|

حداقل حقوق بازنشسته تامین اجتماعی 30 سال سابقه 4 میلیون 200!

بر اساس اعلام رئیس سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان با ٣٠ سال سابقه از فروردین ١۴٠٠ به ۴ میلیون و ۲۰۰ تا ۴میلیون و ۳۰۰ هزار تومان…

لینک کوتاه کپی شد

ئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان کاهش برنامه های این سازمان برای هزینه های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی، کف حقوق دریافتی اقشار مستمری بگیر این سازمان از ابتدای سال ۱۴۰۰ را ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

مصطفی سالاری اظهار کرد: امیدواریم طی دو هفته آینده ٨٩ هزار میلیارد تومان طلب سازمان تأمین اجتماعی نیز تصویب و به عنوان منابع پایدار به منظور استمرار طرح متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان هزینه شود.

سالاری با تشکر از همراهی دولت با سازمان تامین اجتماعی در تامین منابع افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان، یادآور شد: دولت به منظور اجراسازی این طرح در پرداخت دیون تأمین اجتماعی، سازمان را حمایت کرده و ۴٣ هزار میلیارد تومان از طلب این سازمان نیز وصول شده است.

رایگان بودن هزینه‌ درمان مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی بالای ۶۵ سال

این مقام مسئول سازمان تامین اجتماعی با اشاره به این نکته که خدمات درمان بستری برای بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی رایگان است، گفت: طی دو هفته آتی طرحی به‌ منظور کاهش هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان سازمان در قالب نسخه الکترونیک تدوین شده که بخشی از آن ابلاغ و طی هفته‌های آینده اجرا خواهد شد.

سالاری با اشاره به اهمیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تصریح کرد: این برنامه جز با همفکری جمعی، مشارکت بازنشستگان و صاحبان تجربه محقق نمی‌شد و امروز علیرغم برخی از کاستی‌ها، طی ١۴ ماه باید این اتفاق را یک رویداد عظیم تلقی کرد.

به گفته وی، ١٠ درصد منابع دولتی جهت رد دیون تأمین اجتماعی درنظر گرفته شد و بدون حمایت دولت نیز این طرح اجرا نمی‌شد. امید است، این به همراه تقویت پرداختی‌ها (متناسب با شرایط روز) متناسب‌سازی حقوق ادامه داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها