|

جدل لفظی افشین آذری و زائور کمال در شبکه آذربایجان؛ آذری کیست؟

زائور کمال روی آنتن زنده گفتگوی خود با افشین آذری وی را متهم به داشتن رفتارهای توهین آمیز با خود می کند.

لینک کوتاه کپی شد

افشین آذری، خواننده ی تبریزی که به یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی در کشور آذربایجان دعوت شده بود، در میانه ی برنامه از سوی مجری اخراج شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ در این برنامه مجری آذربایجانی، زائور کمال روی آنتن زنده گفتگوی خصوصی خود با افشین آذری درباره ی سایر خوانندگان ایرانی را افشا و آذری را متهم به داشتن رفتارهای توهین آمیز با خود می کند. پس از درگیری لفظی کوتاهی، زائور کمال، افشین آذری را از استودیو برنامه اخراج می کند.

افشین آذری سپس در برنامه ی تلویزیونی دیگری حضور پیدا و از خود دفاع کرد. او زائور کمال را متهم به دروغگویی کرد و گفت این مجری به خاطر دریافت پول از هنرمندان ایرانی، آغوش خود را بر روی ایرانی‌ ها باز می‌ کند.

پس از این اتفاق، نایب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان اعلام کرده است که با زائور کمال، مجری برنامه تلویزیونی به دلیل بی‌ احترامی به افشین آذری برخورد خواهد شد. وی از برخورد ناشایست مجری شبکه arb آذربایجان با افشین آذری اظهار تأسف کرده و افزوده است: «اقدامات تنبیهی لازم لحاظ شده و به اطلاع افکار عمومی رسانده خواهد شد.»

اما افشین آذری کیست؟

افشین آذری متولد سال ۱۳۶۴ در تبریز و فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره تهران است.

وی پسر مرحوم احد آذری و برادر زاده ی حسین آذری از بزرگان موسیقی آذربایجان ایران است.

یادگیری موسیقی را از ۳ سالگی نزد پدرش مرحوم احد آذری آغاز کرد. همزمان با فعالیت در نزد پدر، پیش استاد زاون (ارمنی) ویلن را آموخت. او به غیر از ویلن به نواختن سازهای دیگری مانند پیانو، قارمون، گیتار و سازهای ضربی هم می پردازد.

اولین آلبوم خود را در سال ۸۹ وارد بازار کرد. آلبوم های دوم و سوم آذری با همکاری خواننده ی خانمی به نام نسیم تهیه شدند که نزد خود او آموزش دیده بود.

آذری که به تنظیم آهنگ هم نیز می پردازد با خوانندگان مشهوری همچون احسان خواجه امیری و بابک آزرم در این زمینه همکاری داشته است.

اولین کنسرت افشین آذری در سال ۹۴ در تبریز برگزار شد و از آن زمان اجراهای زنده ی او در چندین شهر بزرگ ادامه پیدا کرد. آذری چند باری هم در سالن های بزرگ تهران کنسرت داشته است. او اجراهایی هم در تلویزیون کشور آذربایجان داشته است.

افشین آذری متأهل است و یک دختر و یک پسر دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها