشه و علاوه بر اون لکه های زردی که روی ناخن میفته رو هم از بین میبره و بنابراین دارای خواص سفید کننده هم هست و جز یکی از بهترین مواد خونگی برای افزایش رشد ناخن هاست. برای استعمال این ماده جهت این کار کافیه که سه قاشق روغن زیتون رو با یه قاشق سوپ خوری آبلیمو ترکیب کنید و این محلول رو به مدت بیست ثانیه بذارید داخل ماکروفر تا گرمه بشه بعد میتونید با یه پنبه این معلول رو بزنید روی ناخن هاتون و یا ناخن هاتون رو به مدت ده دقیقه داخل این ترکیب قرار بدید.

فراموش نکنید که انجام این کار به صورت روزانه میتونه براتون نتیجه بخش باشه نه با انجام یه بار! همچنین برای این که ناخن هاتون برق بزنه و در عین حال محکم باشه هم میتونید یه لیمو رو برش بدید و یه تیکه از اون رو روی ناخن هاتون به صورت روزانه بمالید تا اثرش رو بعد از گذر یه مدت با چشم های خودتون ببینید.

ناخن46464

استفاده از روغن نارگیل برای افزایش رشد ناخن ها 

روغن نارگیل سرشار از مواد مغذی هست که وقتی صحبت از یه راه حل خونگی برای رشد ناخن ها میشه با توجه به این مواد و خواص بینظیری که روغن نارگیل داره نباید از اون برای حل این موضوع غافل بشیم چرا که روغن نارگیل باعث مرطوب موندن، تغذیه و لطافت پوست و همچنین رشد سریع ناخن ها میشه و شما میتونید با استفاده روزانه و مکرر از این روغن به نتیجه ی دلخواهتون برسید.

همچنین باید بگیم که روغن نارگیل برای از بین بردن عفونت های قارچی روی ناخن هاتون هم میتونه بسیار موثر عمل کن، برای استفاده از اون برای ناخن هاتون باید یه مقدار روغن نارگیل رو به مدت چند دقیقه گرم کنید و بعد ازش برای ماساژ دادن ناخن ها و انگشتاتون استفاده کنید، میتونید این کار رو روزانه قبل از خوابتون انجام بدید.

ناخن64646

استفاده از سرکه ی سیب برای رشد ناخن ها در عرض یه هفته

اگر دنبال درمان های خونگی برای افزایش رشد ناخن هاتون هستید که خیلی زود هم بهتون نتیجه بده نباید از سرکه ی سیب غافل بشید چرا که سرکه ی سیب یکی از مواد موثر در افزایش رشد و سلامتی ناخن ها هستش چون این ماده دارای آهن، کلسیم، انواع ویتامین ها، پتاسیم، منیزیم و... هست که با این وجود برای ناخن هاتون مثل بمب عمل میکنه و اون ها رو از این رو به اون رو خواهد کرد.

همچنین باید بگیم که سرکه حاوی اسید مالیک و اسید استیک هست که سبب جلوگیری و حتی درمان عفونت ناخن میشن، برای استفاده از سرکه برای این منظور کافیه که مقدار مساوی از آب رو با این سرکه مخلوط کنید به مدت یه ربع ناخن هاتون رو درون این محلول قرار بدید و بعد با آب اون ها رو بشورید و به مدت یه هفته این کار رو روزانه انجام بدید تا شاهد تغییر فوق العاده تو ناخن هاتون باشید.

ناخن44644

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها