|

حکم زندان حسام نواب صفوی | جرم او چیست؟

حسام نواب صفوی به جرم افترا و تهدید به قتل دختری که مدتی با وعده ازدواج با او در رابطه بوده به 91 روز زندان قطعی محکوم شده است

لینک کوتاه کپی شد

 حسام نواب صفوی به جرم افترا و تهدید به قتل دختری که مدتی با وعده ازدواج با او در رابطه بوده به 91 روز زندان قطعی محکوم شده است و به زودی راهی زندان می شود این بازیگر چند میلیارد املاک دختر جوان را که به بیماری خاص مبتلاست به نام خود کرده است ، پروانه وکالت اونیز باطل شد.

سید حسام‌الدین نواب‌صفوی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است.

UwMkULsIJsnF

دنیای بازیگری حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی در طول سابقه هنری خود علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی به ایفای نقش در سریال های تلویزیونی نیز پرداخته است با بازی در نقش کوتاهی در فیلم «اعتراض »به کارگردانی مسعود کیمیایی به دنیای بازیگری قدم گذاشت.

خبرداغ:حکم جلب یا تعلیق پروانه؛ ماجرا پرونده حسام نواب صفوی چیست؟

اما در سال 1384 در مجموعه تلویزیونی «کیف انگلیسی» به کارگردانی ضیاءالدین دری در نقشی منفی ظاهر شد و فیزیک چهره و بازی اش توجه خیلی ها را جلب کرد و باعث شهرت او شد . همچنین از فیلم های دیگری که شهرتش را چندین برابر کرد و باعث درخشیدن بیشتر شد می توان به فیلم سینمایی «اخراجی ها» ساخته مسعود ده‌نمکی اشاره کرد.

حسام نواب صفوی درباره بازیگری می گوید: بازیگری مثل بومی است که روی آن نقاشی می‌ کنیم و من فقط برای اینکه نقش را بازی کرده باشم در هر کاری حضور نداشته و این کار را نمی‌ کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی