|

جزئیات تازه از قتل فجیع زن جوان اهوازی و گرداندن سر او در شهر

همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده را دستگیر کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

مرد جوانی در اهواز پس از بریدن سر عروس ۱۷ ساله ی خود، با خوشحالی آن را در خیابان چرخاند!

ساعت ۱۵ بعد از ظهر شنبه ۱۶ بهمن ماه، مرد جوانی جلوی چشمان وحشت زده ی مردم سر زنش را در میدان کسایی خشیار اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و فرار کرد.

بلافاصله این جنایت هولناک از سوی اهالی وحشت زده میدان کسایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اهواز گزارش داده شد.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

ماموران پلیس در صحنه ی جنایت با جسد دختر ۱۷ ساله‌ ای مواجه شدند که داخل یک خانه سرش از بدن جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده بود.

قتلناموسی-768x431

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی پدرش به ایران بازگردانده شده و به دست همسر و برادر شوهرش که هر ۲ پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.

بررسی‌ های لحظه به لحظه مشخص کرد، برادر قاتل پا‌های مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده بود و عاملان جنایت پس از گرداندن سر مقتول جلوی چشمان مردم در خیابان به مکان نامعلومی متواری شدند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی کردند.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی مخفیگاه متهمان شدند و ساعت ۱۸ عصر دیروز قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس ویژه قتل، جسد دختر جوان برای بررسی‌ های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عاملان جنایت برای کشف ابعاد پنهان این قتل در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.

متأسفانه فیلم های تکان دهنده ای از این حادثه ی هولناک نیز در فضای مجازی منتشر شده که در آن قاتل در حالی که در یک دست سر بریده ی مقتول و در دست دیگر چاقو دارد لبخند زنان از مقابل دوربین عبور می کند!

4641250

عباس حسینی پویا، دادستان اهواز در تشریح علت قتل دختر ۱۷ ساله اهوازی که بعد از ظهر شنبه اتفاق افتاد، اظهار کرد: «ظاهراً این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یک سری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر وی شده است.»

وی با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است، افزود: «پدر مقتول دختر خود را به ایران بازمی‌ گرداند و زمانی که همسر دختر جوان متوجه حضور همسرش در اهواز می‌ شود جرأت پیدا می‌ کند و برای کشتن وی اقدام می‌ کند.»

دادستان اهواز گفت: «اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده را دستگیر کردیم و در بازداشت به سر می‌ برند.»

حسینی تصریح کرد: «قطعاً به شدت با متهمین برخورد خواهد شد چرا که علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملاء عام نیز جرم است.»

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخورد دستگاه قضا با افرادی که از این حادثه فیلم گرفته و منتشر می‌ کنند چگونه است، بیان کرد: «قطعاً اگر ثابت شود افرادی تعمداً اقدام به انتشار این فیلم‌ ها کرده‌ اند بازداشت خواهند شد.»

حسینی افزود: «به اداره آگاهی دستور می‌ دهیم که افرادی را که با انتشار این فیلم‌ ها تعمدی سبب تشویش اذهان عمومی شده‌ اند را شناسایی کنند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی