|

وضعیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی چه شد؟پرداخت ۶ هزار میلیارد چیست؟

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مددجویان در سال جاری پرداخت شد

لینک کوتاه کپی شد

صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص کم کاری بانک‌ها برای پرداخت وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: کمیته امداد حضرت امام(ره) منابع تبصره۱۶ خود را سال قبل هزینه کرده بود که در جلسات برگزار شده منابع کافی در اختیار کمیته امداد قرار دادیم و بانک‌های عامل متعهد شدند همکاری جامع و لازم داشته باشند و فکر می‌کنم ظرف سه ماه آینده در حوزه کمیته امداد هم شاهد شکوفایی باشیم.

وی همچنین در مورد معوقات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: در حال بررسی هستیم. از شهریور امسال افزایش ۴۰درصد مستمری این مددجویان را اعمال کردیم که کمکی به معیشت آن‌ها می‌شود. در مورد معوقات نیز به محض تامین اعتبار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در حال پیگیری هستیم.

وزیر کار همچنین در مورد تاثیر تغییرات دهک‌بندی گفت: صدک‌بندی کار امروز نیست و از گذشته بوده و امروز هم وجود دارد. امکان دارد با این کار برخی که در دهک بالا هستند به دهک پایین بیایند و برخی هم که دهک پایین‌تر هستند بالاتر بیایند.

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مددجویان در سال جاری پرداخت شد

از طرفی فاضلیان با اشاره به تازه‌ترین آمار بانک مسکن گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۲۵ مهرماه، ۱۱ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی کشور پرداخت شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۴ هزار و ۸۱۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی با مبلغی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد و تعداد ۵۰۳۹ فقره تسهیلات با مبلغی بیش از ۴ هزار میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ن ارسالی در

    سلام پس معوقات ششماه اول سال که فقط بیست درصد افزایش دادند در صورتی که باید چهل درصد افزایش باشد ولی شش ماه اول را با افزایش بیست درصدی تمامش کردند و ...پس بیست درصدی که پرداخت نشد تکلیفش چی میشود

  • ن ارسالی در

    معوقات شش ماه اول مدد جویان کمیته و بهزیستی را مسوول هستند واریز کنند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها