|

آتش زدن زانتیا در محاصره تکاوران پلیس توسط 3 قاچاقچی

سه قاچاقچی موادمخدر که پس از ناکامی در فرار از دست ماموران، خودروی زانتیای خود را به آتش کشیدند، به دام افتادند.

لینک کوتاه کپی شد

سه قاچاقچی موادمخدر که پس از ناکامی در فرار از دست ماموران، خودروی زانتیای خود را به آتش کشیدند، به دام افتادند.

ماموران پاسگاه انتظامی «هنزاء رابر» هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی زانتیا مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور توقف دادند اما راننده خودرو با بی‌توجهی به فرمان ایست نیروهای پلیس، به سرعت از محل متواری شد که در این هنگام ماموران خودرو را تعقیب کردند و پس از مسافتی، متهم بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو کرد.

در ادامه باهماهنگی ماموران و همکاری آتش نشانی خودرو خاموش شد . پس ازخاموش شدن آتش و بازرسی، ماموران ۸۰ کیلوگرم تریاک از خودرو کشف کردند و در این زمینه پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان به مرجع قضایی تحویل شدند.

بنابراین گزارش، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل۹۸۷ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش « زهکلوت » خبر داد.

بیشتر بخوانید:(عکس) ماجرای قتل فجیع ریحانه عامری با تبر به دست پدرش واقعیت دارد؟

نامادری عسل کوچولو را آنقدر شکنجه داد تا به قتل رسید + عکس

 

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران یگان تکاوری۱۱۵بخش«زهکلوت»با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر از محدوده استان های جنوبی به مرکز کشور باخبر و طی یک عملیات شبانه در چند نقطه از محور «دلگان-زهکلوت» مستقر شدند. وی ادامه داد: سه شنبه شب یکی از گروه های مستقر در این محور به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شد و به آن دستور ایست داد، اما سرنشینان این خودرو اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند و پس از مواجهه با آتش پر حجم ماموران با به جا گذاشتن خودروی خود در تاریکی شب از دید ماموران خارج شدند.

وی با اشاره به کشف ۹۸۷ کیلوگرم تریاک از خودروی قاچاقچیان مسلح تصریح کرد: هر چند که طی این عملیات شبانه سوداگران مرگ برای فرار از قانون همچون تاریکی اعمال پلید خود به ظلمت و تاریکی شب متوسل شدند اما به لطف الهی با انجام تحقیقات و استعلامات بعدی به اطلاعات خوبی دست پیدا کردیم که منجر به شناسایی و دستگیری آن ها می شود.

منبع:رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها