|

اسامی 11 ابر بدهکار بانکی که همتی لیست آن را به رئیسی داد

اسامی 11 ابر بدهکار بانکی

اسامی 11 بدهکار بانکی که همتی در مناظره سوم تحویل رئیسی داده بود در فضای مجازی منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

علی نادری، فهرست 11 بدهکار بانکی که نامزد انتخابات1400 در مناظره روز گذشته به رئیسی تحویل داده بود را منتشر کرد.

14000323000628456229637110

سید محمد صدر هاشمی نژاد کیست؟

سید محمد صدر هاشمی نژاد متولد سال ۱۳۲۹ در شهر هنزاء، شهرستان رابر، استان کرمان است. هنزاء جایی است در کوهستان هزار بین جیرفت و رابر. خانواده اش یکی از خانواده های معمولی اما با فرهنگ بودند. تا دیپلم را در کرمان خواند و بعد در رشته‌ی مهندسی دانشکده فنی تبریز مشغول تحصیل شد.

وی از مؤسسان اولین بانک خصوصی کشور (اقتصاد نوین) و رئیس هیأت‌مدیره‌ی همان بانک است. مدیر عامل شرکت توانمند ساختمانی استراتوس بوده و در زمینه‌ی ساختمان‌سازی و بازرگانی از بزرگان به شمار می‌رود.

رستمی صفا کیست؟

محمد رستمی صفا از پیمانکاران قدیمی شرکت ملی گاز است که در دوران کاری خود نیز مرتکب تخلفات مالی از جمله پرداخت رشوه و گردش غیر قانونی وجوه در سیستم بانکی برای دریافت وام شده بود. وی البته کماکان با شرکت ملی گاز کار می کند و می توان از انتقال خط لوله گاز عسلویه به زاهدان به عنوان یکی از کارهای اخیر آو نام برد. مدیر عامل و رییس هیات مدیره چند شرکت معظم مرتبط با صنایع گاز نیز بوده و هست. 

وی از بدهکاران سنگین بانک پارسیان بوده و هست و با اخذ وام از این بانک مبلغ 293 میلیارد تومان از وجوه خود بانک برای خرید بانک هزینه کرد!

محمدجواد اقدامیان کیست؟

محمدجواد اقدامیان، مالک برندهای مشهوری همچون «ویستا و ینا بست» هفتمین دریافت‌کننده بیشترین تسهیلات از بانک سرمایه است.

اقدامیان با هشت شرکت وینابست، ویستابست، آتیه‌سازان سارا، پارت پولاد، ساران کالا، مهندسی همراهان فناوری اطلاعات، پلیمر پلاست پارس و تهران تولید توانسته طی سال‌های ۸۶ تا ۹۱ هشت فقره وام از بانک سرمایه دریافت کند که براساس آخرین صورت مالی بانک سرمایه، وی در پایان سال ۹۷ درمجموع حدود ۵۱۱ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به بانک سرمایه بدهکار بوده است. اقدامیان درمجموع ۱۹۵ میلیارد تومان وثیقه نزد بانک سرمایه دارد که ۹۸ میلیارد تومان آن چک بانکی، ۸۷ میلیارد تومان سفته و ۱۰ میلیارد تومان نیز سند ملکی است.

هوشنگ فلاحتیان​ کیست؟

هوشنگ فلاحتیان زاده۱۳۳۶ اصفهان سیاست مدار و مدیر اجرایی ایرانی است، که هم‌اکنون در دولت دوازدهم بعنوان معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت فعالیت می‌کند. وی پیش‌تر در دولت یازدهم،به عنوان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی مشغول به فعالیت بوده است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی مکانیک با کسب رتبه نخست از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با کسب رتبه نخست از مؤسسه تحقیقات و مدیریت می‌باشد. فلاحتیان فعالیت خود را از جهاد سازندگی استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرد وی پس از اتمام خدمت مقدس سربازی در وزارت نیرو استخدام گردید و پس از فعالیت در پست های مختلف کارشناسی ، ریاست نیروگاه هسا را برعهده گرفت و تا سال ۱۳۸۴ در سمت‌هایی چون مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر فعالیت نموده است . فلاحتیان در فاصله سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان بودواز ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ نیز معاونت امور برق و انرژی وزارت نیرو را برعهده داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    اینا فقط به بانک بدهکار نیستن. به مردم هم بدهکارن.
    شرکت اطلس خودرو وابسته به آقای گرامی سال ۹۶ خودروهایش را پیش فروش کرده و الان هنوز در سال ۱۴۰۰ مشتریان با وجود آنکه حتی بعضا پول خودرو را تمام و کمال پرداخت کردن، خودرو را تحویل نگرفتن. پرونده ایشان در شعبه ۱۳ جرایم اقتصادی به ریاست قاضی توانگر در جریان هست ولی چه فایده، هنوز حکمی صادر نشده است. این یه نمونه از ظلمی هست که به مردم وارد شده ولی اسامی این دزدان فقط در شبهای مناظره و آن هم برای جمع آوری رای بیشتر پخش می شود و نه برای گره گشایی از مشکلات مردم.

  • محمد ارسالی در

    مرگ بر فاسدین حاکم
    مرگ بر حاکمان فاسد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی