|

بیشترین و کمترین بازدهی هفتگی نمادهای بازار سهام

بورس در هفته ای گذشت؛ معرفی بهترین و بدترین سهم های بازار

بازار سهام در حالی هفته دوم خردادماه را به پایان رساند که شاخص کل بورس 3.2 درصد عقب‌نشینی کرد و شاخص هم‌وزن نیز 3.45 درصد پایین رفت.

لینک کوتاه کپی شد

بررسی معاملات هفته دوم خردادماه نشان می‌دهد، بازار سرمایه هفته متعادلی را پشت سر گذاشته و پرتفوی هفتگی عموم بازار را با نوسان روبه‌رو کرده است. شاخص کل بورس تهران که هفته جاری را در ارتفاع 2 میلیون و 345 هزار و 967 واحد آغاز کرده بود، با تجربه سه روز ریزش در طول هفته، تا سطح 2 میلیون و 271 هزار و 42 واحد کاهش یافت تا افت 3.2 درصدی را ثبت کرده باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ شاخص هم‌وزن نیز در طول این هفته افت بیشتری را نسبت به شاخص کل بورس ثبت کرد؛ به نحوی که از ارتفاع 792 هزار و 905 واحد در ابتدای معاملات هفته به سطح 765 هزار و 508 واحد در روز چهارشنبه رسید و افت هفتگی 3.45 درصدی را ثبت کرد.

حال باید دید این کاهش ارتفاع نماگرهای بورس تا کجا ادامه دارد و بورس چه زمانی دوباره سبز می‌شود؟

بیشترین بازدهی هفته

معاملات این هفته بازار نشان می‌دهد با وجود نزولی بودن عموم بازار، برخی سهم‌ها توانستند برخلاف نماگرهای بورس رفتار کنند و تا حدودی به ارزش خود بیفزایند. اما در این میان «وتوسکا» توانست رشدی بیش از 38 درصدی را در این هفته به ثبت برساند.

نماد ثامان نیز در این میان توانست گلیم خود را از آب بیرون بکشد و رشد 28 درصدی را در این بازار سرخ به سهامداران هدیه دهد. تحلیل تکنیکال سهم نشان می‌دهد سطوح 27 هزار 790 و 46 هزار و 470 ریال مهم‌ترین حمایت و مقاومت پیش روی سهم هستند.

1

بیشترین کاهش هفته

نگاهی به معاملات بورس در هفته دوم خرداد نشان می‌دهد که عموم بازار سهام در طرف منفی، نوسان داشتند. البته خنصیر با افت 20 درصدی، بدترین عملکرد را در میان سهم‌های سرخ بازار ثبت کرد و به هزار و 603 تومان رسید.

سطح هزار و 541 تومان مهم‌ترین حمایت شناسایی شده سهم برای جلوگیری از افت بیشتر ارزش سهام خنصیر است.

ثپردیس و فپنتا نیز حدود 18 درصد کاهش قیمت داشتند و به حمایت‌های خود نزدیک‌تر شدند.

23

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها