|

رونمایی از مستند زندگی علی انصاریان

فیلم مستند «آخرین قرار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید چاری با نگاهی به زندگی علی انصاریان ساخته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مراسم رونمایی از فیلم مستند «آخرین قرار» با حضور سازندگان، سینماگران و ورزشکاران و جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، در ابتدای این مراسم سعید چاری (کارگردان) با تشکر از شرایطی که برای نمایش این فیلم فراهم شده است گفت: من مستندهای زیادی ساخته‌ام اما این اولین مستندی بود که برای یکی از دوستان خودم ساختم و بیشتر یک کار دلی بود تا یاد علی انصاریان را زنده نگه‌ داریم و مطمئنم که علی انصاریان ما را امروز می‌بیند.

سردار محمد رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نیز با تشکر از سازندگان مستند «آخرین قرار» بیان کرد: علی انصاریان ورزشکار و هنرمندی مردمی بود که در دل جامعه با مردم بود و یک انسان ویژه بود و افرادی مانند علی انصاریان ویژگی‌ها داشت که قطعا من و بسیاری دیگر از افراد نداریم و به نوعی آنها جز مفاخر و الگوهای جامعه هستند.

وی ادامه داد: در دنیا ما را به نام ورزشکاران و هنرمندانمان می‌شناسند و ساخت مستندهایی مانند «آخرین قرار» باعث می‌شود که به یاد و شناخت چنین افرادی عمق بیشتری داده شود و کار بسیار ارزشمندی است زیرا آن هنرمند و ورزشکار کارهای خودش را کرده و نوشته است و با ساخت چنین مستندهایی این ما هستیم که در حال بازخوانی آن نوشته‌ها هستیم.

رویانیان با طلب آمرزش برای ورزشکاران و هنرمندان از دنیا رفته مانند علی انصاریان و مهرداد میناوند تاکید کرد که باید قدر هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت را بیشتر بدانیم.

5957701

5957700

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی