|

قیمت انواع سکه امروز شنبه 25 دی؛ طلای دست دوم با احتیاط بخرید!

قیمت انواع سکه در بازار امروز شنبه 25 دی ماه کاهش یافت. در بازار امروز هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 205 هزار تومان ارزش گذاری شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت سکه امامی در نیمه اول معاملات امروز شنبه 25 دی ۱۴۰۰ با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز پنجشنبه به ۱۲ میلیون و 200 هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز با 50 هزار تومان کاهش 11 میلیون 950 هزار تومان معامله شد.

انواع سکه قیمت امروز قیمت روز معاملاتی گذشته
سکه امامی 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 280 هزار تومان
طرح قدیم 11 میلیون و 950 هزار تومان 12 میلیون تومان
نیم سکه 6 میلیون 680 هزار تومان 6 میلیون 700 هزار تومان
ربع سکه 3 میلیون 750 هزار تومان 3 میلیون و 780 هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و 250 هزار تومان دو میلیون و 250هزار تومان

در بازار هر قطعه نیم سکه بهار آزادی هم با 20 هزار تومان کاهش 6 میلیون 680 هزار تومان قیمت گذاری شد و هر سکه ربع بهار آزادی هم 3 میلیون و 750 هزار تومان خورد.

هر گرم طلای 18 عیار هم امروز شنبه 25 دی یک میلیون و 205 هزار تومان قیمت گذاری شد.

حذف قانون مالیات بر ارزش افزوده چه تاثیری بر بازار طلا دارد؟

رئیس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی این بود که با اجرای قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده در طلا، جواهر و پلاتین و کاهش قیمت طلا و جواهر میزان تقاضا و خرید مردم افزایش پیدا کند، اما با توجه به تغییرات و نوسانات قیمت ارز طی چند روز گذشته و تاثیر آن بر قیمت طلا ترجیح مصرف‌کننده نهایی صبر کردن است، زیرا امکان تداوم کاهش قیمت‌ها همچنان وجود دارد.

برای خرید طلای دست دوم مراقب باشید!

به نظر می‌رسد فروش طلای دست دوم نسبت به طلای نو بازار بهتری دارد. اگر چه نباید برای فروش طلای دست دوم اجرتی دریافت شود اما برخی فروشندگان برای اینکه سود بیشتری عایدشان شود از طلای دست دوم هم اجرت دریافت می‌کنند.

در این مورد رئیس اتحادیه طلای کرج گفت: با اشاره به استقبال مردم از خرید سکه گفت: با توجه به روند کاهشی قیمت طلا اکنون برخی سرمایه‌گذاران سکه و طلای آب شده می‌خرند.

پیش‌تر، سید مهدی تاجداران، رئیس اتحادیه طلای بابل گفته بود: فضای عجیبی در بازار طلا ایجاد شده است. متاسفانه برخی طلافروشی‌ها مصنوعات طلا با عیار ۱۳ را به جای طلاهای ۱۸ عیار با ترفند طلای کم اجرت به مردم می‌فروشند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی