|

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس‌های جدید

شهردار تبریز گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر اختصاص یافت.

لینک کوتاه کپی شد

شهردار تبریز گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر اختصاص یافت. ایرج شهین‌باهر گفت: این میزان اعتبار از محل ۶۰۰ میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۰ اختصاص یافته است و تلاش می‌شود با فروش این اوراق، اتوبوس‌های جدید خریداری و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تبریز اضافه شود.

وی با بیان اینکه تولید اتوبوس در کشور با مشکل مواجه شده است، افزود: بر این اساس به‌دنبال آن هستیم تا از محل تولیدات داخلی که با موتورهای یورو ۳ خودرو تولید می‌کنند، اتوبوس‌های جدید تامین شود. شهردار تبریز گفت: با وجود تلاش زیاد برای واردات اتوبوس، تاکنون این کار امکان‌پذیر نشده است و به همین منظور اقدامات لازم برای نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی انجام شده است.

شهین باهر گفت: در هفته‌های آینده ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدید و نوسازی شده به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی کلان‌شهر تبریز اضافه می‌شود. وی افزود: تعدادی از اتوبوس‌های خریداری شده اکنون در پارکینگ شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه است که به زودی همراه با اتوبوس‌های نوسازی شده وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی