|

قسمت سوم از فصل دوم سریال ملکه ی گدایان

پادشاه و ملکه با هم اما در مقابل هم...!

افرا، ملکه و دیدار در مفت آباد...!

لینک کوتاه کپی شد

سومین قسمت از فصل دوم سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

البرز و خورشید به سراغ افرا می آیند. افرایی که به لعیا اعتماد کرده است و در خانه ی آریا مانده. خورشید که به این دیدار و به وابستگی البرز به افرا بدبین است می خواهد هر چه سریع تر افرا و البرز را با خود همراه کند تا بتوانند از کشور و شر لعیا و پارسا خلاص شوند.

اما افرا نمی تواند مفت آباد و بچه ها را رها کند و نسبت به سرنوشتشان بی تفاوت باشد و برود. خورشید از افرا خواهش می کند که با ان ها بیاید اما افرا قبول نمی کند و در عوض در میان حرف های خورشید می فهمد که تمام این مدت با چه کسی طرف بوده است و ملکه را همین چند دقیقه ی قبل در آغوش گرفته است.

پارسا در بیمارستان سراغ البرز می رود و به او می گوید که می خواهد به ملکه پشت کند و او را فراری بدهد. پارسا فرمول بمب را به دست آورده است و می خواهد که بدون رقبب پادشاهی کند.

افرا با لعیا قرار می گذارد. او از لعیا می خواهد که به مفت آباد بیاید. همان جایی که افرا سال ها در آن زندگی کرده و بار ها رویای روبرو شدن با ملکه را در سرش مرور کرده است. حالا ملکه با پای خودش پا به رویای افرا گذاشته است و به مفت آباد آمده است...

فصل دوم سریال ملکه ی گدایان فصل تقابل بیشتر پارسا و لعیا است. لعیا با باج دادن به مهناز سعی می کند مسیر های رفت و آمد پارسا را زیر نظر داشته باشد و خیلی اتفاقی هم راز فرمول بمب را کشف می کند. هر چه این تقابل بیشتر باشد جذابیت سریال نیز بیشتر می شود.

حالا هم با آمدن ملکه به مفت آباد نقطه ی عطف دیگری در داستان رقم می خورد. جایی که افرا برای رسیدن به آن لحظه شماری می کرده است. سریال ملکه ی گدایان بعد از‌وقفه ای که میان دو فصلش به وجود آمد و بعد از گذشت دو قسمت از فصل جدید باز هم خودش را پیدا کرده است و داستانش را با هیجانی دوباره پیش می برد. به شکلی که هر لحظه به نظر می رسد که همه چیز افشا می شود و گره قصه باز می شود اما باز هم داستان پیچ تازه ای می خورد و ادامه پیدا می کند...

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی