|

توئیت جدید ایلان ماسک

توئیت تازه ایلان ماسک بیت کوین را چقدر صعودی کرد؟

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا بار دیگر با توئیت خود فضای بازار رمزارزها را به هم ریخت.

لینک کوتاه کپی شد

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا بار دیگر با توئیت خود فضای بازار رمزارزها را به هم ریخت.

در حالی که مدتی بود دوج‌کوین، به توئیت‌های ماسک واکنشی نشان نمی‌داد، این بار اما یک توئیت ایلان ماسک در مورد پسرش، موجب شد تا قیمت بیت‌کوین برای مدتی روندی صعودی به خود بگیرد و طی ۲ ساعت بیش از ۵ درصد رشد کند. با این حال در حال حاضر معاملات این رمزارز به صورت متعادل دنبال می‌شود و بازدهی یکروزه دوج در زمان نوشتن این گزارش کمتر از منفی یک درصد بوده است.

ایلان ماسک که امروز در حال توئیت کردن در مورد میم‌های مختلف بود. گفتگوی خود را با پستی طنز از شخصیت برومیر در ارباب حلقه‌ها شروع کرد و در نهایت با توئیتی در مورد دوج و پسرش، فعالیت امروز خود را پایان داد.

ایلان در مورد پسرش «لیل ایکس» توئیتی زد. کسی که قبلا در موردش گفته بود که مالک دوج‌کوین است. ایلان ماسک امروز در پاسخ به یک شوخی در مورد لیل ایکس که در دستان خود دوج داشت، توئیت کرد: « لیل ایکس مانند یک قهرمان دوج را نگه می‌دارد. او تا حالا حتی یکبار هم کلمه «فروش» را به زبان نیاورده است».

در پی این اظهارات دوج‌کوین در بازه زمانی یک ساعته دو کندل سبز بلند زد و بیش از ۴ درصد رشد کرد.

در حال حاضر هر دوج‌کوین قیمتی بیشتر از ۱۸ سنت دارد و این در حالی است که ارزش بازار این رمزارز بیش از ۲۴ میلیارد دلار است. دوج‌کوین که در یک سال اخیر حدود ۶۰۰۰ درصد بازدهی داشته در یک ماه گذشته ۴۲ درصد ارزان شده است.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها