|

برنامه های چهار وزیر پیشنهادی تحت بررسی

مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه وزرای پیشنهادی کشور و دفاع در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا مرحبا در خصوص نشست شب گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیسیون شب گذشته میزبان باغ‌گلی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بود، وی در ابتدای نشست به ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خود پرداخت.

 به گزارش «شایانیوز»، وی افزود: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم ضمن بررسی برنامه‌ها مسائلی را در خصوص عدالت آموزشی، کیفیت بخشی به آموزش در مدارس دولتی، حفظ کرامت معلمان، رتبه بندی معلمان، ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و حل مشکلات موجود در آموزش و پرورش بیان کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ادامه جلسه، کمیسیون میزبان زلفی گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری بود وی در این نشست برنامه‌های خود را برای اعضای کمیسیون تبیین کرد.

مرحبا خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حضور گزینه پیشنهادی وزارت علوم ضمن تاکید بر تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی انتقاداتی در خصوص نحوه پذیرش دانشجو، ایرادات کنکور در شایسته گزینی، وضعیت دانشگاه آزاد، کیفیت آموزش در برخی از دانشگاه‌ها خصوصاً دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی، تحول در دانشگاه‌ها و آمایش نیروی انسانی و عدم توجه به مناطق محروم مطرح کردند.

وی یادآور شد: در ادامه این نشست احمد وحیدی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت کشور با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس برنامه‌های خود را برای مدیریت وزارت کشور ارائه کرد. وی برنامه‌های خود را در خصوص تمرکززدایی و افزایش اختیارات استانداری‌ها، مدیریت شایسته تقسیمات کشوری و نحوه اجرای انتخابات‌، اصلاح سیاست‌های انتخاب استاندار، ضرورت شایسته گزینی و استفاده از ظرفیت‌های محلی برای انتخاب فرمانداران، مسائل مربوط به اتباع بیگانه، تقویت و تأمین تجهیزات نیروی انتظامی مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: آخرین مهمان نشست شب گذشته کمیسیون اقتصادی محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود که وی در ابتدا گزارشی از برنامه‌های خود برای مدیریت این مجموعه ارائه کرد همچنین تقویت بنیه دفاعی کشور و بهبود خدمات رسانی به نیروهای مسلح از جمله محورهای اصلی برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع بوده که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گفت.
منبع: ایمنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها