|

پدر عصبانی که سر خواهران منصوریان را شکست؛ هرکس قصه را یکجور تعریف می کند

ووشو فدراسیون خواهران منصوریان

طی حمله ای که به فدراسیون ووشو شده است خواهران منصوریان دچار جراحت شده و هر یکی از طرفین این اتفاق ماجرا را متفاوت با دیگری بیان می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
3

 شایانیوز- در حالی که رقابت های ووشو در رده های سنی دختران کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری هستند، در تاریخ 30خردادماه پدر یکی از ووشوکاران بعد از شکست فرزندش، ضمن حضور غیر قانونی در سالن محل برگزاری مسابقات، اقدام به فحاشی و هتاکی به سمت مسئولان کمیته برگزاری می کند. در طی این جریان مداخله ی مسئولان حراست و نیروی انتظامی باعث خاتمه ی این اتفاق می شود.

 اما قصه دقیقا از چه قرار است؟ آنطور که از اخبار منتشر شده پیداست، احسان ده پهلوان صبح پنجشنبه ی گذشته به جهت مشکل به وجود آمده اقدام به مراجعه ی حضوری در فدراسیون ووشو می کند تا بتواند با پیگیری مسئولان مربوطه مشکل خود را حل نماید. این اقدام خود زمینه ساز مشکلی بزرگ تر شده و وی مدعی می شود که به سمت او و خانواده اش حمله صورت گرفته است.

طی این جریان و تماس و مصاحبه ی یکی از خبرگزاری های رسمی با پدر این دو ورزشکار، وی مدعی می شود که صبح پنجشنبه همراه با همسرش برای دریافت حق و حقوق قانونی شان قصد مراجعه به رئیس فدراسیون را داشتند که کارمندان با بیل  به سمت همسر وی حمله ور شده و با ضربه به سر او باعث چند دقیقه بیهوشی اش می شوند. بنا براین او نیز واکنش نشان داده و  با سنگ به شیشه های خوابگاه حمله ور می شود. وی در ادامه ی اظهارات خود بیان داشت که در ضمن این جریان خواهران منصوریان که داخل فدراسیون حضور داشتند به او و خانواده اش بی احترامی کلامی کرده و با شمشیر تالو به سمت آنها حمله ور شده اند. این در حالی است که به گفته ی ده پهلوان وی خواستار بازگردانی وجه خود به مبلغ 500 میلیون بوده که مدعی است اسناد آن در قالب چت و ووییس و شماره حساب هایی که اثبات می کنند این پول واریز شده است موجود می باشد. لذا بعد از این اتفاق به شهرستان نهاوند رفته و از طریق مراجع قانونی پیگیر شکایت خود خواهد شد. وی همچنین مدعی شد که در طی این درگیری گردنبند همسرش نیز مفقود شده است.

ده پهلوان در ادامه ی توضیحاتش اضافه کرد که ابتدا خودش از سجادی شاکی بوده زیرا به او قول داده است که دیگر حق او و دخترانش ضایع نشود اما از آنجایی که همچنان شاهد بی عدالتی در ورزش است و این را حق دختران خود نمی داند که با وجود  ادامه تحصیل غیر حضوری در سال گذشته با چنین مشکلی مواجه شوند، لذا درخواست دارد فیلم مسابقه را مورد کارشناسی قرار دهند و اگر همچنان حق را با او و دخترانش ندانستند، بعد از این دیگر خودش نخواهد گذاشت که فرزندانش ورزش حرفه ای را در این رشته ادامه بدهند

بیانیه ی فدراسیون ووشو در خصوص درگیری ایجاد شده

پس از اظهارات ده پهلوان، پدر معترض دختران ووشو کار، فدراسیون ووشو بیانیه ای را صادر می کند که درادامه به خلاصه ای از آن خواهیم پرداخت.

طبق این بیانیه گفته شده است که ده پهلوان به همراه دختران و همسر خود و چند مرد، در تاریخ یک تیرماه 1402 به محل فدراسیون ووشو حمله کرده و علاوه بر وارد کردن خسارات به اموال فدراسیون، اقدام به  درگیری با سرپرست اردوی تیم ملی ووشو مردان نیز نموده و باعث ایجاد جراحاتی در وی می شوند. ده پهلوان و خانواده اش که در روز تعطیلی کاری فدراسیون به این محل حمله نموده بودند وارد طبقات می شوند.  نگهبان فدراسیون و سرپرست اردوی تیم ملی ووشو مردان که در محل حادثه حاضر بودند با دیدن این صحنه به محل اتاق ریاست رفته تا ده پهلوان را به بیرون فدراسون راهنمایی نمایند. در ادامه  ده پهلوان به سمت سرپرست اردو حمله ور شده اما با دخالت مربیان تیم این درگیری  خاتمه می یابد. لذا لازم به ذکر است که طبق این بیانیه همسر ده پهلوان نیز با چوب دستی به سمت نگهبان و سرپرست تیم ملی حمله نموده و با زمین انداختن خود مدام از فرزندانش می خواهد که از این صحنه ها فیلمبرداری کنند. در ادامه ی این بیانیه آمده است که ده پهلوان پس از حمله به دفتر ریاست فدراسیون ووشو، به طبقه ی اول مراجعت نموده و پس از آگاهی از استقرار دختران ملی پوش در خوابگاه آکادمی ملی ووشو، سعی بر حمله به آنجا داشته که با دخالت مربیان به بیرون از محل رانده می شود. اما قصه در همین جا خاتمه نیافته و وی به همراه همسر و فرزندان خود در محوطه ی فدراسیون حاضر شده و با سنگ به سمت خوابگاه سعی در شکستن شیشه ها کرده و در نتیجه این حرکت باعث آسیب شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان می شود. این در حالی بوده که وی مدام با توهین کلامی و به کار بردن الفاظ رکیک مسئولان فدراسیون و خواهران منصوریان را خطاب قرار داده است  که البته تصاویر و صدای وی جهت پیگیری قضایی موجود می باشد.

در این بیانیه همچنین ذکر شده است که هیچگون حمله وهتک حرمتی از جانب فدراسیون به سمت ده پهلوان و خانواده وی صورت نگرفته و صرفا خود ایشان اقدام به "برهم زدن نظم" و "ورود به عنف" داشته اند.

همچنین اظهارات ده پهلوان که توسط مصاحبه ی وی با  یک خبرگزاری رسمی منتشر شده است تهمت و افترا دانسته شده که فدراسیون ووشو این موضوع را نیز از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد کرد.

در پایان این بیانیه فدراسیون ووشو از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی که محل برگزاری اردوهای تیم ملی و ساختمان اداری فدراسیون ووشو می باشد درخواست نمود که جهت حفظ امنیت مجموعه و ورزشکاران دقت نظر بیشتری داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اکبر اهواز ارسالی در

    باسلام خدمت مسئولان ورزشی ووشو و فدراسیون

  • صمد امیدی ارسالی در

    اگه حق با اون ده پهلوان هم باشه فدراسیون وشو که نمیان بگن حق با اونا بوده

  • فرهنگ ارسالی در

    متاسفانه

  • نادی ارسالی در

    .قهرمان جهان 😫😫😫

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی