|

پرویز پرستویی کنار شماعی زاده ایستاد؛ این حمایت به فیلم مطرب ربط داره؟

defae parviz parastooyi az shamaei zade shayanews

جرم حسن شماعی زاده (کسب درآمد از شغل کثیف خوانندگی) دانسته شده است. اما آیا حمایت پرستویی از او ربطی به فیلم مطرب دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در میان بحث و جنجال هایی که برخی از اوقات در میان هنرمندان رخ می دهد، رفتار های حمایتی آنان نیز گاهی چنان برجسته و پر سر و صداست که توجه همه را به خود جلب می کند. در همین راستا باید گفت که این روزها نام پرویز پرستویی در دفاع از حسن شماعی زاده، سر زبان ها افتاده است. 

شماعی زاده و پرستویی

پرویز پرستویی که به تازگی تصاویری از دادگاه طبری و حسن شماعی زاده منتشر نموده، از وقاحت متهمان اقتصادی سخن به میان آورده و با بیان جزییات ماجرا، از دستگاه قضا و تجدید نظر درخواست کرده که به حکم صادره علیه حسن شماعی زاده ورود نمایند. او که این جزئیات را پیرامون ماجرای مزایده منزل پدری همسر این خواننده دانست، صراحتا بیان داشت: واقعا روا نیست که هنرمندان آن زمان را کثیف بنامیم و اموالشان را مصادره کنیم! فکر نمی‌کنم این قضاوت و حکم خدا پسندانه باشد! بهتر نیست بجای اینکه این هنرمندان مظلوم را که در غربت بسختی شب و روز می گذرانند را تحت فشار بگذاریم، حقوق  حقه مردم را از حلقوم طبری ها و اربابانشان بیرون بکشیم؟ اینقدر باعث سرشکستگی و دلشکستگی این هنرمندان در غربت نشویم.

شماعی زاده و پرستویی

حمایت پرستویی از شماعی زاده و فیلم مطرب

این در حالی است که پرویز پرستویی، سال 1398 در فیلمی به نام مطرب ساخته ی مصطفی کیایی نیز نقش آفرینی نمود که سیر داستانی آن بیشتر پیرامون مشکلات برخی خوانندگان و موانعی که پس از دوره ای شهرت و سپس ممنوع الکاری تجربه می کنند می گردد. مشکلاتی که یا در صورت انتخاب به ماندن در ایران، آن ها را با اجبار سکوت مواجه می کند، یا باعث می شود که بعد از چندی به جهت ادامه ی فعالیتشان، مجبور به ترک خاک ایران شوند. 

همچنین در مورد حبیب محبیان نیز دیدیم که اگرچه در نهایت با ورودش به کشور موافقت شد، اما در عین حال در طول مدتی که عمرش به دنیا بود با مشکلات صدور مجوز و اجبار به سکوت دست و پنجه نرم نمود و نهایتا مدتی بعد از اینکه چشم از جهان فرو بست، طی اقدامی عجیب، شاهد پخش صدایش از رسانه های ملی بودیم. جزئیات این خبر را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

شماعی زاده و پرستویی

همانطور که بیان نمودیم اکنون نیز در کنار تمام موانع موجود برای فعالیت برخی خوانندگان که قضاوت درستی یا نادرستی آن ها بر عهده ما نمی باشد، مصادره ی خانه همسر شماعی زاده نیز دیده می شود.

لازم به ذکر است که پیش از این بارها حسن شماعی زاده خود در خصوص موضوع مصادره ی منزل پدری همسرش پس از حکم قاضی، اعتراض نموده است. جرم وی در این خصوص (کسب درآمد از شغل کثیف خوانندگی) دانسته شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی