|

(عکس) غوغای عکس‌های خصوصی از جشن تولد «جاستین بیبر»

جاستین بیبر در کنار بیلی آیلیش عکس جدیدی از تولدش منتشر کرده، با تِم بادکنک‌های رنگارنگ که تِم غالب تولد هم بوده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عکس‌های جشن تولد جاستین بیبر تمامی ندارد و او حالا عکسی از خودش در کنار بیلی آیلیش منتشر کرده، با تِم بادکنک‌های رنگارنگ که تِم غالب تولد هم بوده.

جاستین دِرو بیبر خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده چند ساز کانادایی است.

او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن آهنگ های دیگر در یوتیوب، در بین کاربران آن وبگاه محبوب شد و توسط اسکوتر براون شناخته شد، و در سال ۲۰۰۸ با بستن قراردادی با آربی‌ام‌جی رکوردز، به صنعت موسیقی وارد شد.

نخستین ای‌پی بیبر با عنوان دنیای من که در اواخر ۲۰۰۹ منتشر شد، او را به نخستین هنرمندی تبدیل کرد که هفت ترانه از نخستین آلبومش وارد جدول ۱۰۰تای داغ بیلبورد می‌شود.

در خلال این سال‌ها صدای بیبر کم‌کم با افزایش سن بالغ‌تر شده و وی از سبک موسیقی «تین پاپ» فاصله گرفت و بیشتر به سمت سبک «رقص الکترونیک» گرایش پیدا کرد.

چهارمین آلبوم استودیویی وی با نام هدف در نوامبر ۲۰۱۵ منتشر شد. این آلبوم تبدیل به موفق‌ترین آلبوم وی تا آن زمان شد و سه تک‌آهنگ «منظورت چیه؟»، «متأسف» و «خودت را دوست داشته باش»، در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد به رتبهٔ یک رسیدند. این اولین بار در طول دوران کاری بیبر بود که تک‌آهنگی از وی شماره یک می‌شود.

از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ بیبر هیچ آلبومی منتشر نکرد و فقط چندین تک‌آهنگ موفق به همراهی خواننده‌های دیگر منتشر کرد. از جمله این تک‌آهنگ‌ها، تک‌آهنگ «دسپاسیتو» است.

وی در سال ۲۰۱۸ با هایلی بالدوین، مدل اهل آمریکا ازدواج کرد و مراسم عروسی‌شان را در سپتامبر ۲۰۱۹ در بلوفتون، کارولینای جنوبی برگزار کردند. پس از گذشت ۵ سال از انتشار چهارمین آلبوم بیبر؛ پنجمین آلبوم استودیویی وی به نام تغییرها در فوریهٔ ۲۰۲۰ منتشر شد.

تا سال ۲۰۲۰ بیبر توانسته با فروش ۱۵۰ میلیون نسخه از آثارش به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان جهان تبدیل شود.

آقا و خانم خواننده، عکس مشترک بیرون دادند

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی