|

افزایش رقم واریزی برای مستمری بگیران و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی!

کمیته امداد و بهزیستی

واریز معوقات ۵ ماهه آغاز شد خبر مهم برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

لینک کوتاه کپی شد
11

افزایش رقم  مستمری مددجویان  همواره از بحث های پر چالش دولت ها بوده است.دولت اعلام کرده است که  مستمری مددجویان  از مهر ماه قرار است افزایش داشته باشد. مستمری مدد جویان   واریز معوقات از طرف دولت برای گذران زندگی این افراد است.  مستمری مدد جویان  برخی گروه ها با افزایش حق پرستاری نیز همراه است

از طرفی مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی باید در هفته پیش رو منتظر واریز مابه التفاوت افزایش مستمری ۵ ماهه خود باشند. از ماه گذشته مستمری بهزیستی و کمیته امداد با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شد و قرار است به زودی مابه التفاوت ۵ ماه گذشته سال هم پرداخت شود.بر اساس جدیدترین خبرها قرار است به محض اختصاص اعتبارات مورد نیاز از سوی دولت به حساب آنها واریز می شود.حالا باید منتظر ماند تا اعتبارات لازم از سوی دولت تامین شود و ما به التفاوت حقوق آنها به زودی واریز شود. این احتمال وجود دارد که از امروز واریزی افزایش مستمری صورت گیرد.

ومعاون اشتغال کمیته امداد همچنین به سرانه تسهیلات اشتغال گفته است امسال نیز با توجه به افزایش تکلیف ایجاد اشتغال، سرانه ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که امیدواریم از طریق صندوق امداد ولایت این میزان اعتبار را برای برخی از مشاغل افزایش دهیم.

همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته از منظر خودمان تلاش کرده‌ایم مغلوب فضای بروکراسی اداری، کارتابل‌ها و جریانات اداری نباشیم و 4 رویکرد برای سازمان طراحی شده است؛ در ارتباط با بهره‌وری و شفافیت اقداماتی انجام شده و در حوزه بهره‌وری تلاش شده از منابع موجود سازمان درست استفاده شود؛ در حوزه شفافیت هم اقدامات موثری انجام شده و در این مدت تلاش شده شفافیت را تسریع و توسعه دهیم و مشخص شود که مناطق تاریک شهری و روستایی، مناطق کم‌برخوردار کدامند همچنین همکاران ما در دو سال گذشته به این مناطق سرکشی کرده‌اند در قالب‌های مختلف به وضعیت مددجویان رسیدگی کرده‌اند؛ براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری سرلوحه کار ما کرامت ‌بخشی است تا جامعه هدف از حقوق خودشان مطلع شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها