|

پیام های حماسه ۲۸خرداد از زبان علیرضا زاکانی

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک حماسه حضور به رهبری معظم و مردم کشور، پیام های این حضور پرشور را برشمرد.

لینک کوتاه کپی شد

 علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌ های مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

"حضور گسترده‌ و معنادارمردم با وجود گلایه‌های فراوان ایشان از وضع موجود بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهورمنتخب،پیام های مهمی دربرداشت .

پیام نخست حماسه ۲۸خرداد،لبیک مردم مومن به آرمان های انقلاب به دعوت رهبر حکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه‌ها و ‌گلایه‌های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام گیری از نظام و مردم بودند.

‌پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رئیسی بود. رای کم نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحولخواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی نشان دهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی او است.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم،مردم وفادار وصبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رییسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون،ثانیه‌ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، ‌فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می خوانم.

والسلام علیکم

علیرضا زاکانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰"

منبع: افکارنیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها